Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność Gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych w roku 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁagów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-06
  • ZamawiającyGMINA ŁAGÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00286455
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność Gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność Gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1f1441-4eae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002522/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków stanowiących własność Gminy Łagów oraz jej jednostek organizacyjnych w roku 2022”’.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj. w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail: bskrzyniarz@lagowgmina.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy w Łagowie z adresem i siedzibą Urząd Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów, tel. 41 343 70 54, e – mail: urzad@lagowgmina.pl
 dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów (Zamawiający: Gmina Łagów): Robert Pytlik, tel: +48 795626770, e-mail: iod@abi-net.pl
 Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Łagów prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje :
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowaniem żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 Rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmiana wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zmieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia 2016/679, są wykonywane drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.31.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie. Zakres zamówienia 75 000 l.
3. Parametry dostarczanego oleju opałowego muszą być zgodne z wymogami do ogrzewania budynku - dostarczany olej opałowy musi posiadać parametry nie gorsze niż:
1. Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6
2. Temperatura płynięcia, max. °C -20
3. Temperatura zapłonu, min. °C 56
4. Gęstość w temperaturze 15°C, max. kg/m³ 860
5. Lepkość kinetyczna w 20°C, max. mm²/s 6,00
6. Skład frakcyjny do 250°C, max. % (V/V) 65
7. Skład frakcyjny do 350°C, min. % (V/V) 85
8. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
9. destylacyjnej, max. % (m/m) 0,3
10. Pozostałość po spopieleniu, max. % (m/m) 0,01
11. Zawartość siarki, max. % (m/m) 0,10
12. Zawartość wody, max. mg/kg 200
13. Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. mg/kg 24
14. Kolor – czerwony
4. Olej opałowy lekki L-1 musi spełniać standardy jakościowe określone w PN-C-96024/2011 Przetwory naftowe - oleje opałowe / dla gatunku L-1, co powinno być odzwierciedlone w formie certyfikatu (świadectwa) jakości dostarczonego z każdą partią dostawy.
5. Olej opałowy lekki L-1 musi być zgodny z polskimi normami oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1054) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 755).
6. Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną odbiorcy autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego jednego rodzaju i gatunku, identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub Wz) oraz certyfikatem (świadectwem) jakości.
7. Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na l w temperaturze referencyjnej 15°C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zwiększenia zapotrzebowania na olej opałowy spowodowaną warunkami atmosferycznymi jakie mogą mieć miejsce w trakcie okresu grzewczego, Zamawiającemu przysługuje prawo zamówienia większej ilości oleju opałowego w stosunku do przewidywanych w bezwarunkowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
2) Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu oprócz ilości podstawowych, dodatkowych ilości oleju opałowego określonych w zał. nr 3 do SIWZ – „Formularz cenowy” „Zamówienie maksymalne w ramach prawa opcji”. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość oleju zakupionego w ramach prawa opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie
i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o cenę jednostkową zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ – „Formularz cenowy”. Olej zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. korzysta z prawa opcji, w sytuacji, w której w trakcie obowiązywania Umowy okaże się, że zakładana ilość oleju napędowego jest za mała lub za duża. Zamawiający może wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, pod warunkiem zachowania wymienionego limitu.
4) Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw w ramach zawartej
umowy ponad zakres podstawowy zamówienia, opisany w § 1 powyżej – nie więcej jednak jak 20 % zamówienia podstawowego (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż
zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy ponad zakres podstawowy. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia)
nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
6) Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń w przypadku etapowego korzystania prawa opcji) może zostać złożone najpóźniej do dnia
31.12.2022r.
Maksymalny największy możliwy / zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji - 90 000 l.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena100%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyznając ze 1% =1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej Filialnej w Lechówku , zakres zamówienia 5 000l
3. Parametry dostarczanego oleju opałowego muszą być zgodne z wymogami do ogrzewania budynku - dostarczany olej opałowy musi posiadać parametry nie gorsze niż:
1. Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6
2. Temperatura płynięcia, max. °C -20
3. Temperatura zapłonu, min. °C 56
4. Gęstość w temperaturze 15°C, max. kg/m³ 860
5. Lepkość kinetyczna w 20°C, max. mm²/s 6,00
6. Skład frakcyjny do 250°C, max. % (V/V) 65
7. Skład frakcyjny do 350°C, min. % (V/V) 85
8. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
9. destylacyjnej, max. % (m/m) 0,3
10. Pozostałość po spopieleniu, max. % (m/m) 0,01
11. Zawartość siarki, max. % (m/m) 0,10
12. Zawartość wody, max. mg/kg 200
13. Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. mg/kg 24
14. Kolor – czerwony
4. Olej opałowy lekki L-1 musi spełniać standardy jakościowe określone w PN-C-96024/2011 Przetwory naftowe - oleje opałowe / dla gatunku L-1, co powinno być odzwierciedlone w formie certyfikatu (świadectwa) jakości dostarczonego z każdą partią dostawy.
5. Olej opałowy lekki L-1 musi być zgodny z polskimi normami oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1054) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 755).
6. Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną odbiorcy autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego jednego rodzaju i gatunku, identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub Wz) oraz certyfikatem (świadectwem) jakości.
7. Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na l w temperaturze referencyjnej 15°C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zwiększenia zapotrzebowania na olej opałowy spowodowaną warunkami atmosferycznymi jakie mogą mieć miejsce w trakcie okresu grzewczego, Zamawiającemu przysługuje prawo zamówienia większej ilości oleju opałowego w stosunku do przewidywanych w bezwarunkowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
2) Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu oprócz ilości podstawowych, dodatkowych ilości oleju opałowego określonych w zał. nr 3 do SIWZ – „Formularz cenowy” „Zamówienie maksymalne w ramach prawa opcji”. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość oleju zakupionego w ramach prawa opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie
i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o cenę jednostkową zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ – „Formularz cenowy”. Olej zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. korzysta z prawa opcji, w sytuacji, w której w trakcie obowiązywania Umowy okaże się, że zakładana ilość oleju napędowego jest za mała lub za duża. Zamawiający może wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, pod warunkiem zachowania wymienionego limitu.
4) Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw w ramach zawartej
umowy ponad zakres podstawowy zamówienia, opisany w § 1 powyżej – nie więcej jednak jak 20 % zamówienia podstawowego (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż
zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy ponad zakres podstawowy. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia)
nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
6) Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń w przypadku etapowego korzystania prawa opcji) może zostać złożone najpóźniej do dnia
31.12.2022r.
Maksymalny największy możliwy / zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji - 6 000 l

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena100%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyznając ze 1% =1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część III - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Piotrowie
2. Zakres zamówienia - 17.500 l
3. Parametry dostarczanego oleju opałowego muszą być zgodne z wymogami do ogrzewania budynku - dostarczany olej opałowy musi posiadać parametry nie gorsze niż:
1. Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6
2. Temperatura płynięcia, max. °C -20
3. Temperatura zapłonu, min. °C 56
4. Gęstość w temperaturze 15°C, max. kg/m³ 860
5. Lepkość kinetyczna w 20°C, max. mm²/s 6,00
6. Skład frakcyjny do 250°C, max. % (V/V) 65
7. Skład frakcyjny do 350°C, min. % (V/V) 85
8. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
9. destylacyjnej, max. % (m/m) 0,3
10. Pozostałość po spopieleniu, max. % (m/m) 0,01
11. Zawartość siarki, max. % (m/m) 0,10
12. Zawartość wody, max. mg/kg 200
13. Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. mg/kg 24
14. Kolor – czerwony
4. Olej opałowy lekki L-1 musi spełniać standardy jakościowe określone w PN-C-96024/2011 Przetwory naftowe - oleje opałowe / dla gatunku L-1, co powinno być odzwierciedlone w formie certyfikatu (świadectwa) jakości dostarczonego z każdą partią dostawy.
5. Olej opałowy lekki L-1 musi być zgodny z polskimi normami oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1054) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 755).
6. Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną odbiorcy autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego jednego rodzaju i gatunku, identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub Wz) oraz certyfikatem (świadectwem) jakości.
7. Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na l w temperaturze referencyjnej 15°C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zwiększenia zapotrzebowania na olej opałowy spowodowaną warunkami atmosferycznymi jakie mogą mieć miejsce w trakcie okresu grzewczego, Zamawiającemu przysługuje prawo zamówienia większej ilości oleju opałowego w stosunku do przewidywanych w bezwarunkowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
2) Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu oprócz ilości podstawowych, dodatkowych ilości oleju opałowego określonych w zał. nr 3 do SIWZ – „Formularz cenowy” „Zamówienie maksymalne w ramach prawa opcji”. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość oleju zakupionego w ramach prawa opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie
i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o cenę jednostkową zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ – „Formularz cenowy”. Olej zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. korzysta z prawa opcji, w sytuacji, w której w trakcie obowiązywania Umowy okaże się, że zakładana ilość oleju napędowego jest za mała lub za duża. Zamawiający może wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, pod warunkiem zachowania wymienionego limitu.
4) Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw w ramach zawartej
umowy ponad zakres podstawowy zamówienia, opisany w § 1 powyżej – nie więcej jednak jak 20 % zamówienia podstawowego (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż
zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy ponad zakres podstawowy. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia)
nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
6) Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń w przypadku etapowego korzystania prawa opcji) może zostać złożone najpóźniej do dnia
31.12.2022r.
Maksymalny największy możliwy / zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji - 21 000 l

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena100%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyznając ze 1% =1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część IV - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Dziennego Domu Pobytu Seniora Otwarte Serce, Sędek
2. Zakres zamówienia 12 500 l.
3. Parametry dostarczanego oleju opałowego muszą być zgodne z wymogami do ogrzewania budynku - dostarczany olej opałowy musi posiadać parametry nie gorsze niż:
1. Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6
2. Temperatura płynięcia, max. °C -20
3. Temperatura zapłonu, min. °C 56
4. Gęstość w temperaturze 15°C, max. kg/m³ 860
5. Lepkość kinetyczna w 20°C, max. mm²/s 6,00
6. Skład frakcyjny do 250°C, max. % (V/V) 65
7. Skład frakcyjny do 350°C, min. % (V/V) 85
8. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
9. destylacyjnej, max. % (m/m) 0,3
10. Pozostałość po spopieleniu, max. % (m/m) 0,01
11. Zawartość siarki, max. % (m/m) 0,10
12. Zawartość wody, max. mg/kg 200
13. Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. mg/kg 24
14. Kolor – czerwony
4. Olej opałowy lekki L-1 musi spełniać standardy jakościowe określone w PN-C-96024/2011 Przetwory naftowe - oleje opałowe / dla gatunku L-1, co powinno być odzwierciedlone w formie certyfikatu (świadectwa) jakości dostarczonego z każdą partią dostawy.
5. Olej opałowy lekki L-1 musi być zgodny z polskimi normami oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1054) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 755).
6. Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną odbiorcy autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego jednego rodzaju i gatunku, identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub Wz) oraz certyfikatem (świadectwem) jakości.
7. Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na l w temperaturze referencyjnej 15°C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zwiększenia zapotrzebowania na olej opałowy spowodowaną warunkami atmosferycznymi jakie mogą mieć miejsce w trakcie okresu grzewczego, Zamawiającemu przysługuje prawo zamówienia większej ilości oleju opałowego w stosunku do przewidywanych w bezwarunkowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
2) Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu oprócz ilości podstawowych, dodatkowych ilości oleju opałowego określonych w zał. nr 3 do SIWZ – „Formularz cenowy” „Zamówienie maksymalne w ramach prawa opcji”. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość oleju zakupionego w ramach prawa opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie
i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o cenę jednostkową zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ – „Formularz cenowy”. Olej zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. korzysta z prawa opcji, w sytuacji, w której w trakcie obowiązywania Umowy okaże się, że zakładana ilość oleju napędowego jest za mała lub za duża. Zamawiający może wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, pod warunkiem zachowania wymienionego limitu.
4) Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw w ramach zawartej
umowy ponad zakres podstawowy zamówienia, opisany w § 1 powyżej – nie więcej jednak jak 20 % zamówienia podstawowego (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż
zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy ponad zakres podstawowy. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia)
nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
6) Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń w przypadku etapowego korzystania prawa opcji) może zostać złożone najpóźniej do dnia
31.12.2022r.
Maksymalny największy możliwy / zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji - 15.000 l.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena100%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyznając ze 1% =1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część V- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do Gminnego Centrum Zdrowia w Łagowie .
2. Zakres zamówienia 10.000 l.
3. Parametry dostarczanego oleju opałowego muszą być zgodne z wymogami do ogrzewania budynku - dostarczany olej opałowy musi posiadać parametry nie gorsze niż:
1. Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6
2. Temperatura płynięcia, max. °C -20
3. Temperatura zapłonu, min. °C 56
4. Gęstość w temperaturze 15°C, max. kg/m³ 860
5. Lepkość kinetyczna w 20°C, max. mm²/s 6,00
6. Skład frakcyjny do 250°C, max. % (V/V) 65
7. Skład frakcyjny do 350°C, min. % (V/V) 85
8. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
9. destylacyjnej, max. % (m/m) 0,3
10. Pozostałość po spopieleniu, max. % (m/m) 0,01
11. Zawartość siarki, max. % (m/m) 0,10
12. Zawartość wody, max. mg/kg 200
13. Zawartość zanieczyszczeń stałych, max. mg/kg 24
14. Kolor – czerwony
4. Olej opałowy lekki L-1 musi spełniać standardy jakościowe określone w PN-C-96024/2011 Przetwory naftowe - oleje opałowe / dla gatunku L-1, co powinno być odzwierciedlone w formie certyfikatu (świadectwa) jakości dostarczonego z każdą partią dostawy.
5. Olej opałowy lekki L-1 musi być zgodny z polskimi normami oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U z 2016 poz. 2008), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 marca 2017 r. w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej (tj.: Dz.U. z 2017r. poz. 584), Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1054) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 755).
6. Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną odbiorcy autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego jednego rodzaju i gatunku, identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub Wz) oraz certyfikatem (świadectwem) jakości.
7. Dostarczana ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na l w temperaturze referencyjnej 15°C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zwiększenia zapotrzebowania na olej opałowy spowodowaną warunkami atmosferycznymi jakie mogą mieć miejsce w trakcie okresu grzewczego, Zamawiającemu przysługuje prawo zamówienia większej ilości oleju opałowego w stosunku do przewidywanych w bezwarunkowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
2) Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu oprócz ilości podstawowych, dodatkowych ilości oleju opałowego określonych w zał. nr 3 do SIWZ – „Formularz cenowy” „Zamówienie maksymalne w ramach prawa opcji”. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość oleju zakupionego w ramach prawa opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, jego zakresie
i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe, w oparciu o cenę jednostkową zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ – „Formularz cenowy”. Olej zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. korzysta z prawa opcji, w sytuacji, w której w trakcie obowiązywania Umowy okaże się, że zakładana ilość oleju napędowego jest za mała lub za duża. Zamawiający może wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, pod warunkiem zachowania wymienionego limitu.
4) Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości dostaw w ramach zawartej
umowy ponad zakres podstawowy zamówienia, opisany w § 1 powyżej – nie więcej jednak jak 20 % zamówienia podstawowego (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż
zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej dostawy ponad zakres podstawowy. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia)
nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
6) Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń w przypadku etapowego korzystania prawa opcji) może zostać złożone najpóźniej do dnia
31.12.2022r.
Maksymalny największy możliwy / zakres zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji - 12.000 l.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: cena100%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyznając ze 1% =1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: w zakresie „uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty sporządzony według wzoru – załącznik nr 1 do SWZ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo (w przypadku, w którym ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy), podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców składających ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
4) Jeżeli dotyczy – oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika;
5) Jeżeli dotyczy – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;
Wykonawca ma obowiązek udokumentować wysokość ceny hurtowej oleju opałowego lekkiego producenta, u którego zaopatrywał się będzie Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy, w temperaturze referencyjnej 15ºC. na podstawie, których skalkulowana będzie cena oferty, np. wydruk ze strony internetowej, który należy dołączyć do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie:
a) Oświadczenie o którym mowa w Rozdziale 9 pkt. 1 składa z ofertą każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
b) W przypadku o którym mowa w punkcie 6.3 Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnie wspólnicy w ramach umowy spółki, oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
c) Zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o którym mowa w Rozdziale 9 pkt. 3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, po których mowa w Rozdziale 9 pkt. 3 ppkt. 1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy , który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku

3) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, Zamawiający może żądać przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 455-456 ustawy Pzp oraz postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferte nalęzy złożyć na Platformie pod adresem https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Mam do oddania 2 pralki, 1 ma spalony silnik, a 2 zatarte łożyska - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam do oddania 2 pralki, 1 ma spalony silnik, a 2 zatarte łożyska. Potrzebuję firmy, która by zabrała je własnym transportem.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI