Sukcesywna dostawa opału do budynków będących w administrowaniu Gminnego Zakładu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa opału do budynków będących w administrowaniu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWągrowiec
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2022-09-06
  • ZamawiającyGMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00323598
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa opału do budynków będących w administrowaniu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WĄGROWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570174030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Janowiecka 98A

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 262 14 62

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 216 95 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgkimwagrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa opału do budynków będących w administrowaniu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab9e40b5-2777-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061225/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa opału do budynków będących w administrowaniu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane zostały w pkt XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GZGKIM w Wągrowcu reprezentowany przez Dyrektora Jarosława Kapałczyńskiego (adres: ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
2)w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
3)dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 7 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 7 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
4)podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy Pzp,
5)odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Pzp.Pani/pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, dostawcy platformy zakupowej Open NEXUS.
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7)osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
8)osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia,
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
9)w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
10)Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
11)wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZGKiM.3310-1/22.KS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 147000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Węgiel kamienny groszek - luz:
- wartość opałowa minimum 27MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 10%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,
- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 17%,
- planowana ilość dostaw 10,7 Mg.
2. Eko- miał - luz:
- wartość opałowa minimum 25MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 9%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,
- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%,
- Planowana ilość dostaw 8,4 Mg
3. Eko - groszek - luz
- wartość opałowa minimum 28MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 9%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,
- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%,
- planowana ilość dostaw 17,5 Mg
4. Węgiel kamienny orzech – luz:
- wartość opałowa minimum 28MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 10%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,8%,
- zawartość wilgoci całkowitej maksymalnie 13%,
- planowana ilość dostaw 5,1 Mg
„Dostawa węgla kamiennego” pod wskazane adresy:
a) ul. Janowiecka 98A , 62-100 Wągrowiec
Działka numer ewidencyjny 2842/7
Obręb ewidencyjny Wągrowiec
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie
b) Oporzyn 16, 62-104 Pawłowo Żońskie
Działka numer ewidencyjny 27/1
Obręb ewidencyjny Oporzyn
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie
c) Rąbczyn 68, 62-106 Rąbczyn
Działka numer ewidencyjny 419/1 i 419/2
Obręb ewidencyjny Rąbczyn
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie
d) Sienno 29A, 62-100 Wągrowiec.
Działka numer ewidencyjny 69
Obręb ewidencyjny Sienno
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie

4.2.5.) Wartość części: 134000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

09111200-2 - Paliwa na bazie węgla

09110000-3 - Paliwa stałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 97 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „CENA” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podana cena jest ceną z uwzględnieniem podatku akcyzowego. Maksymalnie można uzyskać 60 punktów Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) ;
2. b) Kryterium „TERMIN REALIZACJI DOSTAWY” (T). Ocenie zostanie poddana długość zaproponowanego przez Wykonawcę terminu, w którym każdorazowo następować będzie realizacja dostawa opału (pojedynczych zamówień) licząc od momentu złożenia zamówienia. Maksymalnie można uzyskać 20 punktów.;
3. c) Kryterium „WARTOŚC KALORYCZNA” (WK). Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „wartość kaloryczna" poprzez porównanie kaloryczności opału badanej oferty do najwyższej za oferowanej kaloryczności opału .
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzymała największą łączną liczbę punktów
w poszczególnych kryteriach oceny ofert (ocena punkowa ofert P). Obliczenia dokonywane będą wg poniższego wzoru po zaokrągleniu z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

P = C + T + WK węgiel kamienny

gdzie:
P - ocena punktowa ofert;
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „CENA”;
T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „TERMIN REALIZACJI DOSTAWY”;
WK węgiel kamienny - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „WARTOŚĆ KALORYCZNA”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość kaloryczna węgla

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pellet - w workach o pojemności po 15kg:
- wartość opałowa minimum 18MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej niż 0,7%,
- zawartość wilgotności maksymalnie 10%Wtr,
- musi odpowiadać normie PN-EN ISO 17225-2:2014,
- Planowana ilość dostaw 6,0 Mg
„Dostawa pelletu drzewnego workowanego” pod wskazany adres:
a) Żelice 55 , 62-113 Żelice
Działka numer ewidencyjny 168/1
Obręb ewidencyjny Żelice
Powiat: wągrowiecki
Województwo: wielkopolskie

4.2.5.) Wartość części: 13000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09110000-3 - Paliwa stałe

09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 97 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „CENA” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Podana cena jest ceną z uwzględnieniem podatku akcyzowego. Maksymalnie można uzyskać 60 punktów Liczba punktów w ramach kryterium „Cena” (C) ;
2. b) Kryterium „TERMIN REALIZACJI DOSTAWY” (T). Ocenie zostanie poddana długość zaproponowanego przez Wykonawcę terminu, w którym każdorazowo następować będzie realizacja dostawa opału (pojedynczych zamówień) licząc od momentu złożenia zamówienia. Maksymalnie można uzyskać 20 punktów.;
3. c) Kryterium „WARTOŚC KALORYCZNA” (WK). Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium „wartość kaloryczna" poprzez porównanie kaloryczności opału badanej oferty do najwyższej za oferowanej kaloryczności opału .
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzymała największą łączną liczbę punktów
w poszczególnych kryteriach oceny ofert (ocena punkowa ofert P). Obliczenia dokonywane będą wg poniższego wzoru po zaokrągleniu z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
P = C + T + WK pellet

gdzie:
P - ocena punktowa ofert;
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „CENA”;
T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „TERMIN REALIZACJI DOSTAWY”;
WK pellet - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „WARTOŚĆ KALORYCZNA”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość kaloryczna węgla

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie
z formą reprezentacji określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2 jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku braku podania w ofercie ww. danych Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument - jeśli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w punkcie 2.
Powyższe uregulowanie stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w takim przypadku powinno zawierać: nazwę postępowania o udzielenie zamówienia, Nazwy i adresy wszystkich Wykonawców, ustanowienie pełnomocnika oraz jego umocowanie.
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w punkcie XX - XXII SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, (wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 2 do SWZ)
Oświadczenie należy złożyć formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani - wg wzoru stanowiącego Załącznikiem nr 3 do SWZ. Informację należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania podmiotu lub jego pełnomocnika.
6. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy) - w sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
7. Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg Załącznika Nr 4 do SWZ.

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian określony został w § 9 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-06 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Chodzież
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI