Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Opolskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającyZakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00230977
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 462 11 55

1.5.8.) Numer faksu: 77 461 35 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-2-w-strzelcach-opolskich

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zakład Karny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ebf6f00-2c04-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019459/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy węgla (ekogroszku)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zp.swnet.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu – narzędzia przygotowanego przez Urząd Zamówień Publicznych, dostępnego pod adresem ,https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl lub rafal.kucma@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu – narzędzia przygotowanego przez
Urząd Zamówień Publicznych, dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov lub
rafal.kucma@sw.gov.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”,
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP),
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00179402/01 z dnia 2021-09-14
2021-09-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP;
6) Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania tj. www.zp.sw.gov.pl - ID
postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w
miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego
na ePUAP.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania);
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov lub rafal.kucma@sw.gov.pl
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do
komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na email: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov lub
rafal.kucma@sw.gov.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z
2020 poz. 2415).
4) Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej.
5) Osoby wskazane do porozumiewania się z wykonawcami w zakresie SWZ:+
Rafał Kućma tel. 77/462 44 69 , e- mail: rafal.kucma@sw.gov.pl
w zakresie przedmiotu zamówienia:
Marcin Fido tel. 77/462 44 64, e-mail: marcin.fido@sw.gov.pl
od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich, ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich jest mjr Krzysztof Szczygieł,
tel. 77 462 44 76, email: Krzysztof.Szczygiel@sw.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich” - DKw.2232.10.2021.RK prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) zwanej dalej także „ Pzp''.;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.10.2021.RK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „węgla sortymentu ekogroszek” w ilości 570 ton.

Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością maksymalną w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego węgla może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 80 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych.

2. Parametry jakie musi spełniać przedmiot zamówienia:

Węgiel sortymentu ekogroszek musi charakteryzować się następującymi właściwościami:

-wartość opałowa (Qri) powyżej 26MJ/kg
-granulacja (uziarnienie): 5 -25 mm
-zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI poniżej 10
-zawartość popiołu (części niepalnych)(Ar) - 4% ÷ 10%
-zawartość siarki(Srt)poniżej 0,6%
-wilgotność poniżej 15%
-temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C
-zawartość miału do 10%
-niskie pęcznienie (węgiel nie zlepia się w czasie palenia) 3

3. Przybliżone wielkości dostaw w okresach miesięcznych:

Węgiel sortymentu ekogroszek

listopad 2021 r. – 60 ton,
grudzień 2021 r. – 80 ton,
styczeń 2022 r. – 80 ton,
luty 2022 r. – 70 ton,
marzec 2022 r. – 50 ton,
kwiecień 2022 r. – 30 ton,
maj 2022 r. – 30 ton
czerwiec 2022 r. – 30 tom
lipiec 2022 r. – 30 ton
sierpień 2022 r. - 30 ton,
wrzesień 2022 r. - 30 ton,
październik 2022 r. - 50 ton.

4. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności oraz warunki dostawy:

- zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 5 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie lub faksem w którym zostanie określony termin oraz wielkość dostawy.
- w dniu dostawy wykonawca zobowiązany będzie dla każdej dostawy dołączyć certyfikat jakości węgla wystawiony przez uprawniony podmiot, lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w którym będą zawarte informacje dotyczące m.in.: sortymentu, wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki oraz wilgotności.
- wykonawca dostarczał będzie węgiel sortymentu ekogroszek samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych do siedziby Zamawiającego na plac opałowy znajdujący się w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich ul. Klonowa 3, 47- 100 Strzelce Opolskie woj. opolskie.
- wielkość maksymalna jednorazowej dostawy wynosi 100 ton
- wielkość minimalna jednorazowej dostawy wynosi 20 ton
- dostawy węgla będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze, od godziny 8ºº do godziny 13ºº
- parametry bramy wjazdowej: szerokość 3,60m, wysokość 4,30m
- odbiór zamawianego węgla przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu pojazdu (waga brutto i tara) na legalizowanych wagach. Koszt dojazdu do miejsca ważenia pokrywa Wykonawca, koszt ważenia pokrywa Zamawiający.
- miejsce ważenia 47-100 Strzelce Opolskie ul. Strzelców Bytomskich 88, woj. opolskie, odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca ważenia wynosi ok 3 km.
- dopuszcza się przeprowadzenie bezpłatnego ważenia na legalizowanej wadze Wykonawcy, pod warunkiem, że odległość od miejsca ważenia do siedziby Zamawiającego nie jest większa niż 15 kilometrów.
- za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością węgla zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/- 10% ilości węgla zamówionego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania i nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp.
KRYTERIUM
ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM ( WAGA)
1
CENA BRUTTO ZA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA W DANEJ CZĘŚCI
60,00%
2
TERMIN PŁATNOŚCI
40,00%

Nazwa kryterium „cena brutto za całość zamówienia w danej części” – waga kryterium – 60 punktów ( punkty podane będą w pełnych cyfrach zgodnie z regułą matematyczną)

cena najniższa oferowana brutto
Ilość punktów = ----------------------------------------- x 60 punktów
cena badanej oferty brutto
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymują odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru.
Nazwa kryterium „termin płatności” – waga kryterium – 40 punktów
Termin płatności zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
1. do 14 dni - 0 punktów
2. od 15 dni – do 20 dni - 15 punktów
3. od 21 dni do 29 dni - 25 punktów
4. 30 dni –40 punktów
Maksymalną ilość punktów w kryterium „termin płatności” uzyska oferta, w której zaoferowany przez wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 4 do SWZ) termin płatności będzie wynosił 30 dni.
WYNIK. Ocena ofert nastąpi przez ich uszeregowanie – od oferty z najwyższą liczbą punktów do oferty z najniższą liczbą punktów. Oferta z najwyższą liczbą punktów stanowi ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w
zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji
zamówienia jeżeli:
Wykonawca spełni warunek w przypadku gdy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wykonał lub, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje należycie co najmniej 2
zamówienia polegające na dostawie węgla (ekogroszku) o łącznej wartości PLN brutto: 400
000,00 PLN
i na żądanie zamawiającego przedstawi wykaz tych dostaw wraz z referencjami.
5.5.) Zamawiający

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych
na potwierdzenie:
Spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- wykazu dostaw (zał. nr 6 do SWZ) - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie
węgla (ekogroszku) o łącznej wartości 400 000,00 PLN brutto.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych
środków.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (załącznik nr
1,2 do SWZ). - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia
wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00179402/01 z dnia 2021-09-14
2021-09-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
6. Do oferty wykonawca załącza również:
a) pełnomocnictwo
- w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego
będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców należy załączyć do oferty.
b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden
spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 454 i 455
ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie:
- nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
- w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe brutto dla każdego z
produktów ulegną zmianie przy czym ceny netto pozostaną bez zmian. W związku ze zmianą
cen jednostkowych brutto, cena stanowiąca wartość całości zamówienia również ulegnie
zmianie proporcjonalnie do zmiany stawki opodatkowania oraz zamawianej ilości
poszczególnych produktów;
- każdej zmiany która jest korzystna dla Dostawcy.
3. Zmiany Umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron jedynie w drodze pisemnego
aneksu pod rygorem nieważności.
4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy powiadamia pisemnie drugą
stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi oraz prawnymi, a także przedkłada
propozycję aneksu do umowy.
5. Umowa zostaje rozwiązania w razie upływu terminu, na który została zawarta.
6. Umowa ulega rozwiązaniu także w przypadku zrealizowania wartości umowy, o której mowa
w § 2 ust 3 Umowy.
7. Odbiorca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Umowy w każdym czasie jej trwania ze
skutkiem natychmiastowym w przypadku gdyby Dostawca nie wywiązał się z przyjętych w
niniejszej umowie zobowiązań, a w szczególności:
- dwukrotnie dostarczył towar nieodpowiadający obowiązującym polskim normom jakościowym,
- w przypadku co najmniej dwóch nieterminowych dostaw z przyczyn leżących po stronie
Dostawcy.
8. W przypadku rozwiązania umowy z przyczyn określonych w ust. 7 mają odpowiednie
zastosowanie postanowienia § 6 Umowy dotyczące kary umownej i dochodzenia
odszkodowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę (formularz ofertowy) za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Pakosławice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.