Przeprowadzenie monitoringu susłów perełkowanych na stanowiskach zajmowanych przez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie monitoringu susłów perełkowanych na stanowiskach zajmowanych przez kolonie zwarte będących siedliskiem kolonii zwartych susłów perełkowanych [...]
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-05-24
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053667
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie monitoringu susłów perełkowanych na stanowiskach zajmowanych przez kolonie zwarte będących siedliskiem kolonii zwartych susłów perełkowanych [...]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060418276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bazylianówka 46

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-144

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48817106500

1.5.8.) Numer faksu: +48817106501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.lublin@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.rdos.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie monitoringu susłów perełkowanych na stanowiskach zajmowanych przez kolonie zwarte będących siedliskiem kolonii zwartych susłów perełkowanych [...]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5c1c67a-b3c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007644/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Monitoring obszarów Natura 2000 objętych projektem, zasiedlanych przez kolonie zwarte susłów perełkowanych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,wycofaniaoferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 3. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym:WOF.261.13.3.2021.WM 4. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5. Dane postępowanie można wyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lubze strony głównej z zakładki Postępowania. 6. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacjeprzekazywane przez wykonawcę po otwarciu ofert, powinny być przekazywane ze skrzynki ePUAPWykonawcy wskazanej w ofercie.7. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie możeskutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 1.1. Zgodnie zart.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje,że:1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiskaw Lublinie, ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin oraz Minister Funduszy i Polityki Regionalnej, pełniącyfunkcję Instytucji Zarządzającej (IZ) Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020(POIiŚ 2014-2020), mający swoją siedzibę pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa. . 1.1.2.Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkichsprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych zprzetwarzaniem danych poprzez: email:iod.lublin@rdos.gov.pl oraz IOD@mfipr.gov.pl lub pisemnie naadres Administratora danych. 1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego. 1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy.1.1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonegow pkt 1.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez cały okres obowiązywania umowy w sprawiezamówienia publicznego. Po tym czasie zdanych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresiewymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 1.1.6. Obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bez pośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 1.1.7. W odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO.1.1.8. Posiada Pani/Pan: 1.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 1.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych, 1.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18ust.2RODO, 1.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO.1.1.8.5. 1.1.9. nie przysługuje Pani/Panu: 1.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 1.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 RODO; 1.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOF.261.13.3.2021.WM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 36000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie monitoringu susłów perełkowanych na stanowiskach zajmowanych przez kolonie zwarte będących siedliskiem kolonii zwartych susłów perełkowanych, w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16.2. Zakres zamówienia obejmuje:2.1. wykonanie monitoringu na stanowisku susła perełkowanego w miejscowości Gliniska, tj. na części obszaru Natura 2000 Gliniska PLH060006 o powierzchni 15 ha (część rezerwatu Gliniska);2.2. wykonanie monitoringu na stanowisku susła perełkowanego w miejscowości Mokre, tj. na części obszaru Natura 2000 Hubale PLH060008 o powierzchni 26 ha (część rezerwatu Hubale);2.3. wykonanie monitoringu na stanowisku susła perełkowanego w miejscowości Tyszowce, tj. na części obszaru Natura 2000 Pastwiska nad Huczwą PLH060014 o powierzchni 12 ha;2.4. wykonanie monitoringu na stanowisku susła perełkowanego w miejscowości Miączyn, tj. na obszarze Natura 2000 Popówka PLH060016 o powierzchni 55 ha (rezerwat Popówka);2.5. wykonanie monitoringu na stanowisku susła perełkowanego w miejscowości Chochłów, tj. na części obszaru Natura 2000 Suśle Wzgórza PLH060019 o powierzchni 18 ha (część rezerwatu Suśle Wzgórza);2.6. wykonanie monitoringu na stanowisku susła perełkowanego w miejscowości Grabowiec Góra, tj. na obszarze Natura 2000 Wygon Grabowiecki PLH060027 o powierzchni 5 ha (rezerwat Wygon Grabowiecki;2.7. sporządzenie sprawozdania z realizacji przedmiotu umowy, które zostanie wykonane i przekazane Zamawiającemu w formie raportu.2.7.1. zakres raportu, o którym mowa w pkt 2.7. obejmuje następujące zagadnienia:a) wyniki przeprowadzonych w 2021 r. badań liczebności susłów perełkowanych na obszarze zajmowanym przez sześć zwartych kolonii susła perełkowanego, o których mowa w pkt 2.1.-2.6.,b) wyniki badań dotyczących rozsiedlenia susłów perełkowanych na w/w stanowiskach z uwidocznieniem na mapie zbiorczej oraz mapach szczegółowych,c) ocenę stanu zinwentaryzowanych kolonii zwartych susła perełkowanego3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonanie minimum 1 usługi polegającej na inwentaryzacji gryzoni z rodzaju suseł (w oparciu o przyjętą przez teriologów metodykę) o wartości nie mniejszej niż 4 000 zł brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 4 000 PLN brutto według średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy) w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101ust.6 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocąprzedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że obiektbudowlany/dostawa/usługa, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalnościokreślone przez zamawiającego jeśli oferta jest zgodna z Polską Normą przenoszącąnormę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego ObszaruGospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólnąspecyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznychustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne,specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lubfunkcjonalności określonych przez zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101ust.6 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocąprzedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że obiektbudowlany/dostawa/usługa, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalnościokreślone przez zamawiającego jeśli oferta jest zgodna z Polską Normą przenoszącąnormę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego ObszaruGospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólnąspecyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznychustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne,specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lubfunkcjonalności określonych przez zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osobadziałająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli wimieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynikaz dokumentów, o których mowa w pkt 13. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzającyumocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ichreprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 14. Dokumenty wymienione wpkt. 1 - 3 dotyczące osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby nazasadach określonych w art. 118 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się elektronicznie za pośrednictwem„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przezpodmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkichwykonawców składających ofertę wspólną. W formularzu ofertowym Wykonawcazobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencjazwiązana z postępowaniem. 2. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie,wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwach ewentualnychpodwykonawców, jeżeli są już znani - w przypadku powierzenia przez wykonawcę częścizamówienia podwykonawcom. 3.Podmiotowe środki dowodowe, wykazujące przesłankiokreślone w art. 108 ust. 1 oraz pkt.5.2ogłoszenia, w przypadku zajścia okoliczności określonychw art. 108 ust 1 pkt. 1,2,5, art. 109 ust. 1 pkt. 7. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościachlub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, żewykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, winno potwierdzać, że stosunek łączącywykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tychzasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotuudostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przezniego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i wjakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazanezdolności dotyczą.5.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunkówudziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstawwykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wzakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – w przypadku polegania przezwykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam sponsorki z mojej okolicy- Rybczewice
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam sponsorki z mojej okolicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.