„SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. -Prawo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. -Prawo energetyczne NA RZECZ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KIELCACH "
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2021-08-26
  • ZamawiającyKasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-16
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. -Prawo energetyczne NA RZECZ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KIELCACH "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04

1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. -Prawo energetyczne NA RZECZ KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KIELCACH "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac017f83-fc04-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007989/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sprzedaż energii elektrycznej (w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne )-do siedzib Placówek Terenowych KRUS w: Ożarowie, Pińczowie, Włoszczowie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Sandomierzu i Staszowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.krus.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim i wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: przy użyciu portalu e-Usług SmartPZP (zwanym dalej Systemem) dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce oraz poczty elektronicznej pod adresem: kielce@krus.gov.pl w przypadku awarii lub przerwy technicznej w działaniu Systemu z zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa się wyłącznie przy użyciu Systemu.2.Wykonawca musi posiadać konto w Systemie.Do założenia konta w Systemie wymagany jest jeden z podpisów:kwalifikowany podpis elektroniczny/ podpis zaufany/podpis osobisty. Wykonawca rejestruje się w Systemie w sposób opisany w Instrukcji użytkownika Wykonawcy zwanej dalej Instrukcją.Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce/elearning lub na stronie głównej Systemu. 3.Wykonawca rejestrujący się w Systemie otrzymuje rolę systemową:podczas rejestracji przez pierwszego użytkownika Wykonawcy, użytkownik ten otrzymuje rolę Administratora Podmiotu, kolejny użytkownik Wykonawcy po rejestracji otrzyma rolę Użytkownika i jego konto musi być aktywowane przez Administratora Podmiotu. Wykonawca musi zaakceptować warunki korzystania z Systemu, określone w Regulaminie zamieszczonym w Systemie. 4.Korzystanie z Systemu jest bezpłatne. 5. Do poprawnego działania Systemu niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver. min.1,8 (jre)1.8 . 6.Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę -Administratora Podmiotu lub Użytkownika Podmiotu -co najmniej jednego z podpisów wskazanych w pkt 2. 7.Wymagania techniczne: 1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1 Mb/s, 2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: -pamięć min. -3 GB RAM, -procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – Lub ich nowsze wersje, 3)Przeglądarki internetowe:Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11 – Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek. 4)Dodatkowe oprogramowanie:zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web oraz oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.Informacje na temat oprogramowania, instalacji opisane zostały w Instrukcji. 8. Wykonawca wykorzystujący elektroniczny kwalifikowany podpis do podpisu oferty i innych dokumentów w postępowaniu w formacie(PAdes, XAdES), typ (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):dokumenty w formacie „.pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES;-dokumenty w innym formacie niż „.pdf” należy podpisywać formatem XAdES. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego w SWZ powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio: .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. Zamawiający dopuszcza również następujące formaty: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z., .eml, .msg. W przypadku dostarczenia oferty w innym formacie niż wymienione, Wykonawca powinien spakować plik do formatu .zip,wskazać nazwę oprogramowania,stronę www z której można w sposób: legalny, darmowy pobrać oprogramowanie do odczytu, bez dodatkowych rejestracji lub aktywacji. Za pośrednictwem Systemu mogą być przekazywane pliki pojedyncze lub pliki pojedyncze poddane kompresji (ZIP). Rozmiar pojedynczego pliku max- 100 MB.9. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Podstawa prawna:art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1ze zm.) „RODO" Zamawiający Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach informuje, że: 1)administratorem danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Al. Niepodległości 190,00-608 Warszawa, którą zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy, reprezentowany przez Dyrektora Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego: e-mail - iod@krus.gov.pl lub listownie na adres: KRUS- Centrala Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: inspektor ochrony danych.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr 0500-OP.261.0.3.2021).Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust.6,art. 19,art.74 ust.3 i 4, art.75 i art.76 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.Dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO udostępniane będą w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawyPzp. Udostępnianie protokołu postępowania i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w niniejszej informacji. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji,o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art.13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w „Formularzu oferty” (Zał. nr3 do SWZ). Szczegółowe informacje na temat RODO określone zostały SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust.1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art.16 RODO (tj. uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, a także naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. Zgłoszenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępni tych danych, chyba, że zajdą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.0.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 174945,68 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 10 KWIETNIA 1997R.-PRAWO ENERGETYCZNE DLA PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS W OŻAROWIE”.
1.Punkt poboru energii elektrycznej Placówka Terenowa KRUS w Ożarowie, ul. Osiedle Wzgórze 115;
1)rodzaj obiektu : budynek administracyjno-biurowy;
2)tytuł prawny do nieruchomości: własność,
3)grupa przyłączeniowa V;
4parametry dostawy energii elektrycznej:
-napięcie znamionowe 0,23/04 kV,
-moc umowna 22 kW,
-moc przyłączeniowa 22kW,
5)wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 40A, współczynnik mocy tg φ ≤ 0,4,
6)grupa taryfowa: jednostrefowa (całodobowa) C11;
7)odczyt licznika w cyklu 2-miesięcznym,
8)dotychczasowa umowa na sprzedaż energii elektrycznej obowiązuje do 30 września 2021r. i jest kolejną trzecią umową zawartą przez Zamawiającego dla niniejszego PPE. Informacje wskazane w ppkt 1-7 określone zostały w umowie o oświadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, o której mowa w pkt 2.
-planowany pobór energii elektrycznej - 13.200 kWh rocznie (roczna wielkość zużycia energii elektrycznej określona w umowie o świadczenie usług dystrybucji wynosi 24000 kWh),
-planowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym zamówieniem- 42.900 kWh.
Zamawiający informuje, że posiada Umowę Nr DA 531205460 o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą w dniu 11 października 2012r. na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Rzeszowie, Rejon Dystrybucji Energii Staszów, ul. Krakowska 44, dla punktu poboru- Placówka Terenowa KRUS w Ożarowie, ul. Osiedle Wzgórze 115, 27-530 Ożarów. W przedmiotowej umowie Zamawiający wskazał PGE Obrót S.A. jako sprzedawcę rezerwowego

4.2.5.) Wartość części: 22244,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu pod względem spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale XVIII SWZ i niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 10 KWIETNIA 1997R.-PRAWO ENERGETYCZNE DLA PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS W PIŃCZOWIE”.
1.Punkt poboru energii elektrycznej Placówka Terenowa KRUS w Pińczowie, ul. Republiki Pińczowskiej 37:
1)rodzaj obiektu: budynek administracyjno-biurowy;
2)tytuł prawny do nieruchomości: własność,
3)grupa przyłączeniowa V;
4)parametry dostawy energii elektrycznej:
-napięcie znamionowe 0,4 kV,
-moc umowna 24kW (w układzie 3-fazowym),
-moc przyłączeniowa 24kW
5)wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 35A, współczynnik mocy tg φ ≤ 0,4
6)grupa taryfowa: jednostrefowa (całodobowa) C11;
7)odczyt licznika w cyklu 2-miesięcznym;
8)dotychczasowa umowa na sprzedaż energii elektrycznej obowiązuje do 30 września 2021r. i jest kolejną trzecią umową zawartą przez Zamawiającego dla niniejszego PPE.
Informacje wskazane powyżej określone zostały w umowie o oświadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, o której mowa w pkt 2.
-planowany pobór energii elektrycznej 15.600 kWh rocznie (roczna wielkość zużycia energii elektrycznej określona w umowie o świadczenie usług dystrybucji wynosi 24.000 kWh),
-planowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym zamówieniem- 50.700 kWh.
2. Zamawiający informuje, że posiada Umowę Nr OS/12-2229/2013 o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą w dniu 30 kwietnia 2013r. na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko Kamienna dla punktu poboru- Placówka Terenowa KRUS w Pińczowie, ul. Republiki Pińczowskiej 37, 28-400 Pińczów. W przedmiotowej umowie Zamawiający wskazał PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej jako sprzedawcę rezerwowego.

4.2.5.) Wartość części: 26044,98 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu pod względem spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez
Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale XVIII SWZ i niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 10 KWIETNIA 1997R.-PRAWO ENERGETYCZNE DLA PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS WE WŁOSZCZOWIE.
1.Punkt poboru energii elektrycznej - Placówka Terenowa KRUS we Włoszczowie, ul. Kusocińskiego 4A:
1)rodzaj obiektu: budynek administracyjno-biurowy;
2)tytuł prawny do nieruchomości: własność,
3)grupa przyłączeniowa V;
4)parametry dostawy energii elektrycznej:
-napięcie znamionowe 0,4 kV,
-moc umowna 24kW ,
-moc przyłączeniowa 24kW.
5)wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 40A, współczynnik mocy tg φ ≤ 0,4
6)grupa taryfowa: jednostrefowa (całodobowa) C11;
7)odczyt licznika w cyklu 2-miesięcznym;
8)dotychczasowa umowa na sprzedaż energii elektrycznej obowiązuje do 30 listopada 2021r. i jest kolejną drugą umową zawartą przez Zamawiającego dla niniejszego PPE.
Informacje wskazane powyżej określone zostały w umowie o oświadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, o której mowa w pkt 2.
-planowany pobór energii elektrycznej 15.600 kWh rocznie (roczna wielkość zużycia energii elektrycznej określona w umowie o świadczenie usług dystrybucji wynosi 36.000 kWh),
-planowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym zamówieniem- 48.100 kWh.
2.Zamawiający informuje, że posiada Umowę Nr OS/028284000001/2015 o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą w dniu 26 listopada 2015r. na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko Kamienna dla punktu poboru energii elektrycznej (PPE)- Placówka Terenowa KRUS we Włoszczowie, ul. Kusocińskiego 4a, 29-100 Włoszczowa. W przedmiotowej umowie Zamawiający wskazał PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej jako sprzedawcę rezerwowego.

4.2.5.) Wartość części: 24709,34 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu pod względem spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale XVIII SWZ i niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 10 KWIETNIA 1997R.-PRAWO ENERGETYCZNE DLA PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS W SANDOMIERZU
1.Punkt poboru energii elektrycznej Placówka Terenowa KRUS w Sandomierzu, ul. Słowackiego 37A:
1)rodzaj obiektu: budynek administracyjno-biurowy;
2)tytuł prawny do nieruchomości: własność,
3)grupa przyłączeniowa V;
4)parametry dostawy energii elektrycznej:
-napięcie znamionowe 0,4 kV,
-moc umowna 33 kW,
-moc przyłączeniowa 33 kW
5)wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 63 A, współczynnik mocy tg φ ≤ 0,4
6)grupa taryfowa: jednostrefowa (całodobowa) C11;
7)odczyt licznika w cyklu 2-miesięcznym;
8)dotychczasowa umowa na sprzedaż energii elektrycznej obowiązuje do 31 grudnia 2021r. i jest kolejną piątą umową zawartą przez Zamawiającego dla niniejszego PPE.
Informacje wskazane powyżej określone zostały w umowie o oświadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, o której mowa w pkt 2.
-planowany pobór energii elektrycznej 31.200 kWh rocznie(roczna wielkość zużycia energii elektrycznej określona w umowie o świadczenie usług dystrybucji wynosi 30.000 kWh),
-planowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym zamówieniem- 93.600 kWh.
2.Zamawiający informuje, że posiada Umowę Nr DA 581100680 o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą w dniu 14 września 2011r. na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Rzeszowie, Rejon Dystrybucji Energii Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 3, 39-400 Tarnobrzeg dla punktu poboru- Placówka Terenowa KRUS w Sandomierzu, ul. Słowackiego 37A, 27-600 Sandomierz. W przedmiotowej umowie Zamawiający wskazał PGE Obrót S.A., 35-959 Rzeszów, ul.8-go Marca 6 jako sprzedawcę rezerwowego.

4.2.5.) Wartość części: 46847,16 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu pod względem spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale XVIII SWZ i niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 10 KWIETNIA 1997R.-PRAWO ENERGETYCZNE DLA PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS W STASZOWIE
1.Punkt poboru energii elektrycznej Placówka Terenowa KRUS w Staszowie, ul. Mickiewicza 3;
1)rodzaj obiektu: budynek administracyjno-biurowy;
2)tytuł prawny do nieruchomości: własność,
3)grupa przyłączeniowa V;
4)parametry dostawy energii elektrycznej:
-napięcie znamionowe 230/400 kV,
-moc umowna 24kW,
-moc przyłączeniowa 24kW.
5)wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 50 A, współczynnik mocy tg φ ≤ 0,4
6)grupa taryfowa: jednostrefowa (całodobowa) C11;
7)odczyt licznika w cyklu 2-miesięcznym;
8)dotychczasowa umowa na sprzedaż energii elektrycznej obowiązuje do 31 grudnia 2021r. i jest kolejną piątą umową zawartą przez Zamawiającego dla niniejszego PPE.
Informacje wskazane powyżej określone zostały w umowie o oświadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, o której mowa w pkt 2.
-planowany pobór energii elektrycznej 20.400 kWh (roczna wielkość zużycia energii elektrycznej określona w umowie o świadczenie usług dystrybucji wynosi 10.000 kWh),
-planowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym zamówieniem- 61.200 kWh.
2.Zamawiający informuje, że posiada Umowę Nr DA 531100350 o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą w dniu 14 września 2011r. na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Rzeszowie, Rejon Dystrybucji Energii Staszów, ul. Krakowska 44, , dla punktu poboru- Placówka Terenowa KRUS w Staszowie, ul. Mickiewicza 3, 28-200 Staszów. W przedmiotowej umowie Zamawiający wskazał PGE Obrót S.A. jako sprzedawcę rezerwowego

4.2.5.) Wartość części: 31058,64 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu pod względem spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale XVIII SWZ i niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 10 KWIETNIA 1997R.-PRAWO ENERGETYCZNE DLA PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
1.Punkt poboru energii elektrycznej: Placówka Terenowa KRUS w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Juliusza Słowackiego 13:
1)rodzaj obiektu: budynek administracyjno-biurowy;
2)tytuł prawny do nieruchomości: własność,
3)grupa przyłączeniowa V;
4)parametry dostawy energii elektrycznej:
-napięcie znamionowe 0,4 kV,
-moc umowna 33 kW),
-moc przyłączeniowa 33 kW.
5)wartość zabezpieczenia przedlicznikowego 63 A, współczynnik mocy tg φ ≤ 0,4
6)grupa taryfowa: jednostrefowa (całodobowa) C11;
7)odczyt licznika w cyklu 2-miesięcznym;
8)dotychczasowa umowa na sprzedaż energii elektrycznej obowiązuje do 31 grudnia 2021r. i jest pierwszą umową zawartą przez Zamawiającego dla niniejszego PPE.
Informacje wskazane powyżej określone zostały w umowie o oświadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, o której mowa w pkt 2.
-planowany pobór energii elektrycznej 15.600 kWh (roczna wielkość zużycia energii elektrycznej określona w umowie o świadczenie usług dystrybucji wynosi 12.000 kWh),
-planowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym zamówieniem- 46.800 kWh.
2.Zamawiający informuje, że posiada Umowę Nr OS/074000310001/2019 o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą w dniu 10 grudnia 2018 r. na czas nieokreślony z PGE Dystrybucja S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej, dla punktu poboru- Placówka Terenowa KRUS w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Juliusza Słowackiego 13, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. W przedmiotowej umowie Zamawiający wskazał PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej jako sprzedawcę rezerwowego.

4.2.5.) Wartość części: 24041,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu pod względem spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale XVIII SWZ i niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Wykonawca przystępujący do zamówienia musi spełniać postawione przez Zamawiającego warunki udziału w zamówieniu oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych podstaw wykluczenia wymienionych w art. 108 ustawy Prawo zamówien publicznych (Pzp) oraz na podstawie fakultatywnych podstaw wykluczenia wynikających z art. 109 ust.1 pkt 1,4,7, 8 i 10 ustawy Pzp.
Brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą według wzoru określonego w Załączniku nr 4 SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona wezwany zostanie przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie: oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą, wg wzoru-Załącznik nr 4 do SWZ oraz podmiotowych środków dowodowych wymienionych w Sekcji V (5.6) niniejszego Ogłoszenia
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
2.Na podstawie art. 112 ustawy- Prawo Zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniali warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
2)posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
-aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm. ).
-zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, którego funkcję na terenie lokalizacji Punktów Poboru Energii pełni PGE Dystrybucja S.A. ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
4)zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
2.W przypadku, gdy w niniejszym postępowaniu złożone zostaną odrębne oferty przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej Zamawiający zbada czy złożone oferty nie zakłócają konkurencji.
3.INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2)Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
5)Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający stawia następujące wymagania:
a)Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania,
b)warunek, o których mowa w pkt 1 ppkt 2-4 zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagania Zamawiającego.
W przypadku, gdy warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną spełnia tylko jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia przez te podmioty oświadczenia określającego, które zadania będzie wykonywał każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ.
6)W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o przedmiotowe zamówienie kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7)Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców.
4.INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART.118 USTAWY PZP
1) Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2)Zamawiający wyjaśnia, że "stosowna sytuacja" o której mowa wyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
a)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru określonego w Załączniku nr 7do SWZ;
b)Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w Rozdziale XIV niniejszej SWZ.
3)Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów finansowych lub ekonomicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
4)Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5)Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów.
Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w Rozdziale XV SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie przesłanki określonej w art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp (Rozdziale XIV pkt 2 ppkt 1 SWZ):
a)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c)odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
UWAGA DLA WYKONAWCÓW!:
-W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
1.Jeżeli złożone przez Wykonawcę podmiotowe środki dowodowe będą niekompletne lub będą zawierać błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich uzupełnienia lub poprawienia w wyznaczonym terminie.
2.Jeżeli Zamawiający uzna, że złożone podmiotowe środki dowodowe nie są aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.
3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe lub oświadczenia i dokumenty wymienione w SWZ (Rozdział XI pkt 8) będą budzić wątpliwości, Zamawiający zażąda od Wykonawców wyjaśnień oraz może zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej związanej z obrotem energią elektryczną:
-aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity- Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm. ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ŚRODKI DOWODOWE SKŁADANE PRZEZ PODMIOT ZAGRANICZNY NA POTWIERDZENIE BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA:I.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast podmiotowych dokumentów wymienionych w Sekcji V (5.6 ) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.II.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt I, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 oraz art.109 ust.1 ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. INNE DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia sporządza oświadczenia wymienione w sekcji V (5.5) niniejszego Ogłoszenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie w tym przypadku potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć wraz z ofertą dodatkowo „OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE” według wzoru -Załącznik nr 6 do SWZ. Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) sporządza oświadczenia określone w ppkt 1 i 2 we własnym imieniu, wypełniając odpowiednio pkt f) i pkt g) w formularzu- „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa poniżej. ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI ZASOBÓW w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ( jeśli Wykonawca się powołuje) wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ. Niniejszy dokument musi być sporządzony w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. PEŁNOMOCNICTWO/-WA - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy.Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: -kto go udziela,-wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem,-zakres umocowania pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa powinien być sporządzony w formie opisanej w SWZ (Rozdział XI pkt8 ppkt 4).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania o przedmiotowe zamówienie.
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Udzielone pełnomocnictwo powinno być sporządzone w sposób opisany w sekcji V (5.11) niniejszego Ogłoszenia o zmówieniu.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający stawia następujące wymagania:
a) Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania,
Na potwierdzenie niniejszego warunku każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie musi spełnić wymagania Zamawiającego dotyczące warunków udziału w postępowaniu, tj. posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną spełnia tylko jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia przez te podmioty oświadczenia określającego, które zadania będzie wykonywał każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o przedmiotowe zamówienie kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7) Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zgodnie z art. 436 pkt 4 ppkt b ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany:
­-stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz podatku akcyzowego w okresie realizacji zamówienia- Wykonawca ma prawo naliczania wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki obowiązującej w dacie wystawiania faktury.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na portalu e-Usług SmartPZP (nazwanym w SWZ -Systemem ) za pośrednictwem własnego konta założonego w Systemie, dostępnym pod adresem:https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce). Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji (https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce/elearning).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.
2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie jednego kompletu oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych i innych dokumentów, niezbędnych do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub wskazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i złożona musi być pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.
7. Do przygotowania oferty Wykonawca wykorzysta Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA
8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 18 w związku z art.74 ustawy-Prawo zamówień publicznych-oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu niezwłocznie po otwarciu ofert, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity z 2020r. poz. 1913), jeżeli Wykonawca wraz z przekazaniem tych informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących tożsamości Wykonawcy (nazwy, nazwiska, miejsca wykonywanej działalności albo adresu zamieszkania) oraz ceny oferty.
9. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku i oznaczone: „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
10.Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane przez Zamawiającego, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam odbioru oleju przepracowanego - Ożarów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam odbioru oleju przepracowanego z gm. Ożarów. Olej może być z mieszany np. mineralne silnikowe i przekładniowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI