"Sukcesywna dostawa węgla kamiennego, ekomiału i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Sukcesywna dostawa węgla kamiennego, ekomiału i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRogowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyGMINA ROGOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00075484
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Sukcesywna dostawa węgla kamiennego, ekomiału i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (052) 30-24-053 lub (052) 30-24-077

1.5.8.) Numer faksu: (052) 30-24-275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa węgla kamiennego, ekomiału i pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3e0726-c82c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rogowo.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: inwestycje@rogowo.paluki.pl 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
4) włączona obsługa języka JavaScript,
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików. pdf., 5)Szyfrowanie na platforma zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3 6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupowa stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar 7) ofertę, a także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://rogowo.bip.net.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rogowo z siedzibą w Rogowie ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo tel. 52 30 24 085; fax 52 30 24 275; e-mail: gmina@rogowo.paluki.pl 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
nr tel. 607 753 475, e-mail: daneosobowe24h@wp.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIDiGP.271.1.5.2021.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ I Dostawa węgla kamiennego i ekomiału wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku 1) W ramach realizacji I (pierwszej) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy węgiel kamienny
i ekomiał wraz z rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku o parametrach, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz.U. z 2018r. poz. 1890) a) WĘGIEL KAMIENNY sortyment orzech w przewidywalnej ilości 86,54 ton ,TYP: 31,1 o parametrach nie gorszych niż: - wartość opałowa: od 22-26 MJ/kg
- zawartość popiołu: od 5-10% - zawartość siarki do 0,6 - granulacja (uziarnienie) 25 - 60 mm - zawartość wilgoci całkowitej do 10% aa) Dostawa WĘGLA KAMIENNEGO odbywać się będzie do: - kotłowni przy ul. Kolejowej 19 – 7,24 tony, - kotłowni przy ul. Kolejowej 21 – 6,54 tony - kotłowni przy ul. Bydgoskiej 9A (OSP) – 5,42 tony - kotłowni przy ul. Kl. Maciaszczyka 9 – 15,78 tony- świetlicy wiejskiej w m. Budzisław – 1 tona,- świetlicy wiejskiej w m. Ryszewo – 1 tona - świetlicy wiejskiej w m. Izdebno – 1 tona,- świetlicy wiejskiej w m. Skórki – 1 tona, - świetlicy wiejskiej w m. Gałęzewo – 1 tona, - świetlicy wiejskiej w m. Lubcz – 7,56 ton, - SUW w m. Rogowo – 1 tona,- SUW w m. Ryszewo – 1 tona, - hala sportowa przy ul. Szkolnej 7 – 32,88 tony b) EKOMIAŁ w przewidywalnej ilości 2,02 tony o parametrach nie gorszych niż: - wartość opałowa od 26-28 MJ/kg- zawartość popiołu do 6% - zawartość siarki do 0,6% - granulacja (uziarnienie) od 8 do 20 (mm) - zawartość wilgoci całkowitej do 8% - spiekalność RI<10 bb) Dostawa EKOMIAŁU odbędzie się do - kotłowni przy ul. Kl. Maciaszczyka 9 – 2,02 tony 3. Warunki dostawy
1) Dostawca będzie realizował dostawy węgla kamiennego, ekomiału i pelletu oraz rozładunek na własny koszt i ryzyko, odpowiednim przystosowanym do przewozu i rozładunku opału środkiem transportu samochodowego. 2) Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego
zgłoszonych Dostawcy, transportem samochodowym samowyładowczym maksymalnie do 2,00 ton, w ciągu maksymalnie 72 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 15.00, pod numerem telefonów:……………………………………….. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy: e- mail: ……………………………………………………
Dostawca zobowiązany jest potwierdzić złożenie zamówienia i przyjęcia go do realizacji w formie potwierdzenia wysłanego na adres poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: leśnictwo@rogowo.pl.
W przypadku złożenia zamówienia w przeddzień dnia ustawowo wolnego od pracy za termin dostawy uznaje się pierwszy roboczy dzień po dniu ustawowo wolnym od pracy. 3) Cena za transport i rozładunek nie jest wyodrębniona i wchodzi w cenę zamówienia, ustaloną w umowie. 4) Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniać z Dostawcą dostawę węgla kamiennego, ekomiału i pelletu do poszczególnych miejsc, tj. kotłowni, świetlic wiejskich, stacji uzdatniania wody (hydroforni) i hali widowiskowo – sportowej.
5) Przekazanie opału odbywać się będzie przy udziale przedstawiciela Dostawcy i Zamawiającego. 6) W przypadku zanieczyszczenia placu opałem do obowiązków Dostawcy należeć będzie jego uprzątnięcie.
7) Dostawca ma gwarantować jakość dostarczonego opału zgodną z parametrami wymaganymi w opisieprzedmiotu zamówienia : - CZĘŚĆ I Dostawa węgla kamiennego i ekomiału wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku - pkt 1) lit. a i lit. b oraz- CZĘŚĆ II Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku – pkt 1) lit. a 8) Do każdej dostawy: a) WĘGLA KAMIENNEGO i EKOMIAŁU obligatoryjnie będzie załączany aktualny certyfikat lub atest jakości opału, wystawiony przez kopalnie, z której jest dostarczany lub dokument może pochodzić od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia z wyszczególnieniem wartości roboczej dotyczącej wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki, spiekalności, granulacji (uziarnienia) oraz wilgoci całkowitej, a także dokument WZ zawierający wagę dostarczanego opału PELLETU DRZEWNEGO Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć certyfikat jakości lub atest jakości opału, potwierdzający parametry jakościowe dostarczonego opału (zawartość popiołu, wartość opałową, gęstość, zawartość wody), jego ilość, oznaczenie zakładu wytwórcy oraz datę i miejsce załadunku wraz z dokumentem WZ .9) Certyfikat lub atest jakości opału należy przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem . 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badania laboratoryjnego określonej partii dostawy opału, w celu sprawdzenia spełnienia wymagań jakościowych. 11) Badanie, o którym mowa wyżej Zamawiający zleci akredytowanemu laboratorium, a wyniki badań będą określały wartość opałową, zawartość siarki, zawartość popiołu i spiekalność w stanie roboczym, granulację oraz wilgoć całkowitą. 12) W razie stwierdzenia negatywnego wyniku badań tj. niezgodności dostarczonego opału z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia Dostawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu koszty wykonanych badan, dostarczyć opał zgodny z wymogami SWZ w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach 13) W razie stwierdzenia niezgodności parametrów opału wskazanych w przedłożonym certyfikacie lub ateście z parametrami określonymi w SWZ, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć opał o właściwych parametrach w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną. 14) W przypadku niedostarczenia certyfikatu lub atestu wraz z dostawą Zamawiający odmówi przyjęcia opału do momentu dostarczenia certyfikatu lub atestu potwierdzającego wymagane przez Zamawiającego właściwości dostarczonego opału.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo ważenia dostarczonego opału w obecności Dostawcy. Różnice
w ilości pomiędzy deklarowanymi, a faktycznie dostarczonymi uwzględnione będą w fakturach korygujących. 17) Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy tj. sezon grzewczy 2021 - II połowa roku 18) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostawy do 20% całości zamówienia. 19) Określona przez Zamawiającego ilość WĘGLA KAMIENNEGO, EKOMIAŁU i PELLETU DRZEWNEGO jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2)Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych (TRDS) – waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C=cena najniższa brutto */cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60% a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych (TRDS) – waga 40%
a) Kryterium Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych (TRDS) będzie rozpatrywane na podstawie terminu realizacji dostaw sukcesywnych na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) Termin realizacji należy proponować jedynie w pełnych godzinach.
c) Najdłuższy możliwy termin realizacji dostaw sukcesywnych uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia. d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku: 24 godziny i krócej termin realizacji dostaw sukcesywnych proponowanego przez Wykonawcę
– 40 pkt; 25 do 48 godzin termin realizacji dostaw sukcesywnych proponowanego przez Wykonawcę – 30 pkt; 49 do 72 godzin termin realizacji dostaw sukcesywnych proponowanego przez Wykonawcę –
20 pkt; e) ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium
i maksymalnie wynosi 40 pkt. 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
P= C + G
gdzie: P- liczba uzyskanych punktów, C – liczba uzyskanych punktów w kryterium Cena ,G – liczba uzyskanych punktów w kryterium Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ II Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku 1) W ramach realizacji II (części) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pellet drzewny w workach po 15-25 kg wraz z rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku o parametrach, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych
cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz .U. z 2018r. poz. 1890) a) PELLET DRZEWNY w przewidywalnej ilości 32,61 tony w klasyfikacji zgodnej z certyfikatem DINplus lub wyższym o następujących parametrach:- surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze;- max. zawartość popiołu do 0,7% - wartość opałowa min. 18MJ/kg [5,0kWh/kg]
- gęstość min. 600kg/m3 - wilgotność do 10% - zgodność z normą EN 14961-2
aa) Dostawa PELLETU DRZEWNEGO odbywać się będzie partiami po 1-2 tony jednorazowo, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego do - kotłowni przy ul. Kolejowej 4 – 11,56 ton- kotłowni przy ul. Kościelnej 4a (GDK) – 19,50 tony, 3. Warunki dostawy 1) Dostawca będzie realizował dostawy węgla kamiennego, ekomiału i pelletu oraz rozładunek na własny koszt i ryzyko, odpowiednim przystosowanym do przewozu i rozładunku opału środkiem transportu samochodowego. 2) Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego zgłoszonych Dostawcy, transportem samochodowym samowyładowczym maksymalnie do 2,00 ton, w ciągu maksymalnie 72 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku
do piątku, w godz. 8.00 – 15.00, pod numerem telefonów:……………………………lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy: e- mail: …………………………………………………… Dostawca zobowiązany jest potwierdzić złożenie zamówienia i przyjęcia go do realizacji w formie potwierdzenia wysłanego na adres poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: leśnictwo@rogowo.pl
W przypadku złożenia zamówienia w przeddzień dnia ustawowo wolnego od pracy za termin dostawy
uznaje się pierwszy roboczy dzień po dniu ustawowo wolnym od pracy. 3) Cena za transport i rozładunek nie jest wyodrębniona i wchodzi w cenę zamówienia, ustaloną w umowie. 4) Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniać z Dostawcą dostawę węgla kamiennego, ekomiału i pelletu do poszczególnych miejsc, tj. kotłowni, świetlic wiejskich, stacji uzdatniania wody (hydroforni) i hali widowiskowo – sportowej. 5) Przekazanie opału odbywać się będzie przy udziale przedstawiciela Dostawcy i Zamawiającego. 6) W przypadku zanieczyszczenia placu opałem do obowiązków Dostawcy należeć będzie jego uprzątnięcie. 7) Dostawca ma gwarantować jakość dostarczonego opału zgodną z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ I Dostawa węgla kamiennego i ekomiału wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku - pkt 1) lit. a i lit. b oraz - CZĘŚĆ II Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2021 – II połowa roku – pkt 1) lit. a 8) Do każdej dostawy: a) WĘGLA KAMIENNEGO i EKOMIAŁU obligatoryjnie będzie załączany aktualny certyfikat lub atest jakości opału, wystawiony przez kopalnie, z której jest dostarczany lub dokument może pochodzić od
dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia z wyszczególnieniem wartości roboczej
dotyczącej wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki, spiekalności, granulacji (uziarnienia) oraz wilgoci całkowitej, a także dokument WZ zawierający wagę dostarczanego opału. b) PELLETU DRZEWNEGO Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć certyfikat jakości lub atest jakości opału, potwierdzający parametry jakościowe dostarczonego opału (zawartość popiołu, wartość opałową, gęstość, zawartość wody), jego ilość, oznaczenie zakładu wytwórcy oraz datę i miejsce załadunku wraz z dokumentem WZ 9) Certyfikat lub atest jakości opału należy przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badania laboratoryjnego określonej partii dostawy opału, w celu sprawdzenia spełnienia wymagań jakościowych. 11) Badanie, o którym mowa wyżej Zamawiający zleci akredytowanemu laboratorium, a wyniki badań będą określały wartość opałową, zawartość siarki, zawartość popiołu i spiekalność w stanie roboczym, granulację oraz wilgoć całkowitą. 12) W razie stwierdzenia negatywnego wyniku badań tj. niezgodności dostarczonego opału z parametrami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia Dostawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu koszty
wykonanych badan, dostarczyć opał zgodny z wymogami SWZ w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach. 13) W razie stwierdzenia niezgodności parametrów opału wskazanych w przedłożonym certyfikacie lub ateście z parametrami określonymi w SWZ, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć opał o właściwych parametrach w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić
karę umowną. 14) W przypadku niedostarczenia certyfikatu lub atestu wraz z dostawą Zamawiający odmówi przyjęcia opału
do momentu dostarczenia certyfikatu lub atestu potwierdzającego wymagane przez Zamawiającego właściwości dostarczonego opał 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo ważenia dostarczonego opału w obecności Dostawcy. Różnice w ilości pomiędzy deklarowanymi, a faktycznie dostarczonymi uwzględnione będą w fakturach korygujących.17) Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy tj. sezon grzewczy 2021 - II połowa roku. 18) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostawy do 20% całości zamówienia. 19) Określona przez Zamawiającego ilość WĘGLA KAMIENNEGO, EKOMIAŁU i PELLETU DRZEWNEGO
jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1)Cena (C) – waga kryterium 60%; 2)Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych (TRDS) – waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C=cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60% a)Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych (TRDS) – waga 40% a) Kryterium Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych (TRDS) będzie rozpatrywane na podstawie terminu realizacji dostaw sukcesywnych na zgłoszenie Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. b) Termin realizacji należy proponować jedynie w pełnych godzinach. c) Najdłuższy możliwy termin realizacji dostaw sukcesywnych uwzględniony do oceny przez Zamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia. d) Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku: 24 godziny i krócej termin realizacji dostaw sukcesywnych proponowanego przez Wykonawcę
– 40 pkt; 25 do 48 godzin termin realizacji dostaw sukcesywnych proponowanego przez Wykonawcę – 30 pkt; 49 do 72 godzin termin realizacji dostaw sukcesywnych proponowanego przez Wykonawcę –
20 pkt; e) ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych jest maksymalną ilością punktów zdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt. 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kr z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru: P= C + G
gdzie: P- liczba uzyskanych punktów, C – liczba uzyskanych punktów w kryterium Cena ,G – liczba uzyskanych punktów w kryterium Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Realizacji Dostaw Sukcesywnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 8. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków; 2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1. 9. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
10. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Oświadczanie Wykonawcy potwierdzające, że dostarczane produkty określone w Załączniku nr 6 do SWZ będą odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom jakości WĘGLA KAMIENNEGO, EKOMIAŁU, tj: wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki, spiekalności, granulacji (uziarnienia) oraz wilgotności całkowitej, PELLETU DRZEWNEGO, tj. wartości opałowej, zawartości popiołu, gęstości, wilgotności – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-16

2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Lipno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI