Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSrebrna Góra
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-21
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SREBRNEJ GÓRZE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00548888
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SREBRNEJ GÓRZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000869413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Srebrna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-120

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672611465

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpssg@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps-srebrnagora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dce1f87-9986-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3dce1f87-9986-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3dce1f87-9986-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: e-mail: dpssg@o2.pl ( z wyłączeniem składania oferty, która może zostać złożona tylko za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
b) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
e) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z wyłączeniem składania ofert), w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl i formularzy umieszczonych w pozycji „Formularz do komunikacji”.
f) W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: dpssg@o2.pl
g) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij ” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
h) Zamawiający informuje, iż w zakresie pytań:
1) technicznych związanych z działaniem systemu można się kontaktować przez stronę platformy e-Zamówienia zawierającą w stopce odnośnik „Zgłoś problem”, który przekierowuje użytkownika na stronę umożliwiającą zarejestrowanie nowego zgłoszenia przy użyciu formularza dostępowego na stronie platformy e-zamówienia. Można to zrobić również wchodząc poprzez Centrum Pomocy lub telefonicznie po numerem 22 4587799
2) merytorycznych wyznaczył osoby, do których kontakt umieszczono w Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ.
i) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z Platformy e-Zamówienia , w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy Prawo zamówień publicznych.
j) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
k) Zgodnie z art. 286 ust. 1 w uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu do składania ofert Zamawiający może zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, umieszczając informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania na której została udostępniona SWZ. Jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach Zamawiający przedłuży termin składania oferto czas niezbędny na ich przygotowanie.
l) Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dom Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze z siedzibą w Srebrna Góra 62, 62-120 Wapno reprezentowany przez Dyrektora.
2. W DPS został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest przez adres e-mail: iod@huspremium.pl
3. Dom Pomocy Społecznej przetwarza i będzie przetwarzała Państwa dane osobowe:
a) w celu realizacji dostaw, usług lub robót budowlanych.
4. Podanie danych jest niezbędne do realizacji postępowania wynikającego z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Dom Pomocy Społecznej przetwarza i będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez czas trwania postępowania wynikającego z ustawy Prawo Zamówień Publicznych prowadzących do podpisania umowy, a dalej w wybranym oferentem przez czas wykonania umowy czy realizacji usługi, a także przez czas, w którym Dom Pomocy Społecznej jest obowiązany do przechowywania dokumentów przychodu i rozchodu (tj. do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, przy czym zobowiązanie podatkowe przedawnia się w terminie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku (art. 86 § 1 w zw. z art. 70 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2383). Dla oferentów biorących udział w postępowaniach wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oferentów biorących udział w „Zapytaniach o cenę” wynikających z wewnętrznych regulaminów zamówień do wartości progowych oferty a w nich dane osobowe będą przetwarzane przez okres 4 lat od udzielenia zamówienia.
6. Odbiorcami, którym Państwa dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione przez DPS mogą zostać: banki, kancelarie prawne, firmy informatyczne działające na zlecenie DPS oraz organy nadzoru DPS.
7. Administrator informuje, że posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Dom Pomocy Społecznej nie przekazuje i nie będzie przekazywał Państwa danych do odbiorców w państwach trzecich lub do organizacji międzynarodowych.
10. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem zgodnie z obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.OB.323.1.2023.AB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie o udzielenia zamówienia na sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze na sezon grzewczy 2023/2024
a) Szacunkowa ilość- ok.62.000 litrów
b) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami i ze złożonym zamówieniem przez Zamawiającego.
c) Realizacja zlecenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz.800 do 1400.
d) Przedmiotem zamówienia jest olej opałowy lekki lub równoważny – zgodny z PN-C96024 pod warunkiem.
e) W celu potwierdzenia właściwej jakości oleju opałowego lekkiego, Wykonawca zobowiązany jest do każdej kolejnej dostawy załączyć świadectwo jakości lub odpowiednie orzeczenie laboratoryjne przedstawiające parametry dostarczonego oleju opałowego lekkiego. Wykonawca musi wskazać w ofercie nazwę producenta oferowanego oleju opałowego.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż w okresie realizacji umowy może nie wykorzystać pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SWZ.
g) Ilość ta uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i zapotrzebowania na ciepłą wodę.
h) Niezrealizowanie oszacowanej ilości nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnieniu warunków - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-21 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 07:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Trzcianka
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI