Postępowanie na kompleksową dostawę gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie na kompleksową dostawę gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa - PIB
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-16
  • ZamawiającyInstytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00306183
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Postępowanie na kompleksową dostawę gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa - PIB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: io@inhort.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

produkcja ogrodnicza

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-115-42-81

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Wspólna 50/6

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 00-684

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pierog.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pierog.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie na kompleksową dostawę gazu ziemnego i świadczenie usług jego dystrybucji do budynków Instytutu Ogrodnictwa - PIB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2540df5c-5827-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pierog.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pierog.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy https://pierog.ezamawiajacy.pl- zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne.
W Postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy. Datą złożenia dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym oferty, wyjaśnień, wezwania, uzupełnienia, etc.) jest data ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. System powiadamia Wykonawcę, na adres e-mail podany przez Wykonawcę przy zakładaniu konta na Platformie, o korespondencji wysłanej przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dot. czynności podejmowanych w postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawca złoży wniosek w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy (np. na adres e-mail).
4. W celu podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów Wykonawca musi pobrać pliki z miejsca „Dokumentacja zamówienia”, podpisać je poza Platformą, a następnie załączyć podpisane pliki do oferty.
Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pierog.ezamawiajacy.pl
lub
2) poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl
a następnie wybranie opcji „Przystąp do postępowania”.
3) Wykonawca nie posiadający konta zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.
4) Rejestracja Wykonawcy na Platformie trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w Postępowaniu. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w tym potwierdzeniu.
UWAGA:
Wykonawca może przesłać wniosek o wyjaśnienie treści SWZ korzystając ze „Strefy publicznej” Platformy nie rejestrując konta. Rejestracja konta jest niezbędna w celu złożenia oferty, oświadczeń i dokumentów w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany poprzez opublikowanie na stronie prowadzonego postępowania Załącznika na 4 do SWZ - Klauzula RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 34/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego typu „E” w okresie 12 miesięcy, od dnia rozpoczęcia świadczenia dostawy.
Zakres kompleksowej dostawy obejmuje sprzedaż oraz dystrybucję gazu do punktów poboru Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego w Skierniewicach, zlokalizowanych pod 3 adresami, zwanego dalej „Instytutem Ogrodnictwa”, tj:
1) punktu poboru Instytutu Ogrodnictwa zlokalizowanego w Skierniewicach przy ul. Kościuszki 2 (taryfa W – 5.1);
4
2) punktu poboru Instytutu Ogrodnictwa zlokalizowanego w Puławach przy ul. Kazimierskiej 2 (w taryfie W-4-) ;
3) punktów poboru Instytutu Ogrodnictwa zlokalizowanego w Skierniewicach przy ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 (taryfa W-1.1)
- zgodnie z opisem znajdującym się w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Aktualnie obowiązująca umowa kompleksowa na dostawę paliwa gazowego oraz świadczenie usług jego dystrybucji zawarta pomiędzy Zamawiającym a PGNiG Obrót Detaliczny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa, KRS: 0000488778, NIP: 5272706082, REGON: 147003421 obowiązuje do dnia 31 grudnia 2021 r. Planowany termin rozpoczęcia realizacji dostaw w ramach umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania to 1 stycznia 2022 r.
Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przedstawionej przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem Formularza oferty - stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Opis części zamówienia – Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ze względu na specyfikę zamówienia.
Wykonawca jest obowiązany do posiadania aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) - o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego do Zamawiającego, ważną w okresie realizacji niniejszego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
(c) – Cena – 100%
3. Sposób obliczania punktów w ramach kryterium „Cena” – w ramach kryterium „Cena” – (c) – oceniana będzie cena łączna brutto podana w Formularzu oferty – suma ceny brutto wszystkich Tabel cenowych. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------- x 100 pkt
Cob
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych;
Cob – cena oferty.
4. Łączna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczona na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:
R=C
R-łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy
C-łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu określają postanowienia Rozdziału III SWZ.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający zdecydował się na określenie warunków udziału we wskazanym poniżej zakresie:
- warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – tj. wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu paliwami gazowymi.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdz. III. ust. 3 pkt 2 SWZ opisany powyżej, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy do których realizacji uprawnienia te są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, przedstawi na wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, podmiotowe środki dowodowe, aktualne na dzień ich złożenia w postaci:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym -w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, przedstawi na wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowe środki dowodowe, aktualne na dzień ich złożenia – właściwe dla każdego warunku:
1) Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie;
2) Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tym samym wymaga złożenia w powyższym zakresie dokumentu koncesji wydanego przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu paliwami gazowymi;
3) Zamawiający nie określa warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
4) Zamawiający nie określa warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, tym samym nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Składając ofertę równoważną, Wykonawca będzie zobowiązany, w celu udowodnienia „równoważności”, złożyć wraz z ofertą karty katalogowe, karty charakterystyki lub inne równoważne dokumenty, które umożliwiają porównanie materiałów czy też systemu oferowanego przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest złożyć Formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ - stanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub oświadczenie dot. podstaw wykluczenia oraz potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie należy złożyć po rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów, w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; dokument musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej przez notariusza;
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie, o którym mowa w treści przepisu art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika , które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy -zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wraz formularzem oferty zobowiązani są złożyć:
oświadczenie, o którym mowa w treści przepisu art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika , które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy -zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.

Każdy z Wykonawców obowiązany jest złożyć wraz z ofertą: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ - stanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie należy złożyć po rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Przed zawarciem Umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron, pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy i może dotyczyć:
1) zaistnienia konieczności uruchomienia dodatkowych punktów poboru, przy zastosowaniu jednostkowych cen ryczałtowych netto podanych w formularzu oferty obowiązujących także dla nowych punktów poboru paliwa gazowego;
2) zaistnienia konieczności zmniejszenia liczby punktów poboru w przypadku likwidacji lub przekazania punktów poboru innemu właścicielowi lub z innych przyczyn wynikających z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć,
3) wysokości ceny, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana:
a) powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności stawek podatku VAT lub akcyzy,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
e) wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej, jako zewnętrzne i nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron.
2. Utworzenie dodatkowych punktów poboru paliwa gazowego, możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały wycenione w ofercie Wykonawcy (złożonym przez niego formularzu ofertowym.).
3. Zainicjować zmianę Umowy może Zamawiający lub Wykonawca. W tym celu Strona zwraca się z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany oraz uzasadnienie ich wprowadzenia. W przypadku wskazanym w ust. 1 pkt 4 Wykonawca zaproponuje sposób zmiany wynagrodzenia uwzględniając nowo obowiązujące przepisy i dokona szczegółowych kalkulacji. Zmiany muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego i wdrożone w formie aneksu do Umowy.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 1 – 3 Strony zobowiązują się powiadomić o tym fakcie z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych terminach dostawy, nie później jednak niż 2 tygodnie przed planowaną ewentualną zmianą.
5. Zmiana adresu lub nazwy, z wyłączeniem formy organizacyjno-prawnej, którejkolwiek ze Stron nie stanowi zmiany treści Umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie nazwy lub zmianie adresu. Zawiadomienie uważa się za skutecznie doręczone, jeśli zostanie sporządzone na piśmie i doręczone drugiej stronie.

Zmiana osób wskazanych w § 12 Umowy po którejkolwiek ze Stron nie stanowi zmiany treści Umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie danych teleadresowych osób. Zawiadomienie uważa się za skutecznie doręczone, jeżeli zostanie sporządzone na piśmie i dostarczone drugiej stronie.

Postanowienia dot. zmiany umowy zostały zawarte w par. 10 Załącznika nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pierog.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Po wyborze oferty w celu zawarcia Umowy Wykonawca będzie obowiązany do przedstawienia Zamawiającemu umowy lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zawartej przez Wykonawcę z OSD dla terenu działania Zamawiającego.

Zalecenia dot. podpisu elektronicznego:
1) Dokumenty w formacie pdf. zaleca się podpisywać formatem PADES.
2) W przypadku dokumentów w formacie innym niż pdf. wymagany będzie oddzielny plik z podpisem elektronicznym. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
3) Jeżeli Wykonawca nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, to zgodnie z ustawą może podpisać ofertę podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy).
Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie.
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.
2) Komputer klasy PC lub MAC , o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona JavaScript.
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki formacie pdf.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.
2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
3) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać na stronie http://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/aplikacje/
Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, należy w pierwszej kolejności podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, jest widoczny w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
System zapewnia autentyczność źródła danych i niezmienność danych po ich kompresji do pliku zawierającego skompresowane dane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę pokój w dniu 9 mają 2024- Rozprza
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę pokój w dniu 9 mają 2024 w godz. 9-11 dla 2 osób z dużym łóżkiem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI