IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
marża |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
PROJEKT UMOWYnr …………….zawarta w dniu ................... 2021 rokuw Krotoszyniepomiędzy:Skarbem Państwa Państwowym Gospodarstwem Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn, ul. Wiewiórowskiego 70 , 63-700 Krotoszyn,NIP 621-000-79-39, reprezentowanym przez:1. Nadleśniczego Wiesława Bulińskiegozwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym i/lub Odbiorcą” a firmą: ....................................................... z siedzibą w .................................., ul...................., reprezentowaną przez:1/ Pana ................................. – ..............................(stanowisko).2/ Pana ................................. – ..............................(stanowisko).zwaną w dalszej części umowy Dostawcą.W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty w trybie przetargu nieograniczonego nr postępowania …………….. - art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843) zamówienia została zawarta umowa o następującej treści:§1Przedmiot umowy1. Dostawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się przez okres wskazany w umowie sukcesywnie na podstawie zleceń zamawiającego dostarczać: Olej napędowy wraz mikrostacją dystrybucyjną, – zgodnie z formularzem ofertowym i dołączonym do niego opisem parametrów jakościowo - technicznych..Mikrostacja dystrybucyjna do oleju napędowego musi zostać zamontowana i próbnie uruchomiona przed pierwszą dostawą tego paliwa, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Przekazanie mikrostacji dystrybucyjnej nastąpi nieodpłatnie.2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczany i rozładowywany we wskazane przez zamawiającego miejsce do: Siejew 2 63-760 Zduny3. Dostawca oświadcza, że będące przedmiotem niniejszej umowy paliwa są bardzo dobrej jakości i spełniają wszelkie wymagane przepisami prawa normy jakościowe.4. Ilości paliw określone w SIWZ są wartościami maksymalnymi i będą podlegać modyfikacji w zależności od zapotrzebowania zamawiającego . Dostawca nie może wnosić roszczeń w przypadku, gdy rzeczywiście dostarczone ilości paliw w ciągu trwania umowy nie przekroczą zamawianej wielkości. 5. Dostawy będą realizowane partiami na podstawie zleceń określanych przez zamawiającego. Realizacja dostawy musi nastąpić niezwłocznie od momentu złożenia zlecenia przez zamawiającego (formy składania zleceń: telefonicznie, faksem, e-mailem na adresy podane w umowie).6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta Wykonawcy stanowią integralną część niniejszej umowy. §2Termin i warunki dostawy1. Umowa zostaje zawarta na okres 36 miesięcy od dnia jej zawarcia tj. do dnia .............. . 2. Udzielenie zlecenia odbywać się będzie telefonicznie (potwierdzone faxem lub e-mailem). Osobami uprawnionymi do udzielenia zlecenia ze strony odbiorcy są: Maciej Piesyk, Paweł Jenz. Numer telefonu dostawcy: ………………………………, e-mail dostawcy: …………………….3. Realizacja zlecenia musi się odbyć w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że może zażądać wykonania dostawy w przeciągu 48 godzin. Zachowanie ciągłości i terminowości dostaw jest niezbędnym warunkiem realizacji umowy. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zlecenia w terminie w nim określonym oraz w ilości na nim podanej.4. Przekazywanie przedmiotu umowy następować będzie na podstawie protokołów odbioru podpisanych przez stron - dokumentów WZ.5. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady (jakościowe), Odbiorcy przysługują następujące uprawnienia: 5.1. może odmówić odbioru i zażądać wykonania powtórnej dostawy,5.2. może odstąpić od umowy.6. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za dotrzymanie przedstawionych w ofercie parametrów techniczno - eksploatacyjnych dostarczonego przedmiotu umowy.7. Parametry jakościowo – techniczne dostaw muszą być każdorazowo potwierdzone certyfikatami (świadectwami jakości).Zamawiający może zażądać na koszt Dostawcy wykonania badań laboratoryjnych potwierdzających jakość dostawy, albo wykonać je samodzielnie na koszt dostawcy. §3Zasady rozliczeńWykonawca z tytułu zrealizowanych zgodnie z umową dostaw otrzyma wynagrodzenie jednostkowe stanowiące iloczyn: ilości danego towaru oraz jego aktualnej ceny jednostkowej hurtowej producenta z dnia dostawy oraz stałej w całym okresie trwania umowy procencie marży w wysokości podanej w tabeli poniżej (ilość towaru x cena hurtowa producenta z dnia dostawy x plus lub minus kwota marży (z dokładnością do 0,01 zł = cena jednostkowa):Lp. Nazwa dostawy (towaru) Marża [zł]1. Olej napędowy .......zł1. Płatność za dostawę będzie dokonana każdorazowo przez Odbiorcę przelewem na konto Dostawcy, podane na fakturze VAT, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT wraz z podpisaną kopią protokołu odbioru (WZ). Wynagrodzenie płatne będzie w okresach miesięcznych i obejmować będzie należności z tytułu prawidłowo wykonanych dostaw objętych Zleceniami, których realizacja i odbiór nastąpi w danym miesiącu. (w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy obowiązywać będzie cena ofertowa). Zamawiający wymaga, aby do każdej wystawionej faktury VAT Dostawca dołączył informację na temat wielkości zastosowanej marży. Tym samym odbiorca zobowiązany jest do zapłaty za odbierany towar według aktualnej w dniu sprzedaży ceny jednostkowej ogłoszonej dla klientów hurtowych przez ORLEN lub innego producenta plus stała i niezmienna marża wskazana powyżej. 2. W przypadku zwłoki w dokonaniu płatności Dostawca obciąża Odbiorcę ustawowymi odsetkami. 3. Dostawca, w przypadku nieuzasadnionego zerwania umowy z jego winy, zapłaci na rzecz Odbiorcy karę umowną w wysokości 5 % wartości niezrealizowanej części umowy.4.Zamawiający, w przypadku nieuzasadnionego odstąpienia umowy z jego winy, zapłaci na rzecz Dostawcy karę umowną w wysokości 15 % wartości niezrealizowanej części umowy.5. W przypadku rozwiązania umowy, Dostawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za zrealizowaną część umowy.6. Strony ustalają, że przekroczenie terminu realizacji dostawy, określonego w danym zleceniu o 24 godziny, stanowi podstawę do odstąpienia od umowy przez Odbiorcę. W przypadku takim, Dostawca zobowiązuje się zapłacić Odbiorcy karę umowną w wysokości 5% wartości niezrealizowanej części umowy.61. Odbiorca zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w następujących przypadkach:7.1. w razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy,7.2. gdy zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Dostawcy7.3. gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Dostawcy,7.4. gdy dostarczany przedmiot umowy nie będzie zgodny z zaproponowanym w ofercie lub nie będzie zawierał certyfikatu (świadectwa jakości)., w przypadku stwierdzenia paliwa nieprawidłowej jakości. 8. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia.9. Jeżeli w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), podatek w nowej stawce będzie doliczany do cen netto od chwili wejścia życie takiej zmiany (bez konieczności dokonywania zmiany Umowy w formie pisemnego aneksu).10. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający przy zapłacie Wynagrodzenia będzie stosował mechanizm podzielonej płatności, o którym mowa w art. 108a ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.). Zapłata: 1) kwoty odpowiadającej całości albo części kwoty podatku wynikającej z otrzymanej faktury będzie dokonywana na rachunek VAT, w rozumieniu art. 2 pkt 37 Wykonawcy ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.),2) kwoty odpowiadającej wartości sprzedaży netto wynikającej z otrzymanej faktury jest dokonywana na rachunek bankowy albo na rachunek w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, dla których jest prowadzony rachunek VAT Wykonawcy.§4Uprawnienia zamawiającego1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania prób dostarczonego produktu (zgodnie z wymaganiami aktualnego wydania normy ISO przed rozpoczęciem rozładunku dostarczonego towaru. Próby te, po ich opisaniu i zabezpieczeniu, będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres 1 miesiąca od daty dostawy. Protokół pobrania prób winien być kontrasygnowany przez kierowcę dostarczającego paliwo.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia na koszt dostawcy badań laboratoryjnych paliwa w zakresie zgodności właściwości dostarczanego paliwa z parametrami fizykochemicznymi przedstawionymi w ofercie przy każdej dostawie. Ewentualne ujawnienia niezgodności parametrów próbki paliw danej dostawy z reklamacji przedstawionymi w ofercie będzie uznawane za niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało.3. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Dostawca zobowiązany jest w ciągu 12 godzin od zgłoszenia reklamacji wymienić reklamowane paliwo na zgodne z zamówieniem, w tej samej ilości i w tej samej cenie co reklamowane. Ponadto musi również wymienić paliwo, które było w zbiorniku przed dolaniem reklamowanej dostawy.4. W przypadku ujawnienia podczas badań laboratoryjnych niezgodności jakości paliwa w stosunku do jego parametrów określonych w ofercie albo nie spełnienia parametrów czystości paliwa, albo jego parametrów wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów lub norm sprzedawcy Paliwa (orlen) dostawca zobowiązuje się do naprawienia wszelkich wynikłych z tego szkód w majątku zamawiającego.§5Postanowienia końcowe1. W sprawach nie unormowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy: Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.)2. Dostawca nie może bez uprzedniej pisemnej zgody zamawiający dokonać przelewu wierzytelności wynikających z tej umowy.. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania postanowień niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwy według siedziby Odbiorcy.5. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. §6Integralną częścią umowy są:Załącznik nr 1 – dokumentacja przetargowa SIWZ wraz z ofertą wykonawcy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje że: administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn ul. Wiewiórowskiego 70, 63-700 Krotoszyn telefon: 62 725 32 68, faks: 62 725 34 35, e- mail: krotoszyn@poznan.lasy.gov.pl 1) inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn ul. Wiewiórowskiego 70, 63-700 Krotoszyn, jest firma: Rodo.pl Sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu (60-431), ul. Sianowska 4A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sdowego pod numerem KRS: 0000722913; NIP: 7811967596; REGON 369678609; reprezentowaną przez komplementariusza, tj. Rodo.pl sp. z o.o., w imieniu której działają:Krzysztof Kowal – Członek Zarządu Cezary Sadowski – Członek Zarządu Pan Cezary Sadowski, e-mail, cezary.sadowski@rodo.pl pełni funkcję inspektora ochrony danych osobowych w Nadleśnictwie Krotoszyn:2) przekazane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3) odbiorcami przekazanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,4) przekazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub realizacji i trwałości projektu a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych w niniejszym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu posiada:a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu uzna że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje osobie której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
15.01.2021, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi tego samego dnia 15.01.2021r. o godzinie 10:00 w pok. 6 – sala narad w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wiewiórowskiego 70 , 63-700 Krotoszyn.Obowiązuje czas środkowoeuropejski zimowy.