IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
warunki płatności |
0,40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. XVI. Dane osobowe 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. XVI. Dane osobowe 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. XVI. Dane osobowe 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. XVI. Dane osobowe 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. XVI. Dane osobowe 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. XVI. Dane osobowe 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. XVI. Dane osobowe 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. XVI. Dane osobowe 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach: 1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej: 1) Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów oraz zmiana nazwy, adresu i siedziby jednej ze stron, 2) Zmiana obowiązujących przepisów prawa pociągająca za sobą zmianę postanowień umowy, 3) Zmiana wartości umowy ze względu na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 4) Danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego) podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca – wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 5) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 6) Warunków płatności za zgodą Zamawiającego. 2. Ewentualne zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz - pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacji określonej w art. 145 prawa zamówień publicznych. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. XVI. Dane osobowe 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO. 1. W przypadku zaistnienia okoliczności stanowiących o konieczności uregulowania pomiędzy Stronami zasad powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, Strony zobowiązują się do zawarcia w tym zakresie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub uregulowania powierzenia przetwarzania danych za pomocą innego instrumentu prawnego. 2. Zamawiający oświadcza, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, w odniesieniu do osób fizycznych wskazanych przez Wykonawcę jako osoby do kontaktu/ osoby upoważnione do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego/osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy/przedstawiciel wykonawcy uprawniony do podejmowania decyzji dotyczących przedmiotu umowy/kierownik budowy/osoby zatrudnione, których wymaga Zamawiający. 3. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: inspektor@rodo-krp.pl pisemnie na adres: Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62 – 05 Kostrzyn. 4. Dane osób, o których mowa w ust. 2 będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do wykonania obowiązków związanych z realizacją umowy. 5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Zamawiającego. 6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Zamawiający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa. 10. W przypadku wniesienia żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych przez osobę, których dane dotyczą Wykonawca wskaże inną osobę do realizacji zadań wynikających z umowy, a w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże takiej osoby w terminie 3 dni od otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego a brak wskazania będzie skutkował niemożliwością realizacji umowy Zamawiający może rozwiązać umowę. 11. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe zostały pozyskane w celu zawarcia i wykonania niniejszej umowy oraz oświadcza, że przekazane dane osobowe będzie przetwarzał zgodnie z RODO.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-20, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: