Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby kuchni szkolnej w Szkole

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby kuchni szkolnej w Szkole Podstawowej nr 28 we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-16
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 IM. GENERAŁA LEOPOLDA OKULICKIEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00306182
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby kuchni szkolnej
w Szkole Podstawowej nr 28 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 IM. GENERAŁA LEOPOLDA OKULICKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000693397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grecka 59

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-406

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71-798-68-47 wew. 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp28.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp28.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby kuchni szkolnej
w Szkole Podstawowej nr 28 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379a21bc-579e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:  Maciej Skorzyński
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (warunki usługi) oraz Regulaminie ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
II. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Sposób złożenia oferty wskazany jest w rozdziale XII SWZ.
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@sp28.wroc.pl
3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 4. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg zapisu w SWZ dot. RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wg zapisu w SWZ dot. RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/SP28/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni w Szkole Podstawowej nr 28 przy ulicy Greckiej 59 we Wrocławiu, z podziałem na części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego. -część 1 - nabiał

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji
1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe.
2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.
3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia.
4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym - załącznik nr 5 do SWZ.
6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą umową,
c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.
7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni w Szkole Podstawowej nr 28 przy ulicy Greckiej 59 we Wrocławiu, z podziałem na części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego - część 2- Różne produkty spożywcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji
1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe.
2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.
3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia.
4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym - załącznik nr 5 do SWZ.
6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą umową,
c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.
7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni w Szkole Podstawowej nr 28 przy ulicy Greckiej 59 we Wrocławiu, z podziałem na części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego. - część 3 Owoce i warzywa

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji
1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe.
2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.
3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia.
4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym - załącznik nr 5 do SWZ.
6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą umową,
c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.
7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni w Szkole Podstawowej nr 28 przy ulicy Greckiej 59 we Wrocławiu, z podziałem na części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego - część 4 - Mięso i wędliny

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji
1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe.
2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.
3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia.
4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym - załącznik nr 5 do SWZ.
6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą umową,
c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.
7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni w Szkole Podstawowej nr 28 przy ulicy Greckiej 59 we Wrocławiu, z podziałem na części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego Część Nr 5 – Mrożonki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15221000-3 - Ryby mrożone

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji
1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe.
2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.
3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia.
4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym - załącznik nr 5 do SWZ.
6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą umową,
c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.
7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni w Szkole Podstawowej nr 28 przy ulicy Greckiej 59 we Wrocławiu, z podziałem na części. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ. Ilości podane w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ) są ilościami szacunkowymi podanymi na potrzeby dokonania oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że w ramach zawartej umowy będzie dokonywał zakupów w ramach danej grupy produktów, wg cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę. Ilość zamawianych produktów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego Część Nr 6 – Soki owocowo-warzywne .

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji
1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe.
2) Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w załączniku nr 5 do SWZ „Formularz cenowy”.
3) Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia.
4) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5) Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości artykułów spożywczych przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym - załącznik nr 5 do SWZ.
6) Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę, z uwzględnieniem zmian cen jednostkowych dokonanych zgodnie z zawartą umową,
c) jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa.
7) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z prawem opcji zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” zawarty w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy dodatkowej (awaryjnej)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wg zapisów w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wg zapisów w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wg zapisów w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wg zapisów w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wg zapisów w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wg zapisów w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wg zapisów w SWZ wzór umowy zał. nr 6

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty został opisany w SWZ oraz w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię płaskowniki 30x8 , 40x8 , 40x10 , 50x10 - Syców
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię płaskowniki 30x8 , 40x8 , 40x10 , 50x10. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI