Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW SZKOLNYCH W GOŚCIESZYNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3024053, 52 3024077
1.5.8.) Numer faksu: 52 3024275
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rogowo.paluki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW SZKOLNYCH W GOŚCIESZYNIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d4918dd-b883-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027640/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w miejscowości Gościeszyn
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
6. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344.). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: zamowienia@rogowo.paluki.pl ;2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest w Urzędzie Gminy Rogowo jest Wójt Gminy Rogowo z siedzibą w Rogowie ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo tel. 52 30 24 185; fax 52 30 24 275; e-mail: gmina@rogowo.paluki.pl ;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: daneosobowe24h@wp.pl tel. 607 753 475;3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znakRIDiGP.271.1.3.2021.ZI „Termomodernizacja obiektów szkolnych w Gościeszynie” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.W nawiązaniu do powyższego obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa również na Wykonawcach w związku z tym treść oświadczenia Zamawiający zawarł w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.2. W zakresie stosowania przepisów RODO na stronie internetowej BIP – Urzędu Gminy Rogowo opublikowana jest „Informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Rogowo”.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIDGiGP.271.1.3.2021.ZI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja trzech budynków: starej szkoły, nowej szkoły oraz budynku mieszkalnego, w którym zlokalizowana jest kotłownia na działce nr 136 w miejscowości Gościeszyn. Termomodernizacja kompleksu budynków obejmuje w szczególności zakres prac w: 1) Budynku starej szkoły o długości wraz z ociepleniem 21,05m, szerokości 12,58 m z ociepleniem i wysokości 10,45 m, w którym wykonana jest instalacja elektryczna, wodociągowa, kanalizacyjna i centralnego ogrzewania;a) zestawienie powierzchni:- powierzchnia zabudowy 243,66 m2,- powierzchnia użytkowa 369,12 m2,- powierzchnia całkowita 399,90 m2,- kubatura 2 220,00 m3b) zakres robót do wykonania:- roboty rozbiórkowe (orynnowania, obróbek blacharskich i ścianek drewnianych),- roboty przygotowawcze,- wymiana stolarki drewnianej okiennej i drzwiowej,- docieplenie ścian zewnętrznych,- docieplenie stropodachu, ścian wewnątrz, - wykonanie orynnowania (rynny i rury spustowe) i obróbek blacharskich,- modernizacja instalacji grzewczej w tym demontaż rur stalowych wraz grzejnikami i montaż: rur stalowych, nierdzewnych, grzejników stalowych panelowych, zaworów termostatycznych i odpowietrzników automatycznych,- wykonanie prób (szczelności, ciśnieniowa i c.o. na gorąco),- uzupełnienie posadzek z płytek terakotowych, nieszkliwionych 30x30 cm na zaprawie cementowej- wykonanie gruntowania i dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi wew.- wykonanie wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych z tynku mineralnego i dwukrotne malowanie farbami elewacyjnymi.2) Budynku nowej szkoły o długości z ociepleniem 24,84 m, szerokości 12,03 m z ociepleniem i wysokości 8,32 m, w którym wykonana jest instalacja elektryczna, wodociągowa, kanalizacyjna i centralnego ogrzewania;a) zestawienie powierzchni:- powierzchnia zabudowy 277,98 m2,- powierzchnia użytkowa 448,85 m2,- powierzchnia całkowita 555,96 m2, - kubatura 2 065,00 m3,b) zakres robót do wykonania:- roboty rozbiórkowe (orynnowania, obróbek blacharskich),- roboty przygotowawcze,- docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowa z tynku mineralnego i dwukrotne malowanie farbami elewacyjnymi,- docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej , - wykonanie orynnowania (rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm, rury spustowe o śr. 12 cm – z blachy tytanowo cynkowej i obróbek blacharskich z blachy powlekanej,- modernizacja instalacji grzewczej w tym demontaż rur stalowych ocynkowanych wraz grzejnikami i montaż: rur stalowych, nierdzewnych, grzejników stalowych panelowych, zaworów termostatycznych i odpowietrzników automatycznych,- wykonanie prób (szczelności, ciśnieniowa i c.o. na gorąco),- uzupełnienie posadzek z płytek terakotowych, nieszkliwionych 30x30cm na zaprawie cementowej.3) Budynku mieszkalnym - Domu Nauczyciela o długości 11,15 m, szerokości 6,32, w którym wykonana jest instalacja elektryczna, wodociągowa, kanalizacyjna i centralnego ogrzewania; a) zestawienie powierzchni;- powierzchnia zabudowy 70,47 m2,- powierzchnia piwnicy 54,29 m2,b) zakres robót do wykonania:- prace rozbiórkowe w obrębie kotłowni polegające na rozbiórce drewnianych ścianek i demontażu kotła żeliwnego wodnego o mocy grzewczej 100kW (wraz z termometrem, rurkami spustowymi, osadników żeliwnych, zaworów kołnierzowych, pomp odśrodkowych z silnikiem oraz rur stalowych o połączeniach spawanych,- prace budowlane w obrębie kotłowni w tym: wymiana drzwi na drzwi zew. stalowe o zwiększonej odporności ogniowej E160, montaż czerpni i nawietrzaka ściennego z ruchoma żaluzją wykonanie podstawy pod kocioł o wysokości 10 cm oraz ściany z bloczków z betonu komórkowego o gr. 24,0 cm z wykonaniem tynku oraz dwukrotne malowanie podłoża farbami emulsyjnymi wew., montaż drzwi wew. pełnych stalowych przeciwpożarowych (E160), wykonanie studni rewizyjnej z kręgów o śr. 1000 mm, - wykonanie instalacji wodociągowej z rur stalowych z wykonaniem podejść w tym do podgrzewacza wody przepływowego o mocy do 5 kW i jego montaż, oraz montaż baterii oraz zaworów przelotowych i zwrotnych,- wykonanie instalacji kanalizacyjnej w tym montaż: rur z PCW i zlewozmywaka ze stali nierdzewnej,- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w tym montaż kotła na pellet fabrycznie wykończonego wraz z osprzętem (stal kotłowa 75 kW) o mocy do 100kW na pellet z pneumatycznym podawaniem paliwa wraz z instalacją AKPiA (Aparatura Kontrolno Pomiarowa i Automatyka), PN EN 303-5:2012 lub równoważne,- wykonanie próby szczelności na zimno i na gorąco,- wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem oświetlenia, włączników światła i gniazd elektrycznych, które należy wykonać w obudowach hermetycznych;4) Prace uzupełniające w zakresie których należy wykonać:a) budki lęgowe podwójne w ilości 8 sztuk zgodnie z wymaganiami ekspertyzy o występowaniu chronionych gatunków płatków i nietoperzy dla budynku starej i nowej szkoły położonych w miejscowości Gościeszyn stanowiący Załącznik nr 13 do SWZ oraz z wytycznymi zgodnymi z decyzją RDOŚ znak WOP.6401.1.157.2021.MP z dnia 20 kwietnia 2021r. stanowiąca Załącznik nr 15 do SWZ (prace należy wykonywać pod nadzorem ornitologa);b) tablicy informacyjnej o wymiarach 80,00 (h) x 120 cm na dwóch słupkach (zewnętrzna, kolor, wg wytycznych RPO) w ilości 1 sztuki;c) tablicy pamiątkowej o wym. 80,00 (h) x 120 cm po zakończeniu zadania montaż wew. budynku (z materiału np. pleksy, kolor, wg wytycznych RPO) w ilości 1 sztuki. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 7 do SWZMinimalne wymagania techniczno-użytkowe termomodernizacji budynków zawiera projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty niewykluczonych Wykonawców oraz nieodrzucone będą oceniane wg następujących kryterium i wagi:Lp. Opis kryterium oceny Waga [%)]1. CENA (koszt) 60%2. OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI 40%- Razem 100%2. Sposób oceny ofert:1) w kryterium „CENA” (cena wykonania zamówienia) – „C”=60,00%Ilość punktów w kryterium cena dla każdej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:C = ( Cmin. / Cbad.of. ) x 60% x 100Gdzie:C – ilość punktów badanej oferty w kryterium „CENA”Cmin. – cena brutto minimalna spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniuCbad.of. – cena brutto badanej oferty 2) w kryterium „OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI” – „G”=40,00%Maksymalną liczbę 40 punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najdłuższy termin gwarancji.Ocena ofert w zakresie kryterium – „OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI” jakości zostanie dokonana według poniższego algorytmu: G = (Gbad.of. / Gmax. ) x 40% x 100 Gdzie:G – ilość punktów badanej oferty w kryterium „OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI” Gbad.of. – okres gwarancji jakości tj. ilość miesięcy gwarancji w ofercie badanej Gmax. – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości liczony w miesiącach - minimalny wymagany przez Zamawiającego okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - maksymalny okres udzielonej gwarancji Wykonawcy, brany do oceny oferty wynosi maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przez strony. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert w tym kryterium zostanie przyjęty 60 miesięczny okres gwarancji.W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie – Formularzu ofertowym – poz. 5 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp .3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: „OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7