Przeprowadzenie ekspertyz i nadzoru przyrodniczego na terenie Kampinoskiego Parku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie ekspertyz i nadzoru przyrodniczego na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w ramach projektu Kampinoskie Wydmy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIzabelin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKampinoski Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-07
  • Numer ogłoszenia582043-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582043-N-2020 z dnia 2020-09-07 r.

Kampinoski Park Narodowy: Przeprowadzenie ekspertyz i nadzoru przyrodniczego na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w ramach projektu Kampinoskie Wydmy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Dla zachowania bioróżnorodności – ochrona siedlisk i gatunków na obszarach wydmowych Kampinoskiego Parku Narodowego”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 14591663700000, ul. ul. Tetmajera  38 , 05-080  Izabelin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 226 001, e-mail dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl, faks 227 226 560.
Adres strony internetowej (URL): www.kampinoski-pn.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.kampinoski-pn.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.kampinoski-pn.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ekspertyz i nadzoru przyrodniczego na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w ramach projektu Kampinoskie Wydmy
Numer referencyjny: 12/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ekspertyz przyrodniczych (botanicznych, fitosocjologicznych, lichenologicznych), monitoringu zbiorowisk roślinnych, monitoringu gatunków roślin, oceny skuteczności działań z zakresu ochrony czynnej, inwentaryzacji powykonawczej i nadzoru przyrodniczego nad wykonywanymi pracami terenowymi w zakresie ochrony czynnej na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego w ramach przedsięwzięcia dofinansowanego ze środków unijnych pn. „Dla zachowania bioróżnorodności – ochrona siedlisk i gatunków na obszarach wydmowych Kampinoskiego Parku Narodowego”, nr umowy o dofinansowanie: POIS.02.04.00-000016/18-01 i współfinansowanego ze środków krajowych, zwanego dalej „Projektem”.

II.5) Główny kod CPV: 90700000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90711500-9
90712000-1
90713000-8
73110000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-12-01
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2023-12-01

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA zależny od części:1. Część I – Ekspertyza botaniczno-fitosocjologiczna na wykupionych gruntach: 1) Do 30 listopada 2021 i 2022 r. oraz do 15 października 2023 r. przekazanie sprawozdania rocznego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Do 15 października 2023 r. przekazanie raportu końcowego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Część II – Ekspertyza lichenologiczna na wykupionych gruntach: 1) Do 30 listopada 2021 i 2022 r. oraz do 15 października 2023 r. przekazanie sprawozdania rocznego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Do 15 października 2023 r. przekazanie raportu końcowego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ. 3. Część III – Monitoring, nadzór i ocena skuteczności działań: Dla zadań III.1, III.2, III.3. 1) Do 30 listopada 2020 i 2021 oraz do 15 października 2023 r. przekazanie sprawozdania rocznego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Do 15 października 2023 r. przekazanie raportu końcowego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ. Dla zadania III.4. 3) Do 10 grudnia 2020 r., 30 listopada 2021, 2022 r. oraz do 15 października 2023 r. przekazanie sprawozdania rocznego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ; 4) Do 15 października 2023 r. przekazanie raportu końcowego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ. Dla zadania III.5. 5) Do 15 grudnia 2020, 2021, 2022 r. oraz do 1 grudnia 2023 r. przekazanie dokumentacji rocznej, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ; 6) Do 1 grudnia 2023 r. przekazanie raportu końcowego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Część IV – Ekspertyza występowania 2 siedlisk przyrodniczych dotychczas niewykazywanych z terenu KPN - 6230 murawy bliźniczkowe i 5130 zarośla jałowca: 1) Do 30 listopada 2022 r. przekazanie raportu końcowego, zgodnie z wymogami Załącznika nr 1 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I - Ekspertyza botaniczno-fitosocjologiczna na wykupionych gruntach: Wykonawca spełni warunek, gdy: Wykaże, że osoba(-y) skierowana(-e) do wykonania zamówienia posiada(-ją) przynajmniej wykształcenie wyższe drugiego stopnia (magistra) w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym z dziedziny nauk biologicznych/leśnych/rolniczych/nauk o ziemi lub pokrewnych (Załącznik nr 7); Wykaże, że osoba(-y) skierowana(-e) do wykonania zamówienia posiada(-ją) przynajmniej jedną publikację w swoim dorobku z dziedziny botaniki/fitosocjologii, nie starszą niż 5 lat (Załącznik nr 7); Wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub brał udział w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje lub bierze udział w wykonaniu co najmniej jednej usługi, polegającej na inwentaryzacji przyrodniczej szaty roślinnej (zbiorowisk i/lub gatunków roślin) na obszarach form ochrony przyrody (w rozumieniu ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody; Dz.U. 2020 poz. 455) i/lub monitoringu szaty roślinnej, w tym siedlisk i gatunków Natura 2000 (Załącznik nr 6). Część II - Ekspertyza lichenologiczna na wykupionych gruntach: Wykonawca spełni warunek gdy: Wykaże, że osoba(-y) skierowana(-e) do wykonania zamówienia posiada(-ją) przynajmniej wykształcenie wyższe drugiego stopnia (magistra) w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym z dziedziny nauk biologicznych/leśnych/rolniczych/nauk o ziemi/ochrony środowiska lub pokrewnych (Załącznik nr 7); Wykaże, że osoba(-y) skierowana(-e) do wykonania zamówienia posiada(-ją) przynajmniej jedną publikację i/lub pracę naukową w swoim dorobku z dziedziny lichenologii, nie starszą niż, 5 lat (Załącznik nr 7); Wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub brał udział w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje lub bierze udział w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na inwentaryzacji i/lub monitoringu bioty porostów na obszarach form ochrony przyrody (w rozumieniu ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody; Dz.U. 2020 poz. 455). i/lub monitoringu szaty roślinnej, w tym siedlisk i gatunków Natura 2000 (Załącznik nr 6). Część III - Monitoring, nadzór i ocena skuteczności działań: Wykonawca spełni warunek, gdy: Wykaże, że osoba(-y) skierowana(-e) do wykonania części III.1., III.2, III.3. i III.4. zamówienia posiada(-ją) przynajmniej wykształcenie wyższe drugiego stopnia (magistra) w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym z dziedziny nauk biologicznych/leśnych/rolniczych/nauk o ziemi lub pokrewnych (Załącznik nr 7); Wykaże, że osoba(-y) skierowana(-e) do wykonania części III.1., III.2, III.3 . i III.4 zamówienia posiada(-ją) przynajmniej jedną publikację w swoim dorobku z dziedziny botaniki i/lub fitosocjologii, nie starszą niż, 5 lat (Załącznik nr 7); Wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub brał udział w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje lub bierze udział w wykonaniu co najmniej jednej usługi, polegającej na inwentaryzacji przyrodniczej szaty roślinnej (zbiorowisk i/lub gatunków roślin) na obszarach form ochrony przyrody (w rozumieniu ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody; Dz.U. 2020 poz. 455) i/lub monitoringu szaty roślinnej, w tym siedlisk i gatunków Natura 2000 (Załącznik nr 6); Wykaże dla części III.5 w okresie ostatnich siedmiu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub brał udział w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje lub bierze udział w wykonaniu co najmniej trzech usług (w trzech projektach z zakresu ochrony środowiska) polegającej na wykonaniu nadzoru i/lub koordynował prace związane z ochroną siedlisk i/lub gatunków Natura 2000 na obszarach form ochrony przyrody (w rozumieniu ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody; Dz.U. 2020 poz. 455) (Załącznik nr 6). Część IV - Ekspertyza występowania 2 siedlisk przyrodniczych dotychczas niewykazywanych z terenu KPN - 6230 murawy bliźniczkowe i 5130 zarośla jałowca: Wykonawca spełni warunek gdy: Wykaże, że osoba(-y) skierowana(-e) do wykonania zamówienia posiada(-ją) przynajmniej wykształcenie wyższe drugiego stopnia (magistra) w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym z dziedziny nauk biologicznych/leśnych/rolniczych/nauk o ziemi lub pokrewnych (Załącznik nr 7); Wykaże, że osoba(-y) skierowana(-e) do wykonania zamówienia posiada(-ją) przynajmniej jedną publikację w swoim dorobku z zakresu inwentaryzacji, monitoringu i/lub ochrony siedlisk przyrodniczych: 6230 i/lub 5130 i/lub zbiorowisk z klas Nardo-Callunetea i/lub Festuco-Brometea (Załącznik nr 7); Wykaże, że w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub brał udział w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje lub bierze udział w wykonaniu co najmniej jednej usługi polegającej na inwentaryzacji przyrodniczej pod kątem siedlisk przyrodniczych 6230 i/lub 5130 (Załącznik nr 6).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wymaga złożenia dokumentów wraz z ofertą.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga złożenia dokumentów wraz z ofertą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wymaga złożenia dokumentów wraz z ofertą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, może przesłać oświadczenie (Załącznik nr 5) wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu praktyczne 20,00
Doświadczenie personelu naukowe 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia umowy są zawarte we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4a – 4d do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ekspertyza botaniczno-fitosocjologiczna na wykupionych gruntach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje szczegółową inwentaryzację roślinności rzeczywistej (identyfikacja zbiorowisk w miarę możliwości do zespołu – na podstawie Przewodnika do oznaczania zbiorowisk roślinnych Polski Matuszkiewicza, wyd. PWN 2007 r. lub nowsze), oraz inwentaryzację florystyczną (w tym gatunki rzadkie i chronione roślin i mszaków w KPN oraz gatunki ekspansywne, inwazyjne, wraz z określeniem orientacyjnej wielkości populacji – np. liczba egzemplarzy lub zajmowana powierzchnia płatu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4, 90711500-9, 90712000-1, 90713000-8, 73110000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu praktyczne 20,00
Doświadczenie personelu naukowe 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Monitoring gatunków roślin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ekspertyza lichenologiczna – obejmuje szczegółową inwentaryzację bioty porostów (epility, epigeity, epiksylity – na podłożach pochodzenia naturalnego, półnaturalnego i antropogenicznego).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4, 90711500-9, 90712000-1, 90713000-8, 73110000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu praktyczne 20,00
Doświadczenie personelu naukowe 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Monitoring, nadzór i ocena skuteczności działań
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie III.1. Monitoring zbiorowisk roślinnych 1. Na 57 już istniejących stanowiskach monitoringu zbiorowisk roślinnych wykonany będzie monitoring według metodyki nawiązującej do Monitoringu Gatunków i Siedlisk Przyrodniczych Państwowego Monitoringu Środowiska GIOŚ (dalej: PMŚ) i obejmuje zarówno część terenową jak i kameralną (dalej: monitoring zwykły) , zaś na 30 stanowiskach zostanie założony i wykonany monitoring, którego wyniki posłużą do wykonania zadania III.4 „Ocena skuteczności działań” (dalej: monitoring rozszerzony). Monitoring rozszerzony obejmuje w tym zadaniu wyłącznie część terenową.Zadanie III.2. Monitoring gatunków roślin 1. Monitoring 30 stanowisk gatunków roślin dotyczyć będzie 15 gatunków związanych głównie z pasami wydmowymi KPN, do wykonania jednokrotnie w 2021 r.Zadanie III.3. Ocena skuteczności działań ochrony czynnej realizowanej w projekcie w zakresie ograniczania występowania inwazyjnych gatunków 1. W zakresie monitoringu skuteczności działań ograniczania inwazyjnych gatunków roślin obcego pochodzenia ekspert leśnik i/lub botanik będzie wykonywać pomiary i obserwacje na 45 stałych powierzchniach, trzykrotnie w trakcie trwania projektu, Zadanie III.4. Ocena skuteczności działań ochrony czynnej realizowanej w projekcie w zakresie ochrony czynnej siedlisk przyrodniczych 1. Ocena skuteczności będzie się opierała na wynikach terenowych badań z monitoringu rozszerzonego, o którym mowa w zadaniu III.1 pkt 1, 6-9 oraz na analizie materiałów kartograficznych. Ocena będzie dotyczyła ilościowych i jakościowych efektów i skuteczności podjętych w Projekcie działań – prac ochrony czynnej mających na celu ochronę muraw, wrzosowisk, borów chrobotkowych i dąbrów świetlistych. Zadanie III.5. Nadzór ekspercki nad wykonywaniem prac terenowych 1. Zadanie będzie polegało na stałym nadzorze w terenie nad pracami ochrony czynnej na siedliskach szczególnie wrażliwych przyrodniczo – ciepłolubne murawy, murawy napiaskowe, bory chrobotkowe, suche wrzosowiska, dąbrowy świetliste, stanowiskach rzadkich i chronionych gatunków roślin oraz w wybranych miejscach zwalczania gatunków inwazyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4, 90711500-9, 90712000-1, 90713000-8, 73110000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu praktyczne 20,00
Doświadczenie personelu naukowe 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Ekspertyza występowania 2 siedlisk przyrodniczych dotychczas niewykazywanych z terenu KPN - 6230 murawy bliźniczkowe i 5130 zarośla jałowca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Do zadań Wykonawcy/Wykonawców będzie należało podjęcie próby znalezienia siedlisk przyrodniczych 6230 murawy bliźniczkowe i 5130 zarośla jałowca na terenie KPN. 2. Wskazanie potencjalnych miejsc występowania tego typu siedlisk na podstawie analizy dostępnych materiałów i dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego (w tym: ortofotomap, wyników monitoringu i istniejących map roślinności rzeczywistej oraz publikacji). 3. Wykonanie wizji terenowej na co najmniej 20 płatach, których lokalizacja zostanie uzgodniona z Zamawiającym. W ramach wizji wykonane zostaną zdjęcia fitosocjologiczne i fotograficzne dokumentujące roślinność – co najmniej po 1 z danego płatu, wraz z diagnozą fitosocjologiczną - optymalnie z doprecyzowaniem do zespołu (co najmniej do związku, ewentualnie zbiorowiska przejściowego między dwoma jednostkami fitosocjologicznymi); należy podać również nawiązania do innych syntaksonów, jeżeli istnieją. 4. W przypadku odnalezienia płatów ww. siedlisk – skartowanie ich i założenie stanowisk oraz wykonanie monitoringu – zgodnie z metodyką Monitoringu Gatunków i Siedlisk Przyrodniczych Państwowego Monitoringu Środowiska GIOŚ (dalej: PMŚ) wraz z dokumentacją fotograficzną – minimum po 3 zdjęcia fotograficzne dla każdego stanowiska.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90700000-4, 90711500-9, 90712000-1, 90713000-8, 73110000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu praktyczne 20,00
Doświadczenie personelu naukowe 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI