„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego oraz jego jednostek organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego oraz jego jednostek organizacyjnych w latach 2022-2024”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Opolskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-11-04
  • ZamawiającyPOWIAT STRZELECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00246371
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego oraz jego jednostek organizacyjnych w latach 2022-2024”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774401700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego oraz jego jednostek organizacyjnych w latach 2022-2024”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e58f8446-3246-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001994/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ , Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania, które znajduje się przy numerze postępowania udostępnionego przez miniPortal. 6. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@powiatstrzelecki.pl(nie dotyczy składania ofert).7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w powyższym punkcie adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji (...), oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych (...). 8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym lub numerem ogłoszenia.9. Dokumenty elektroniczne, przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w SWZ, muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie użycia środków komunikacji elektroniczne oraz rozporządzeniu w sprawie dokumentów, przy czym pojęcie „dokumentu elektronicznego” zostało zdefiniowane w art. 3 pkt. 2 Ustawa o informatyzacji, i należy je rozumieć, że dokument elektroniczny to stanowiący odrębną całość znaczeniową zbiór danych uporządkowanych w określonej strukturze wewnętrznej i zapisany na informatycznym nośniku danych. Elektroniczna kopia dokumentu, spełniająca przesłanki określone w rzeczonym przepisie art. 3 pkt. 2 stanowić będzie dokument elektroniczny. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie jednego z formatów danych, określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 Ustawa o informatyzacji (rozporządzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności). 11. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz dodatkowo udostępniony na stronie BIP Powiatu Strzeleckiego wraz z linkiem do postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Strzelecki z siedzibą Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, tel. 77 440 17 00;
2) Inspektorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Opolskich jest Pan Piotr Czusik, kontakt: iod@powiatstrzelecki.pl , tel. 77 440 17 82;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.19.2021.KK pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego oraz jego jednostek organizacyjnych w latach 2022-2024”, prowadzonym w trybie art. 275 pkt. 1;
4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 421 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z instrukcji kancelaryjnej, jednolitego wykazu akt oraz działania archiwów zakładowych;
6) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
2) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani /Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 00
3) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.19.2021.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego w okresie 01.01.2022 r. ÷ 31.12.2024 r. obejmującej:

3.1 Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego:
a) rachunku bieżącego budżetu Powiatu Strzeleckiego,
b) rachunków bankowych jednostki Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich,
c ) rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego:
o Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Władysława Broniewskiego w Strzelcach Opolskich,
o Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich,
o Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy,
o Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich,
o Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Strzelcach Opolskich,
o Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich,
o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie,
o Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zawadzkiem,
o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Zawadzkiem,
o Zespół Placówek Oświatowych w Leśnicy,
o Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Górze Świętej Anny.





3.2 Możliwość złożenia dyspozycji stałego otwierania lokat typu:
„overnight” (bez limitów).
Oprocentowanie lokat typu „overnight” liczone będzie w odniesieniu
do wskaźnika WIBID O/N jako średnia arytmetyczna stóp, po jakich Banki przyjmują
depozyty typu „overnight” ustalona na godz. 1100 w dniu uruchomienia
lokaty x współczynnik Banku.
3.3 Nieodpłatne zakładanie dodatkowych rachunków dla wskazanych przez Zamawiającego operacji bankowych.
3.4 Nieodpłatne potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
3.5 Realizację transakcji poprzez system bankowości elektronicznej w ramach którego posiadacz rachunku będzie miał w szczególności zapewnione;
a. aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat,
b. autoryzację transakcji przez uprawnione osoby,
c. generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów,
d. możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników,
e. informowanie bieżące o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank),
f. bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu,
g. w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie, możliwość złożenia przelewów w formie dyspozycji pisemnej bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów,
h. umożliwianie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu do sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Powiatu wymienionych w pkt 3.1.
i przekazywanie w formie pisemnej na wniosek Zamawiającego informacji dotyczących godziny wpływu środków na rachunek bankowy.
3.6 Terminową realizację poleceń przelewów wewnętrznych we wszystkie dni robocze.
3.7 Realizację poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET.
3.8 Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych – wydawanie blankietów czeków gotówkowych.
3.9 Wykonywanie czynności bankowych w oddziale/placówce Wykonawcy położonej na dzień ogłoszenia o przetargu w odległości max. 1000 metrów od siedziby Zamawiającego.
W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę na dzień ogłoszenia o przetargu oddziału/placówki położonej w odległości max 1000 metrów od siedziby Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do:
- codziennego: odbioru w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z punktu kasowego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego wpływów gotówki na następujących warunkach:
• w poniedziałki w godz. od 1500 ÷1530,
• w pozostałe dni w godz. od 1430 ÷1500,

- przekazywania do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym (powyższe będzie miało zastosowanie wyłącznie w sytuacji braku możliwości wykonania wydruków z systemu bankowości internetowej)
- obsługę czeków : w przypadku braku możliwości kompensaty wpłaty z wypłatą gotówki dostarczanie gotówki do siedziby Zamawiającego.
Dane do obliczenia odległości siedziby banku Wykonawcy zostaną określone na podstawie strony internetowej www.targeo.pl parametry trasy samochodowej; krótka.
3.10 Postawienie (udostępnienie) Zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek.
3.11 Możliwość wygenerowania pliku JPK WB na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego.
3.12 Otwarcie rachunków bankowych o których mowa w ppkt. 3.1 ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz
z zachowaniem płynności obsługi bankowej w dniach od 31 grudnia 2021 r. do 15 stycznia 2022 r.;
3.13 Możliwość udzielenia, w miarę potrzeb, w rachunku bieżącym budżetu Powiatu odnawialnego kredytu krótkoterminowego bez kosztów, prowizji i opłat jednorazowych do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej (w budżecie Powiatu Strzeleckiego na rok 2021 jest to kwota do 4 000 000 zł). Zamawiający przeznaczy kredyt na pokrycie przejściowego deficytu w trakcie roku budżetowego, a jego spłata następować będzie codziennie z dochodów wpływających na ten rachunek.
Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanej jego kwoty – oprocentowane wg stawki WIBOR 1M powiększone o marżę Wykonawcy NIE WYŻSZĄ NIŻ 1%.
Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu zostanie złożona kontrasygnata skarbnika.
Oprocentowanie kredytu ustalone będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczone są odsetki skorygowane o marżę Banku. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego.
3.14 Możliwość negocjacji stopy oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym w każdym terminie.
3.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach.
3.16 Dokonywanie kwartalnej kapitalizacji odsetek.
3.17 Naliczanie odsetek w walucie rachunku rozliczeniowego przyjmując, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni.

3.18 System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego. Bezpłatna obsługa systemu bankowości elektronicznej (serwis, oprogramowanie itp), wyznaczenie ze strony Wykonawcy osoby odpowiedzialnej za wsparcie techniczne nieodpłatne w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej (również w siedzibie Zamawiającego).
3.19 Usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Powiatu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe)
na wskazany rachunek Powiatu.


PONADTO:
3.20 Bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym.
3.21 Po zakończeniu trwania okresu umowy rachunki bankowe Zamawiającego będą funkcjonowały przez okres do 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej (m.in. możliwość generowania wydruków wyciągów bankowych, potwierdzeń przelewów oraz bieżący dostęp „do podglądu” wszystkich rachunków bankowych). Salda
na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Za usługę w tym okresie bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych.
3.22 W przypadku przekształcenia, łączenia lub tworzenia nowych jednostek Powiatu będą one obsługiwane przez Bank na warunkach określonych w zawartej umowie. W przypadku przekształceń po stronie banku, jego następcy prawni zobowiązani są wykonywać obsługę bankową Powiatu na niezmiennych zasadach.
3.23 Oferta obejmuje realizację przelewów zagranicznych.
3.24 Umowy na obsługę bankową będą sporządzane i zawierane odrębnie z każdą jednostką organizacyjną po rozstrzygnięciu przetargu, bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
Dodatkowe informacje niezbędne do określenia zdolności kredytowej Powiatu Strzeleckiego:

Na dzień sporządzania informacji:
• Powiat jest akcjonariuszem spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A., z siedzibą w Strzelcach Opolskich , 47-100 Strzelce Opolskie, ul. 1 Maja 59, numer REGON – 000616899. Powiat posiada 461 990 akcji imiennych po 10,00 zł każda o wartości minimalnej 4 619 990,00 zł. co stanowi 99,99978% udziału
w kapitale zakładowym przedsiębiorstwa PKS. S.A.
• Powiat nie zawarł umów leasingowych z producentem lub finansującym, w których ryzyko i korzyści z tytułu własności są przeniesione na korzystającego z rzeczy.
• Powiat nie zawarł umów o partnerstwie publiczno – prywatnym.
• Powiat nie zawarł umów sprzedaży, w których cena płatna jest w ratach.
• Powiat nie posiada żadnych zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności.
• Powiat nie realizuje postępowania naprawczego i nie przystępuje do jego realizacji.
• Powiat nie jest obecnie w procesie restrukturyzacji i nie była prowadzona restrukturyzacja w okresie ostatnich 12 miesięcy.
• Powiat nie posiada zobowiązań finansowych wobec banków oraz ZUS i US.
• Na rachunkach bankowych Powiatu nie ciąża zajęcia egzekucyjne.
• Wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Powiatem Strzeleckim

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie lokat typu "overnight"

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

• Wykonawca winien wykazać że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby
2. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia wyżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
3. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia wyżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podwykonawców, potwierdzających że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.
4. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Części II SWZ, Rozdziale 2 ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji o działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków ( art. 274 ust. 4 ustawy Pzp ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
• odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SWZ ,
b) zobowiązanie w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
d) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – dot. wykonawców wspólnie ubiegających się,
e) w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba) ,
f) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na zadanie w wysokości 2.800,00 zł
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert 04.102021 r. do godz. 1000.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego
w Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, nr konta 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Tytułem: wadium sprawa nr OR.272.19.2021.KK
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień
i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP, mają prawo wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;
4. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać jakiego postępowania dotyczy,
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dane pełnomocnika, czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;
5. Przed zawarciem umowy, jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, należy złożyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
8. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których te uprawnienia są wymagane.
9. W przypadkach, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI