Dostawa obuwia wyjściowego i służbowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa obuwia wyjściowego i służbowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyKomenda Główna Straży Granicznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053658
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa obuwia wyjściowego i służbowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-514

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa obuwia wyjściowego i służbowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa0e8f8-b30c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011284/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Botki zimowe, półbuty galowe, czółenka galowe, półbuty służbowe oraz trzewiki służbowe.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/kgsg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej SmartPZP (zwanej dalej Platformą lub System) dostępnej pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/kgsg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami (z wyłączeniem wzorów umundurowania, o których mowa w Rozdz. VIII pkt. 1 lit. c) SWZ) należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kgsgDo przesłania dokumentów niezbędne jestposiadanie przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych: a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego): - Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11; - Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;- System operacyjny Windows 7 i późniejsze; b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP: - zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre); - w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web;- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247, z późn. zm.), przy czym zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/kgsg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wymagane wzory przedmiotów zamówienia wykonawcy przekazują za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz.U. 2020, poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w terminie wyznaczonym na składanie ofert,zabezpieczone przez zniszczeniem, oznakowane zgodnie z poniższym wzorem: Komenda Główna Straży GranicznejBiuro Finansów – Zamówienia Publicznenumer sprawy nr 6/BF/BTiZ/21 - wzór przedmiotu obuwia - stanowiący załącznik do oferty złożonej na: ..... [należy wpisać numer/numery i nazwę/nazwy części zamówienia, na którą/które Wykonawca składa wzór obuwia]nie otwierać przed .... [należy wpisać termin i godzinę otwarcia ofert]Uwaga: przesyłka zawierająca wzór musi być oznakowana (opisana) zewnętrznie w sposób określony powyżej. Opakowanie poza oznakowaniem jak powyżej powinno być opatrzone dokładną nazwą i adresem Wykonawcy. Konsekwencje złożenia wzoru niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie jako zwykłejkorespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w SWZ) ponosi Wykonawca. Wymagane wzory przedmiotów zamówienia należy dostarczyć do Kancelarii Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej w Warszawie przy ul. Podchorążych 38,budynek nr 5, pokój nr 42 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-15.30). Telefon kontaktowy kancelarii - po linii miejskiej 225004372; 5135337 z biura przepustek - po linii resortowej 76604372; 76605337.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem danych osobowychpozyskanych w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio od osób fizycznych jest Komendant Główny Straży Granicznej, 02-514 Warszawa, Aleja Niepodległości 100,b) inspektorem ochrony ww. danych osobowych w Komendzie Głównej Straży Granicznej jest Dyrektor Biura Ochrony Informacji,tel. 225004035, adres e-mail: boi.kg@strazgraniczna.pl, c) ww. dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, d) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, e) ww. dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, f) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowympostępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, g) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, h) osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu posiadają:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania własnych danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom fizycznym, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu, nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6/BF/BTiZ/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Botków zimowych - 90 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 70 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, odrębnym oświadczeniem, w terminie nie później niż 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2. Zamówienie objęte prawem opcji obejmuje: dostawę Botków zimowych w ilości 70 sztuk.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Półbutów galowych - 320 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 100 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, odrębnym oświadczeniem, w terminie nie później niż 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2. Zamówienie objęte prawem opcji obejmuje: dostawę Półbutów galowych w ilości 100 sztuk.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Czółenek galowych - 110 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 50 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18813000-1 - Obuwie z cholewkami ze skóry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, odrębnym oświadczeniem, w terminie nie później niż 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2. Zamówienie objęte prawem opcji obejmuje: dostawę Czółenek galowych w ilości 50 sztuk.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Półbutów służbowych - 530 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 180 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, odrębnym oświadczeniem, w terminie nie później niż 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2. Zamówienie objęte prawem opcji obejmuje: dostawę Półbutów służbowych w ilości 180 sztuk.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Trzewików służbowych - 270 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 150 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, odrębnym oświadczeniem, w terminie nie później niż 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2. Zamówienie objęte prawem opcji obejmuje: dostawę Trzewików służbowych w ilości 150 sztuk.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” (C), „Jakość” (J) i „Termin dostawy” (T). Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny określono w Rozdziale XIV SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdz. VIII pkt. 1 SWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej/zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie: a) w zakresie części 1 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę, obejmującą swym zakresem co najmniej 40 par obuwia zimowego męskiego z cholewką podwyższoną ocieploną, wykonanego klejonym systemem montażu; b) w zakresie części 2 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę, obejmującą swym zakresem co najmniej 150 par półbutów wyjściowych wykonanych klejonym systemem montażu; c) w zakresie części 3 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę, obejmującą swym zakresem co najmniej 50 par czółenek wykonanych klejonym systemem montażu; d) w zakresie części 4 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę, obejmującą swym zakresem co najmniej 250 par półbutów ze skóry naturalnej wykonanych wtryskowym systemem montażu; e) w zakresie części 5 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę, obejmującą swym zakresem co najmniej 130 par trzewików ze skóry naturalnej wykonanych wtryskowym systemem montażu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu, w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych (art. 118 ust. 1 ustawy Pzp).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego (za pośrednictwem Platformy zakupowej SmartPzp) w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, - w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienie ww. informacje składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządzalikwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem. b) Oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2020r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: W przypadku składania oferty na część 1 zamówienia: - analizy, atesty, raporty z badań lub inne równoważne dokumenty zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe skóry na wierzch cholewek, podszewki, podeszwy oraz wyrobu gotowego - potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty na część 2 zamówienia: - analizy, atesty, raporty z badań lub inne równoważne dokumenty zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe skóry na wierzch cholewek, podeszwy oraz wyrobu gotowego - potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty na część 3 zamówienia: - analizy, atesty, raporty z badań lub inne równoważne dokumenty zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe skóry na wierzch cholewek, podeszwy oraz wyrobu gotowego - potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty na część 4 zamówienia: - analizy, atesty, raporty z badań lub inne równoważne dokumenty zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe skóry na wierzch cholewek, skóry podszewkowej, podeszwy oraz wyrobu gotowego - potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w specyfikacji technicznej. W przypadku składania oferty na część 5 zamówienia: - analizy, atesty, raporty z badań lub inne równoważne dokumenty zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe skóry na wierzch cholewek, skóry podszewkowej, podeszwy oraz wyrobu gotowego - potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w specyfikacji technicznej. Dokumenty te muszą być wystawione dla: wyrobu gotowego – przez akredytowane laboratorium badawcze; materiałów – przez akredytowane laboratoria badawcze lub inne laboratorium posiadające nadzorowane wyposażenie pomiarowo-badawcze (np. laboratorium notyfikowane, zakładowe).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie - dotyczy wyłącznie dokumentów o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 ppkt 6) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę: a) formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d lub 2d do SWZ (stosownie do składanej oferty), b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli:- w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestracyjnych,- Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - jeżeli Wykonawca będziepolegał na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego/tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółki cywilne), wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Zastosowanie mają przepisy określone m.in. w art. 57-60 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kgsg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Półbuty służbowe stanowiące przedmiot części 4 zamówienia oraz Trzewiki służbowe stanowiące przedmiot części 5 zamówienia – podlegają ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 114 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych wydanych na jej podstawie. Organem sprawującym w imieniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji nadzór nad czynnościami związanymi z wyrobem wprowadzanym do użytku jest Dyrektor Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX”.
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI