Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Hydrodukt sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Hydrodukt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521102958
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Boryszewska 2
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hydrodukt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hydrodukt.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Hydrodukt sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-162f3b49-c1a6-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071411/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Hydrodukt sp. z o.o.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://hydrodukt.logintrade.net/zapytania_email,155311,9f1bb55242392b878a5183ad10614576.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://hydrodukt.logintrade.net/zapytania_email,155311,9f1bb55242392b878a5183ad10614576.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: 150MB.
2. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie:
https://hydrodukt.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://hydrodukt.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://hydrodukt.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
5. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
6. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy administrator systemu, Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną, tel.: +48 71 787 35 34; email:
helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: H.271.1.2024.BN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw ciekłych do pojazdów i maszyn do Hydrodukt Sp. z o.o.
2. Szacunkowe zapotrzebowania na paliwa do pojazdów i maszyn, przewidziane w okresie realizacji umowy wynosi:
- olej napędowy ON –72.000 litrów,
- benzyna bezołowiowa Pb 95(E10) –1.830 litrów
- skroplony gaz ropopochodny (LPG) – 650 litrów
Zamawiający wymaga aby paliwa ciekłe (olej napędowy ON, benzyna bezołowiowa Pb95(E10) i skroplony gaz ropopochodny LPG) spełniały wymagania jakościowe według Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 dla oleju napędowego, PN-EN 228+A1:2017-06 dla benzyny bezołowiowej Pb 95(E10) i PN-EN 27941 dla skroplonego gazu ropopochodnego (LPG) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U z 2015 roku, poz. 1680).
Wielkości podane wyżej są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, w szczególności zmniejszeniu do ilości:
- olej napędowy – 68.000 litrów
- benzyna bezołowiowa Pb 95(E10) – 1.700 litrów
- skroplony gaz ropopochodny (LPG) – 600 litrów
w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności. Z tytułu zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za niezamówione paliwo.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegać na bieżącym zakupie paliw na stacji benzynowej Wykonawcy w następujący sposób:
1) tankowanie do zbiorników samochodów i sprzętu
2) tankowanie do kanistrów dostarczanych przez Zamawiającego dla pozostałego sprzętu będącego w dyspozycji Zamawiającego.
Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie według aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość realizacji zakupu paliw w formie bezgotówkowej. Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia faktury po upływie 14 dni kalendarzowych od zakupu paliwa z uwzględnieniem między innymi następujących danych: adres stacji paliw na której odbywa się transakcja, daty transakcji, numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu/oznaczenia sprzętu, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, ceny jednostkowej paliwa oraz jego wartości. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia pełnego monitoringu transakcji (data, godzina, ilość, cena 1 litra paliwa/wartość, nazwisko kierowcy z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu lub numeru inwentarzowego sprzętu). Cena 1 litra oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb 95(E10) i skroplonego gazu ropopochodnego (LPG) dla danego tankowania będzie ceną obowiązującą na stacji paliw Wykonawcy „na dystrybutorze” w chwili zakupu, z uwzględnieniem stałego rabatu procentowego. Zamawiający nie wyraża zgody na możliwość dokonywania zakupów paliw przy użyciu kart paliwowych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania (przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia) minimum jedną stacją paliw czynną przez wszystkie dni tygodnia, zlokalizowaną nie dalej niż 8 km od siedziby Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium: cena (C) – waga 60 %
2) Kryterium: stały rabat procentowy (SRP) – waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały Rabat Procentowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:
a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (np. licencje, koncesja, zezwolenie):
Posiadają koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1385).
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (np. posiadane środki lub zdolność kredytowa, średnie roczne obroty/przychody, ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności):
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku gdy Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że dysponuj co najmniej jedną stacją paliw położoną w odległości nie większej niż 8 km. od siedziby Zamawiającego (ul. Boryszewska 2 Wiązowna);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Pozostałe informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zawarte są w rozdziale VI SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://hydrodukt.logintrade.net/zapytania_email,155311,9f1bb55242392b878a5183ad10614576.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z niniejszego postępowania Zamawiający wykluczy:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.