Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053668
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie mieniem Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69237234-b23a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.71 Rolety, żaluzje, verticale, moskitiery - OR Lublin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzonejestwjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa sięwyłącznieprzyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, zapośrednictwemelektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”)podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przyużyciupocztyelektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiemprzypadkówwskazanychw SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należyskładać tylkoi wyłącznieprzy użyciu Platformy. Strona internetowaprowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego,musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie kontanaPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczneiorganizacyjnekorzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej(dostępnypod adreseminternetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions).Wykonawcaprzystępującdo postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnierejestrując się lublogując (wprzypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunkikorzystania zPlatformy,określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania zPlatformy:1)wzakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawcawybieraniniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2610.122.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się doudziałuwpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – wprzypadku,kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika doSystemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularzarejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonaćpierwszegologowania doPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacjiOperatora, któramoże potrwać do24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymagazalogowaniaWykonawcy do Platformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail orazhasłazgłoszenie jest automatycznieakceptowane przez Platformę;4) w zakładce„Załączniki”przedmiotowego postępowania dostępna jestdokumentacja postępowania (SWZ orazpozostałedokumenty). Pobranie dokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciupolecenia„Pobierz”. W celu pobrania wszystkichzałączników jednocześnie należy wybrać polecenie„Pobierzpaczkę”, a następnie „Pobierz wszystkiezałączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służyrównieżWykonawcom do złożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.6) Zadatę wpływu oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacjiprzyjmujesię datę ich zamieszczeniana Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżącośledził(sugerujemy codziennie) zmiany jakichw trakcie postępowania może dokonać Zamawiający.Zaleceniedotyczy również informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniuskładaniaofert.6. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1)stały dostępdo sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputerklasy PC lubMac, onastępującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jedenzsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,3)zainstalowana dowolnanajnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 11.0.4)włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany programobsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia,informacje składane za pośrednictwem Platformy, należywczytaćjako załączniki, według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanychużytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopiedokumentów luboświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcędo upływu terminuskładania ofert),przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9.Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeńskładaneprzezWykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane sąnaPlatformęprzy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji iX-Pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosóbfizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakichdanych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych-Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danychosobowychjest że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego zsiedzibą przyul. Nowowiejskiej 26 A,00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem OchronyDanych, zktórym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzezpocztęelektroniczną na adres:iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego,ul.Nowowiejska 26A, 00-911Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;Pani/Panadaneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzeniaprzedmiotowegopostępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawąprawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedur udzielaniazamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowychbędą osobylub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawyPzp;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy;Obowiązekpodania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawyPzp;Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pan/i:•na podstawie art.15 RODOprawodostępu do danychosobowych Pani/a dotyczących;•na podstawie art.16 RODO prawo dosprostowanialub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa dosprostowania lubuzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznegoani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz niemoże naruszaćintegralnościprotokołu oraz jego załączników.•na podstawie art.18 RODO prawożądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,o którychmowa w art.18ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub wcelu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresupublicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzaniadanychosobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.•prawo do wniesieniaskargido PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanychosobowych Pani/adotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/u:•w związku zart.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;•prawo do przenoszeniadanychosobowych, o którymmowa w art. 20 RODO;•na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowychjest art.6 ust.1 lit.cRODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/uobowiązkuinformacyjnymwynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazanezostanąZamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiającypośredniopozyskaod wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie conajmniejjedno zwyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: na podstawie art.18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawodoograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wceluzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasuzakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kanapy, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, chciałam zapytać o wycenę naprawy kanapy po zadrapaniu kota. Czy w takim konieczne jest całkowita wymiana obicia, czy jest możliwość naprawienia szkód? Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI