IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
stały upust cenowy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-04, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza wszelkie niżej wymienione formyporozumiewania się z Wykonawcami: a) środki komunikacji elektronicznej- poczta elektroniczna; b) fax; c) operator pocztowy lub kurier; d) osobistedoręczenie; e) platforma zakupowa. 2 Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunkówzamówienia. Pytania Wykonawców muszą być sformułowane na piśmie, i skierowane na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim ul.Leśna 17, 11-100 Lidzbark Warmiński, e-mail:, adamowicz.dorota@powiatlidzbarski.pl, milena.adamczuk@powiatlidzbarski.pl . 3 Wyjaśnienia i zmiany wtreści SIWZ: 1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak niepóźniej niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie późniejniż do końca dnia, w którym, upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, 2) jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po upływieterminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 1) lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosekbez rozpoznania, 3) przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania w/w wniosku, 4) treść zapytań wraz z wyjaśnieniamiZamawiający zamieści na plaformie zakupowej, bez ujawniania źródła zapytania, 5) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływemterminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę SIWZ, Zamawiający zamieści na platformie zakupowej. 4 Wszelkie informacje o zmianachw niniejszej SIWZ oraz odpowiedzi na pytania zostaną opublikowane na platformie zakupowej Zamawiającegohttps://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl 5. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami. 6. Nie będą udzielanewyjaśnienia na zapytania dotyczące niniejszej SIWZ kierowane w formie ustnej bezpośredniej lub telefonicznie. 7. Osoba prowadząca postępowanie postronie Zamawiającego: Dorota Adamowicz, Milena Adamczuk, 8. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty a) Wykonawca może wprowadzić zmiany lubwycofać złożoną przez siebie ofertę. b) Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminuskładania ofert. c) zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.Odpowiednio opisane koperty (paczki) zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "ZMIANA". d) w przypadku złożenia kilku zmian kopertę(paczkę) każdej kolejnej zmiany należy dodatkowo opatrzyć napisem „zmiana nr .....”. e) wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnegopowiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasadobowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę (paczkę) zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem"WYCOFANIE". Niezwłocznie po upływie terminu otwarcia ofert Zamawiający zamieści na swojej platformie zakupowej :https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.pl informacje dotyczące: a) Kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) Nazw (firm)oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) Ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 9Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowychdokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmianw treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 10. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenianależytego wykonania umowy. 11. Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wszystkich Wykonawców, biorących udział wpostępowaniu oraz zamieści informację na platformie zakupowej. 12. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanieprzesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni - jeżeli zostanie ono przesłane w inny sposób. 13. Zamawiający wymaga, żeby osobyreprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy posiadały ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ileumocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 14. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymaga sięprzedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 15. Informacje ogólne dotyczące kwestii formalnych umowy w sprawieniniejszego zamówienia a) umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej; b) mają do niej zastosowanie przepisy KodeksuCywilnego, jeżeli przepisy Ustawy PZP nie stanowią inaczej; c) jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie doinformacji publicznej; d) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie; e) jest zawarta naokres wynikający z oferty wybranego Wykonawcy; f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność zawykonanie umowy 16. Wyniki postępowania ogłoszone zostaną na platformie zakupowej Zamawiającego: https://zamowieniapubliczne.powiatlidzbarski.plw zakładce Zamówienia Publiczne. 17. Uczestnicy postępowania zostaną poinformowani o wynikach za pomocą e-maila lub Faxu zapisanych w ofercieWykonawcy. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 20.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 21. Zamawiający nie przewiduje aukcjielektronicznej. 22..Zamawiający nie dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji Zamawiających. 23. Zamawiający nie przewiduje ustanowieniadynamicznego systemu zakupów. 24. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 25. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówieniawymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 26. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty udostępniasię od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1010), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że niemogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, októrych mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. W przypadku zastrzeżenia informacji wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicęprzedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą „nie udostępniać”. 27. Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że: 1) administrator danych: Administratorem danych osobowych jest Zarząd DrógPowiatowych w Lidzbarku Warmińskim z siedzibą przy ul. Leśnej 17, 11-100 Lidzbark Warmiński, nr tel. 89 767 0010 lub 605 662 696, e-mail:sekretariat@zdplw,pl Inspektor ochrony danych: Dane kontaktowe inspektora ochrony danych ul. Wyszyńskiego 37 , 11-100 Lidzbark Warmiński, e-mail:iod@powiatlidzbarski.pl, 2) cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie danych osobowych odbywać siębędzie na podstawie art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w celu zawarcia umowy na realizację zamówieniapublicznego, 3) odbiorcy danych: dane osobowe mogą być przekazywane osobom zainteresowanym, 4) okres przechowywania danych osobowych: danebędą przechowywane będą przez okres 5 lat po upływie roku, w którym zakończono realizację zamówienia publicznego, 5) prawo dostępu do danychosobowych: Osoba, której dane dotyczą posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, żądania ich usunięcia gdynie są już niezbędne do celów, dla których były przetwarzane albo przewiduje to przepis prawa oraz prawo do żądania ograniczenia ich przetwarzania.Ponadto posiada prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, 6) prawowniesienia skargi do organu nadzorczego: Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, 7) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, jestobowiązkowe, a ich niepodanie będzie skutkowało odrzuceniem oferty, 8) przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: daneosobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, 9) zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: daneosobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 28. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Zarząd DrógPowiatowych w Lidzbarku Warmińskim ul. Leśna 17, 11-100 Lidzbark Warmiński, pokój nr 5 w dniu 04.12.2020 r., o godzinie 12.15.