Prowadzenie monitoringu środowiska naturalnego na terenie 22. BLT Malbork

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie monitoringu środowiska naturalnego na terenie 22. BLT Malbork i 49. Blot Pruszcz Gdański
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMalbork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający22 Baza Lotnictwa Taktycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-10
  • Numer ogłoszenia559066-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559066-N-2019 z dnia 2019-06-10 r.

22 Baza Lotnictwa Taktycznego: Prowadzenie monitoringu środowiska naturalnego na terenie 22. BLT Malbork i 49. Blot Pruszcz Gdański
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 19247126500000, ul. ul. 17 Marca  20 , 82-200  Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 536 713, 261 536 216,, e-mail 22blt.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 536 275, 261 536 713.
Adres strony internetowej (URL): www.22blot.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.22blot.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.22blot.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Kancelaria Jawna, 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie monitoringu środowiska naturalnego na terenie 22. BLT Malbork i 49. Blot Pruszcz Gdański
Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.79.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Harmonogram i zakres wykonania zlecenia obejmujący: Prowadzenie monitoringu wód podziemnych i powierzchniowych w 22 BLT w Malborku na terenie lotniska w Królewie Malborskim 1. Wykonanie 2 łat pomiarowych poziomu zwierciadła wody: w rejonie N1 i N3 w dowiązaniu do państwowej sieci geodezyjnej. 2. Prowadzenie obserwacji wód podziemnych w 23 piezometrach monitoringowych: PP-1 - PP-13, PP-15-PP21 i M 32 w okresie od III kw. 2019 do IV kw. 2021 r. w zakresie: 1) pomiaru poziomu zwierciadła wód podziemnych piezometrach z częstotliwością 1x na kwartał, 2) poboru prób wody z 11 piezometrów monitoringowych (PP-1 do PP-6 oraz PP19-PP21 i PP22-PP23) poprzedzonego pompowaniem oczyszczającym piezometrów z częstotliwością 1x na kwartał oraz wykonania analiz w zakresie: - substancji ropopochodnych (według aktualnego rozporządzenia regulującego ocenę stanu wód podziemnych), sumy BTEX, zawartości miedzi i niklu, pH, przewodności elektrolitycznej właściwej oraz WWA ( przy czym WWA będzie wykonane tylko dla prób z 7 piezometrów: P3, P4, P19, P20, P21, PP22 i PP23) 3) poboru prób wody z 12 piezometrów monitoringowych (PP-7 do PP-18) poprzedzonego pompowaniem oczyszczającym piezometrów z częstotliwością 2 x do roku oraz wykonania analiz w zakresie: - substancji ropopochodnych (według aktualnego rozporządzenia regulującego ocenę stanu wód podziemnych), sumy BTEX, zawartości miedzi i niklu, pH i przewodności elektrolitycznej właściwej. 4) poboru prób wody wraz z jej oceną organoleptyczną ew. zanieczyszczenia substancjami ropopochodnymi z 49 piezometrów M1-M31 i M33-M50 od III kw. 2019 do IV kw. 2021 r. z częstotliwością 1 x na kwartał, oraz wykonania analiz laboratoryjnych w zakresie: - substancji ropopochodnych (według aktualnego rozporządzenia regulującego ocenę stanu wód podziemnych), sumy BTEX, zawartości miedzi i niklu, pH i przewodności elektrolitycznej właściwej w piezometrach M1-M31 i M33-M50, w próbach pobieranych w ramach kwartalnego monitoringu, w których zostanie stwierdzona organoleptycznie obecność substancji ropopochodnych. Piezometry mają głębokość od 5 m ppt (PP-1 do PP-10) do 15 m ( PP-15 do PP-17) zwierciadło wody stabilizuje się na głębokości od 0,5 do 3 m ppt. Średnica piezometrów oznaczanych symbolem PP wynosi 110 mm, zaś piezometrów oznaczanych symbolem M – 25 mm. 3. Prowadzenie obserwacji wód powierzchniowych w 3 punktach obserwacyjnych na kanale Stary Nogat określonych jako Nr 1, Nr 2 i Nr 3 w okresie od III kw. 2019 do IV kw. 2021 r. w zakresie: a) pomiaru poziomu zwierciadła wody w kanale z częstotliwością 1x na kwartał b) poboru prób wody 1x na pół roku (od jesieni 2019 do jesieni 2021) oraz wykonania analiz w zakresie: - substancji ropopochodnych (według aktualnego rozporządzenia regulującego ocenę stanu wód powierzchniowych), sumy BTEX, zawartości miedzi, niklu oraz pH i przewodności elektrolitycznej. 4. Pobór próby osadu dennego w 3 punktach pomiarowych na kanale Stary Nogat określonych jako Nr 1, Nr 2 i Nr 3 1x na rok w okresie wiosennym oraz wykonanie analiz w zakresie: substancji ropopochodnych, sumy BTEX, zawartości miedzi i niklu. 5. Przekazywanie do 22.BLT w Malborku wyników przeprowadzonych analiz laboratoryjnych prób wody i osadów dennych wraz z ich interpretacją względem obowiązujących przepisów regulujących sposób oceny stanu wód podziemnych i powierzchniowych w terminie do 10 dni roboczych od dnia pobrania próby. Dopuszcza się przesyłanie wersji elektronicznej wyników wraz z interpretacją drogą mailową. 6. Opracowanie sprawozdania z prowadzonego monitoringu oraz złożenie przedmiotowego opracowania do 22.BLT w Malborku w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD po uzyskaniu pozytywnej opinii RZI - w terminie do dnia 15 stycznia dla sprawozdania rocznego, z roku ubiegłego, przy czym w sprawozdaniu za rok 2019 należy uwzględnić pomiary wykonywane w roku 2019 oraz wyniki pomiarów z I i II kw. dostarczone przez 22.BLT w Malborku i, 7. Sprawozdanie powinno zawierać: 1) zestawienie i interpretację wyników badań laboratoryjnych w odniesieniu do aktualnych rozporządzeń regulujących kwestię kryteriów i sposobu oceny stanu wód podziemnych oraz rodzajów oraz stężeń substancji, które powodują, że urobek jest zanieczyszczony, 2) zestawienie pomiarów zwierciadła wody w piezometrach i punktach pomiarowych na kanale Stary Nogat wraz z wykresem zmian położenia zwierciadła wody w ciągu roku, 3) przedstawienie lokalizacji punktów pomiarowych na kanale Stary Nogat oraz piezometrów monitoringowych wraz z kierunkiem przepływu wód podziemnych, 4) wnioski w zakresie aktualnego stanu wód podziemnych i powierzchniowych oraz jego zmian w odniesieniu do wyników prowadzonego wcześniej monitoringu (do 2 lat wstecz) z uwzględnieniem wpływu stanu wód na prowadzone obserwacje, 5) wnioski w zakresie stanu osadu dennego w kanale Stary Nogat oraz jego zmian w odniesieniu do wyników prowadzonego wcześniej monitoringu (do 2 lat wstecz). Prowadzenie monitoringu wód podziemnych w 49 BLot w Pruszczu Gdańskim 1. Prowadzenie obserwacji wód podziemnych w 7 piezometrach monitoringowych (od P1 do P7) zlokalizowanych na terenie JW 1300 Pruszcz Gdański w okresie od III kw. 2019 r. do IV kw. 2021 r. w zakresie: 1) pomiaru poziomu zwierciadła wód podziemnych w piezometrach P1 do P7 - z częstotliwością 1x na kwartał, 2) poboru prób wody z piezometrów monitoringowych, poprzedzonego pompowaniem oczyszczającym oraz wykonaniem analiz w zakresie: - substancji ropopochodnych (według aktualnego rozporządzenia regulującego ocenę stanu wód podziemnych), sumy benzyn C6-C12 i sumy olejów C12-C35, WWA, sumy BTEX, - z częstotliwością 2 x do roku (w okresie jesiennym i wiosennym) - pH, przewodność elektrolityczna właściwa, barwa, mętność, zapach, utlenialność, zawartość chlorków, siarczanów, azotynów, azotanów, jonu amonowego – z częstotliwością 1 x do roku (w okresie wiosennym) Piezometry mają głębokość od 5,5 do 7 m, poziom zwierciadła wody stabilizuje się na gł. 2-3 m ppt. Średnica piezometrów wynosi 100 mm. 1a. Prowadzenie obserwacji wód podziemnych w otworach monitoringowych PI, PII, PIII, PIV, PV, PVI, PVII, PIX, PXI i dawnego otworu technologicznego nr 34 zlokalizowanego na terenie 49 Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim w okresie od III kw. 2019r. do IV kw. 2021 roku w zakresie: 1) pomiaru poziomu zwierciadła wód podziemnych w ww. otworach z częstotliwością 1 x na kwartał 2) poboru prób wody z piezometrów monitoringowych, poprzedzonego pompowaniem oczyszczającym oraz wykonaniem analiz w zakresie : - substancji ropopochodnych ( według aktualnego rozporządzenia regulującego ocenę stanu wód podziemnych), sumy benzyn C6-C12 i sumy olejów C12-C35, WWA, sumy BTEX, z częstotliwością 1x na kwartał Piezomerty mają głębokość 9m i średnicę 100 mm, poziom zwierciadła wody stabilizuje się na głębokości 3,5-5,5 m ppt. Otwór nr 34 ma głębokość 6,5 m, średnicę 50mm, poziom zwierciadła wody stabilizuje się na głębokości ok 3 m ppt 2. Przekazywanie do RZI w Gdyni wyników przeprowadzonych analiz laboratoryjnych prób wody wraz z ich interpretacją względem obowiązujących przepisów regulujących sposób oceny stanu wód podziemnych w terminie do …. dni roboczych od dnia pobrania próby. Dopuszcza się przesyłanie wersji elektronicznej wyników wraz z interpretacją drogą mailową. 3. Opracowanie sprawozdania z prowadzonego monitoringu oraz złożenie przedmiotowego opracowania do RZI w Gdyni w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD po uzyskaniu pozytywnej opinii RZI - w terminie do dnia 20 stycznia 2020 r. dla sprawozdania rocznego za rok 2019 - należy uwzględnić pomiary III i IV kw. oraz wyniki pomiarów z I i II kw. dostarczone przez RZI w Gdyni, - w terminie do dnia 20.01.2021 r. dla sprawozdania z roku 2020 obejmującego pomiar wiosenny. - w terminie do dnia 20.01.2022 r. dla sprawozdania z roku 2021 obejmującego pomiar wiosenny. 4. Sprawozdanie powinno zawierać: 1) zestawienie i interpretację wyników badań laboratoryjnych w odniesieniu do aktualnego rozporządzenia regulującego kwestię kryteriów i sposobu oceny stanu wód podziemnych (również w zakresie zawartości substancji ropopochodnych wyznaczonych obliczeniowo na podstawie oznaczenia sumy benzyn i sumy olejów) oraz „Wskazówek metodycznych do oceny stopnia zanieczyszczenia gruntów i wód podziemnych produktami ropopochodnymi (…)” PIOŚ 1995 r., 2) zestawienie pomiarów zwierciadła wody wraz wykresem zmian położenia zwierciadła wody w ciągu roku oraz graficznym przedstawieniem hydroizohips i kierunku przepływu wód podziemnych dla każdego z kwartalnych pomiarów w piezometrach P4, P5, P7, 3) przedstawienie lokalizacji piezometrów monitoringowych , 4) wnioski w zakresie aktualnego stanu wód podziemnych i jego zmian w ciągu roku również w odniesieniu do wyników prowadzonego wcześniej monitoringu (do 2 lat wstecz). Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia i stanowiąca podstawę do realizacji prac. Szczegółowy zakres rzeczowy prac określają również załączniki: 1) projekt umowy.

II.5) Główny kod CPV: 90711500-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-19, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI