Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do Zakładu Doświadczalnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do Zakładu Doświadczalnego Bartążek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-08-09
  • ZamawiającyInstytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Bartążek
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00286744
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do Zakładu Doświadczalnego Bartążek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Bartążek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00007948000169

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bartążek, ul. Warmiński Las 46

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-687

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdbartazek@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihar.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka naukowo- badawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

rolnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do Zakładu Doświadczalnego Bartążek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33d9fbe9-116b-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070676/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywne dostawy oleju napędowego oraz opałowego do Zakładu Doświadczalnego Bartążek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres poczty elektronicznej: zdbartazek@wp.pl
2. miniportal- https://miniportal.uzp.gov.pl
3. Adres poczty elektronicznej / skrzynki podawczej ePUAP na który należy przesłać ofertę : / ePUAP: ZDBartazek/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
1.1. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal , skrzynka: ePUAP: / ePUAP: ZDBartazek/SkrytkaESP w zakresie składania ofert , zmiany i wycofania oferty ,
1.2. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej na adres: zdbartazek@wp.pl w zakresie zadawania pytań, wezwań, uzupełnień, składania wyjaśnień, oświadczeń.
1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
1.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
1.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na skrzynkę ePUAP Zamawiającego lub poczty e- mail Zamawiającego.
1.6. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
1.7. Zamawiający wymaga aby dokumenty składane były pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej:
1.7.1. podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o infor-matyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn. zm.) lub
1.7.2. podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r. poz. 653 i 730).
1.7.3. Pod pojęciem formy elektronicznej rozumie się dokument (elektroniczny bądź skan ) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.7.4. Pod pojęciem postaci elektronicznej rozumie się dokument (elektroniczny bądź skan) opatrzony podpisem zaufanym (e-Puap) bądź osobistym (przy użyciu e-dowodu).
1.8. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna/ musi być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowy Instytut Badawczy – Zakład Doświadczalny Bartążek, ul. Warmiński Las 46, 10-687 Olsztyn
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani Ryszard Kostrzewski, kontakt: zdbartazek@wp.pl, telefon/ 605 134 292
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem pn "Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego do Zakładu Doświadczalnego Bartążek”, o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa – art. 5 ust.1 lit. e RODO.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Brak podania danych osobowych uniemożliwia udział w postępowaniu prowadzonym pn. "Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz opałowego do Zakładu Doświadczalnego Bartążek” w trybie podstawowym bez negocjacji.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Panu/Pani:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Olej napędowy, ilość: 40 000 l, sukcesywna dostawa do 31.12.2023

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
- Cena: 90 pkt (C)
- Termin realizacji dostaw oleju napędowego i opałowego: 10 pkt (TRD)
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Cenę jednostkową netto za 1 l oleju napędowego i 1 l oleju opałowego będącego przedmiotem zamówienia określonego dla temperatury referencyjnej (+150C) wraz z kosztami związanymi z należytą realizacją przedmiotu umowy (m.in., transport, ubezpieczenie) należy podać zgodnie ze wzorem ustalonym w Formularzu Ofertowym w następujący sposób:
Cenę Producenta oleju napędowego/ oleju opałowego będącego przedmiotem zamówienia, z dnia 01 sierpnia 2022 roku zgodnie z komunikatem cenowym PKN ORLEN bez podatku VAT

Stały upust (rabat) Wykonawcy,
Cenę Wykonawcy jako różnica pomiędzy Ceną Producenta a Stałym upustem (rabatem) Wykonawcy.
Do obliczenia ceny oferty należy podać Cenę Wykonawcy netto za jeden l oleju napędowego i/lub 1 l oleju opałowego, którą należy pomnożyć przez ilości szacunkowe ustalone przez Zamawiającego. Tak obliczona wartość stanowi cenę oferty netto.
Ceną oferty brutto jest cena oferty netto powiększona o podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązującej stawki
Kwota stałego upustu (rabatu) Wykonawcy nie może ulec zmniejszeniu w okresie realizacji umowy.
90 pkt wagi stanowi wartość brutto oferty.
Cena oferty brutto jest ceną oferty netto powiększoną o obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT). Wszystkie ceny w Formularzu ofertowym muszą być podane z dokładnością do jednego grosza.
Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „cena”. Oferta z najniższą ceną (Cn) otrzyma 90 punktów. Pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty obliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg wzoru:
C X = Cn/Coo x 90 %
gdzie:
Cx – liczba punktów dla ocenianej oferty
Cn – najniższa cena spośród cen wszystkich ofert
COO – cena ocenianej oferty

Oferowane ceny paliwa muszą być odniesione do temperatury referencyjnej 150C i obowiązywać w dniu 01 sierpnia 2022 roku. Dzięki temu Zamawiający doprowadzi do porównywalności złożonych ofert. Natomiast w trakcie realizacji zamówienia cena oleju napędowego ustalana będzie według mechanizmu zawartego w § 4 w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tj. oferty z największą liczbą punktów spośród ofert nieodrzuconych oraz spośród ofert Wykonawców niewykluczonych z postępowania.
Jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego w kryterium „Termin realizacji dostaw oleju napędowego i opałowego” (TRD):

P=TRDOB/TRDN x 10 % x 100
Gdzie:
P- liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „Termin realizacji dostaw oleju napędowego i opałowego” (TRD):
TRDN- najwyższa liczba punktów,
TRDOB- liczba punktów w badanej ofercie
10 pkt- waga kryterium

W ramach niniejszego kryterium, wykonawcy mogą zaoferować następujący termin realizacji dostaw oleju napędowego i opałowego, tj.:
2 pkt- w przypadku 24 godzin, od momentu otrzymania zamówienia od zamawiającego
1 pkt- w przypadku 36 godzin, od momentu otrzymania zamówienia od zamawiającego

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w przyjętym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów zgodnie z przedstawionym powyżej wzorem do obliczenia punktowego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Olej opałowy, ilość 20 000 l, sukcesywna dostawa do 31.12.2023

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
- Cena: 90 pkt (C)
- Termin realizacji dostaw oleju napędowego i opałowego: 10 pkt (TRD)
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Cenę jednostkową netto za 1 l oleju napędowego i 1 l oleju opałowego będącego przedmiotem zamówienia określonego dla temperatury referencyjnej (+150C) wraz z kosztami związanymi z należytą realizacją przedmiotu umowy (m.in., transport, ubezpieczenie) należy podać zgodnie ze wzorem ustalonym w Formularzu Ofertowym w następujący sposób:
Cenę Producenta oleju napędowego/ oleju opałowego będącego przedmiotem zamówienia, z dnia 01 sierpnia 2022 roku zgodnie z komunikatem cenowym PKN ORLEN bez podatku VAT

Stały upust (rabat) Wykonawcy,
Cenę Wykonawcy jako różnica pomiędzy Ceną Producenta a Stałym upustem (rabatem) Wykonawcy.
Do obliczenia ceny oferty należy podać Cenę Wykonawcy netto za jeden l oleju napędowego i/lub 1 l oleju opałowego, którą należy pomnożyć przez ilości szacunkowe ustalone przez Zamawiającego. Tak obliczona wartość stanowi cenę oferty netto.
Ceną oferty brutto jest cena oferty netto powiększona o podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązującej stawki
Kwota stałego upustu (rabatu) Wykonawcy nie może ulec zmniejszeniu w okresie realizacji umowy.
90 pkt wagi stanowi wartość brutto oferty.
Cena oferty brutto jest ceną oferty netto powiększoną o obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT). Wszystkie ceny w Formularzu ofertowym muszą być podane z dokładnością do jednego grosza.
Sposób obliczenia liczby punktów w kryterium „cena”. Oferta z najniższą ceną (Cn) otrzyma 90 punktów. Pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty obliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg wzoru:
C X = Cn/Coo x 90 %
gdzie:
Cx – liczba punktów dla ocenianej oferty
Cn – najniższa cena spośród cen wszystkich ofert
COO – cena ocenianej oferty

Oferowane ceny paliwa muszą być odniesione do temperatury referencyjnej 150C i obowiązywać w dniu 01 sierpnia 2022 roku. Dzięki temu Zamawiający doprowadzi do porównywalności złożonych ofert. Natomiast w trakcie realizacji zamówienia cena oleju napędowego ustalana będzie według mechanizmu zawartego w § 4 w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tj. oferty z największą liczbą punktów spośród ofert nieodrzuconych oraz spośród ofert Wykonawców niewykluczonych z postępowania.
Jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego w kryterium „Termin realizacji dostaw oleju napędowego i opałowego” (TRD):

P=TRDOB/TRDN x 10 % x 100
Gdzie:
P- liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „Termin realizacji dostaw oleju napędowego i opałowego” (TRD):
TRDN- najwyższa liczba punktów,
TRDOB- liczba punktów w badanej ofercie
10 pkt- waga kryterium

W ramach niniejszego kryterium, wykonawcy mogą zaoferować następujący termin realizacji dostaw oleju napędowego i opałowego, tj.:
2 pkt- w przypadku 24 godzin, od momentu otrzymania zamówienia od zamawiającego
1 pkt- w przypadku 36 godzin, od momentu otrzymania zamówienia od zamawiającego

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w przyjętym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów zgodnie z przedstawionym powyżej wzorem do obliczenia punktowego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) Posiadanie wiedzy i doświadczenia,
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wezwie Wykonawców do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, w przypadku stwierdzenia braku w ofercie żądanych dokumentów, analogicznie do dyspozycji art. 107 ust 2 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie 3 dni od powiadomienia:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydanymi przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
3) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda wskazania w ofercie:
3.1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
3.2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3.3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
3.4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wzór oświadczenia zawierającego wszystkie ww. informacje przedstawiony został w załączniku nr 5 do SIWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
Zamiana umowy
- Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje się w art. 455 ustawy, oraz w projektach umów stanowiących załączniki do SWZ.
- Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Platformie ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, wybierając skrzynkę podawczą Zamawiającego / ePUAP: ZDBartazek/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-09 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę materiału zarybieniowego- Dubeninki
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę materiału zarybieniowego: 100 szt tołpygi , 100 szt karasia złocistego , po 10 szt lina i jesiotra. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI