Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szreńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kanoniczny 10
1.5.2.) Miejscowość: Szreńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 40 38
1.5.8.) Numer faksu: 23 653 40 38 wew. 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrensk@szrensk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrensk.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcba98ab-6683-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023524/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcba98ab-6683-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: e-Zamówienia (Platformy), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia został opisany pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą (nie dotyczy składania ofert):
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzędu Gminy w Szreńsku pod adresem:
/tx5276cxar/SkrytkaESP
- poczty elektronicznej na adres e-mail: szrensk@szrensk.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.3.5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
12.3.6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
12.3.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
12.3.8. Komunikacja w postępowaniu, przy użyciu platformy e-Zamówienia, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
12.3.9. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
12.3.10. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
12.3.11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
12.3.12. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12.3.14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12.3.15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod
numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony
na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12.4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą (nie dotyczy składania ofert):
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzędu Gminy w Szreńsku pod adresem:
/tx5276cxar/SkrytkaESP
- poczty elektronicznej na adres e-mail: szrensk@szrensk.com.pl
12.5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 23. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy w Szreńsku, ul. Plac Kanoniczny 10, 06-550 Szreńsk. Dane kontaktowe: 23 653 40 38;
2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Szreńsku, można kontaktować się za pomocą adresu: inspektor@odo.info.pl
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze IPR.ZP.271.2.9.2023pn. „Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.),
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan następujące prawa:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPR.ZP.271.2.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, o łącznej ilości 115 000 litrów (sto piętnaście tysięcy litrów) do następujących kotłowni:
Gminnego Ośrodka Kultury w Szreńsku - pojemność zbiorników 6 000 l
Gminnego Ośrodka Zdrowia w Szreńsku - pojemność zbiorników 4 800 1
Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku - pojemność zbiorników 20 000 l
OSP w Szreńsku - pojemność zbiorników 4 000 l
Uwaga:
Podana powyżej ilość oleju jest ilością szacunkową. Faktyczna ilość zamawianego oleju zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi).
4.2 Dostarczany olej opałowy lekki powinien posiadać parametry techniczne dopuszczające produkt do obrotu, o parametrach zgodnych z PN-C96024:2011.
Parametry oleju:
- Wartość opałowa, min.42,6 MJ/kg
- Temperatura płynięcia, max -20 ° C
- Temperatura zapłonu min. 56° C
- Gęstość w temp. 15°C max. 860 kg/m3
- Lepkość kinetyczna w 20°C, max 6,00 mm2/s
- Skład frakcyjny do 250°C. max 65 % (V/V)
- Skład frakcyjny do 350°C, min.85% (V/V)
- Pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) max.0,3 % (m/m)
- Pozostałość po spopieleniu, max 0,01 % (m/m)
- Zawartość siarki, max 0,10% (m/m)
- Zawartość wody max 200 mg/kg
- Zawartość zanieczyszczeń stałych, max 24 mg/kg
- Kolor czerwony
Na potwierdzenie w/w parametrów, do każdej partii dostarczanego oleju opałowego dostarczony będzie aktualny dokument potwierdzający pochodzenie i jakość dostarczanego oleju oraz pobierana będzie próbka oleju wg zasad szczegółowo określonych w umowie.
4.3. Wykonawca dostarczy olej opałowy specjalistycznym transportem wyposażonym w sprzęt do pomiaru z aktualnym świadectwem legalizacji.
Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego dokumentu potwierdzającego pochodzenie i jakość dostarczanego oleju opałowego (świadectwo jakości) - przy każdej dostawie.
Wielkość jednorazowej partii (tj. zamówienia jednostkowego) określana będzie w przybliżeniu i zgłaszana przez Zamawiającego telefonicznie.
Dostawa odbywać się będzie w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę od momentu zgłoszenia od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00 od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upoważnionego pracownika Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż oferowany czas dostaw nie może być dłuższy niż 3 dni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena: 60% -K1
Termin płatności: 20%- K2
Termin realizacji zamówienia jednostkowego: 20%- K3
Maksymalną liczbę punktów w kryterium cena K1 (60 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferty najniższej brutto
ilość punktów w kryterium K1 badanej oferty = ……….…………… x 60%
Cena badanej oferty brutto
Maksymalną liczbę punktów w kryterium termin płatności K2 (20 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy termin płatności, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
oferowany termin płatności badanej oferty
ilość punktów w kryterium K2 badanej oferty = ……………..…………………… x 20%
najdłuższy oferowany termin płatności
w przypadku nie określenia w ofercie przez Wykonawcę terminu płatności przyjęty zostanie termin 14 dni natomiast w przypadku określenia przez wykonawcę terminu płatności powyżej 30 dni i tak zostanie przyjętych 30 dni
Najkrótszy dopuszczalny przez Zamawiającego termin płatności wynosi 14 dni, a najdłuższy 30 dni.
Maksymalną liczbę punktów w kryterium termin realizacji zamówień jednostkowych K3 (20 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin realizacji, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem
najkrótszy oferowany termin realizacji
zamówień jednostkowych
ilość punktów w kryterium K3 badanej oferty = …………...……….. x 20%
oferowany termin realizacji
zamówień jednostkowych badanej oferty
Zamawiający określa następujące terminy realizacji dostaw jednostkowych 1, 2, 3 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamowieni
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, o łącznej ilości 115 000 litrów (sto piętnaście tysięcy litrów) do następujących kotłowni:
Gminnego Ośrodka Kultury w Szreńsku - pojemność zbiorników 6 000 l
Gminnego Ośrodka Zdrowia w Szreńsku - pojemność zbiorników 4 800 1
Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku - pojemność zbiorników 20 000 l
OSP w Szreńsku - pojemność zbiorników 4 000 l
Uwaga:
Podana powyżej ilość oleju jest ilością szacunkową. Faktyczna ilość zamawianego oleju zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi).
4.2 Dostarczany olej opałowy lekki powinien posiadać parametry techniczne dopuszczające produkt do obrotu, o parametrach zgodnych z PN-C96024:2011.
Parametry oleju:
- Wartość opałowa, min.42,6 MJ/kg
- Temperatura płynięcia, max -20 ° C
- Temperatura zapłonu min. 56° C
- Gęstość w temp. 15°C max. 860 kg/m3
- Lepkość kinetyczna w 20°C, max 6,00 mm2/s
- Skład frakcyjny do 250°C. max 65 % (V/V)
- Skład frakcyjny do 350°C, min.85% (V/V)
- Pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) max.0,3 % (m/m)
- Pozostałość po spopieleniu, max 0,01 % (m/m)
- Zawartość siarki, max 0,10% (m/m)
- Zawartość wody max 200 mg/kg
- Zawartość zanieczyszczeń stałych, max 24 mg/kg
- Kolor czerwony
Na potwierdzenie w/w parametrów, do każdej partii dostarczanego oleju opałowego dostarczony będzie aktualny dokument potwierdzający pochodzenie i jakość dostarczanego oleju oraz pobierana będzie próbka oleju wg zasad szczegółowo określonych w umowie.
Kod CPV: 09 13 51 00-5 olej opałowy
4.3. Wykonawca dostarczy olej opałowy specjalistycznym transportem wyposażonym w sprzęt do pomiaru z aktualnym świadectwem legalizacji.
Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego dokumentu potwierdzającego pochodzenie i jakość dostarczanego oleju opałowego (świadectwo jakości) - przy każdej dostawie.
Wielkość jednorazowej partii (tj. zamówienia jednostkowego) określana będzie w przybliżeniu i zgłaszana przez Zamawiającego telefonicznie.
Dostawa odbywać się będzie w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę od momentu zgłoszenia od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00 od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upoważnionego pracownika Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż oferowany czas dostaw nie może być dłuższy niż 3 dni.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, Załącznik nr 7 do SWZ
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) obowiązującą przez cały okres realizowania zamówienia
d) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Do polisy Wykonawca dołączy dokument potwierdzający jej opłacenie. Dokument musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa 8.2.3) SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125ust. 1 – zgodnie z wzorem, który stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ
b) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia składane na podstawie art. 125ust. 1 – zgodnie z wzorem, który stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ
Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. wskazane w pkt. 11.5
Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w pkt. 11.1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają bark podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, jakim każdy z wykonawców wykazuje spełniania warunków udziału w postępowaniu.
11.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. 11.1. także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, tj:
a) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125. Ust. 5 ustawy Pzp - zgodnie z wzorem, który stanowi Załącznik nr 2a do SWZ
b) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu– składane na podstawie art. 125. Ust. 5 ustawy Pzp - zgodnie z wzorem, który stanowi Załącznik nr 3a do SWZ
Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie w elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do CEiDG lub KRS
Dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do reprezentowania w postępowaniu w tym do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma :
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii(skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par. 2 ustwy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie, które to poswiadczenia notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisedm osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
b) W przypadku złożenia oferty wspólnej-penomocnictwo udzielone liderowi.
c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załacznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp- (jeżeli dotyczy)
Wymagana forma:
Dokument musi być złożony w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania podmiotu udostępniajacego zgodnie z formą reprezentacji okresloną w dokumencie rejestrowym właściwym dla fomy organizacyjnej lub innym dokumencie.
d) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa(jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumnety skaładane w toku postepowania będą zawierały tajemnicę przedsiebiorstwa wykoanwca, wraz z przekazaniem takich infrmacji, zastrzega , że nie mogą być one udostepniane, oraz wykazuje, że zastrzezone informacje stanowią tajemnicę przedsiebiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumnet należy złożyć w osobnym pliku dołączonym do oferty z jednoczesnym zaznaczeniem „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”
Wymagana forma:
Dokument musi być złożony w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji okresloną w dokumencie rejestrowym właściwym dla fomy organizacyjnej lub innym dokumencie.
e) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy
Wymagana forma
Dokument musi być złożony w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie
f)skan z oficjalnej strony internetowej producenta oleju opałowego lekkiego uwzględniający cenę obowiązującą w dniu 09.10.2023r. W przypadku gdy na stronach internetowych producenta nie ma ceny na wskazany dzień należy przyjąć ostatnią aktualną cenę oleju przed dniem 09.10.2023r.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 8.2.2. musi zostać spełniony przez każdego z Wykonawców.
8.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt. 8.2.3. musi spełnić przynajmniej jeden z partnerów składających wspólną ofertę
11.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w pkt. 11.1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają bark podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, jakim każdy z wykonawców wykazuje spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca
2. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT).
3. Zamawiający, dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy
4. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej niezwłocznie od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ust. 1 Pzp zmiana danych teleadresowych z zastrzeżeniem zapisów w ust. 6.
6. Strony obowiązane są informować się niezwłocznie o wszelkich zmianach
dot. swojej reprezentacji oraz danych adresowych. W przypadku zaniechania
obowiązku informacyjnego korespondencja skierowana na pierwotny adres uważana
będzie za doręczoną z dniem nadania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-15