Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż rolet wewnętrznych do nowych kwater internatowych w Siedlcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69237234-b23a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.71 Rolety, żaluzje, verticale, moskitiery - OR Lublin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzonejestwjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa sięwyłącznieprzyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, zapośrednictwemelektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”)podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przyużyciupocztyelektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiemprzypadkówwskazanychw SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należyskładać tylkoi wyłącznieprzy użyciu Platformy. Strona internetowaprowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego,musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie kontanaPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczneiorganizacyjnekorzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej(dostępnypod adreseminternetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions).Wykonawcaprzystępującdo postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnierejestrując się lublogując (wprzypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunkikorzystania zPlatformy,określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania zPlatformy:1)wzakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawcawybieraniniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2610.122.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się doudziałuwpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – wprzypadku,kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika doSystemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularzarejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonaćpierwszegologowania doPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacjiOperatora, któramoże potrwać do24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymagazalogowaniaWykonawcy do Platformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail orazhasłazgłoszenie jest automatycznieakceptowane przez Platformę;4) w zakładce„Załączniki”przedmiotowego postępowania dostępna jestdokumentacja postępowania (SWZ orazpozostałedokumenty). Pobranie dokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciupolecenia„Pobierz”. W celu pobrania wszystkichzałączników jednocześnie należy wybrać polecenie„Pobierzpaczkę”, a następnie „Pobierz wszystkiezałączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służyrównieżWykonawcom do złożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.6) Zadatę wpływu oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacjiprzyjmujesię datę ich zamieszczeniana Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżącośledził(sugerujemy codziennie) zmiany jakichw trakcie postępowania może dokonać Zamawiający.Zaleceniedotyczy również informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniuskładaniaofert.6. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1)stały dostępdo sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputerklasy PC lubMac, onastępującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jedenzsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,3)zainstalowana dowolnanajnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 11.0.4)włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany programobsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia,informacje składane za pośrednictwem Platformy, należywczytaćjako załączniki, według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanychużytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopiedokumentów luboświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcędo upływu terminuskładania ofert),przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9.Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeńskładaneprzezWykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane sąnaPlatformęprzy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji iX-Pozostałe informacje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski