Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług przy użyciu kart paliwowych do pojazdów służbowych WIORiN w Poznaniu w latach 2024 - 2025 w systemie bezgotówkowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: WIORIN Poznań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634298402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka, 250 B
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-166
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618605911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-poznan@piorin.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piorin.gov.pl/wiorin/wielkopolskie/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie nadzoru nad zdrowiem roślin, zapobieganie zagrożeniem dla zdrowia ludzi, zwierząt i środowiska związanym z obrotem i stosowaniem środków ochrony roślin i nawozów oraz materiałem siewnym.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup paliw, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług przy użyciu kart paliwowych do pojazdów służbowych WIORiN w Poznaniu w latach 2024 - 2025 w systemie bezgotówkowym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d60c199f-719f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081634/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa paliw dla samochodów służbowych WIORiN
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl/pn/wiorin_poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/wiorin_poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Platforma zakupowa oraz adres internetowy wi-poznan@piorin.gov.pl, da-poznan@piorin.gov.pl . Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym. Oświadczenia wstępne składa się razem z ofertą pd rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Oferta wraz z załącznikami winna być złożona w formie spakowanego pliku za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 2 listopada godz. 12:00
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl/pn/wiorin_poznan
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXXVI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): XXXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.272.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywny zakup paliw, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług przy użyciu kart paliwowych do pojazdów służbowych WIORiN w Poznaniu w latach 2024-2025 w systemie bezgotówkowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211650-2 - Płyny hamulcowe
24316000-2 - Woda destylowana
24961000-8 - Płyny chłodnicze
31510000-4 - Żarówki elektryczne
31211300-1 - Bezpieczniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony stały rabat na dostawę paliw
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba stacji paliw na terenie województwa wielkopolskiego ( więcej niż trzy stacje w każdym powiecie)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże , że w okresie 3-lat przed upływem terminu składania ofert, albo w okresie krótszym należycie wykonał dostawę paliw o wartości 300 000,00 zł
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: informację z KRK w zakresie art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dokonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, albo w okresie krótszym należycie wykonał dostawę paliw
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby wszyscy ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełnili wszystkie stosowne oświadczenia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/wiorin_poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02