Opracowanie projektu „Programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektu „Programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie miasta Cieszyna” wraz ze standardami gospodarowania wodami opadowymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCieszyn
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-02
  • ZamawiającyGMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00274689
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu „Programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie miasta Cieszyna” wraz ze standardami gospodarowania wodami opadowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu „Programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie miasta Cieszyna” wraz ze standardami gospodarowania wodami opadowymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49ecf45b-08d7-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035841/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Opracowanie koncepcji programowej gospodarowania wodami oraz standardów gospodarowania wodami opadowymi.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Cieszyn – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Funduszu Spójności – Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@um.cieszyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do Formularza do komunikacji ,2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB, 4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod rygorem odrzucenia. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem oraz adres e-mail. 5. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 7. Jeżeli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r.poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi
jawną część należy ten plik zaszyfrować. 8. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.9.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta oraz dokumentów składanych wraz z ofertą), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, ID postępowania lub nr referencyjnym ZPIF.271.1.16.2022). Korespondencja przesłana za pomocą „Formularz do komunikacji” nie może być szyfrowana,10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z2020 poz. 2415). 11. Pełna informacja znajduje się w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:1.administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Burmistrz Miasta Cieszyna, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, tel: 33 479 42 00, e-mail: urzad@um.cieszyn.pl;2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych:Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn, e-mail: iod@um.cieszyn.pl;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie:a. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZPIF.271.1.16.2022pn.: Opracowanie projektu " Programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie miasta Cieszyna" wraz ze standardami gospodarowania wodami opadowymi, prowadzonym w trybie podstawowym o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych. b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy, jeżeli oferta będzie najkorzystniejsza,4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz.1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, a także firmy informatyczne świadczące usługi IT dla Urzędu Miejskiego w Cieszynie, organy kontroli; 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, przez okres 5 lat począwszy od roku następnego od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza ten, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących1; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9.nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 uPzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,2. W związku z art. 19 ust. 3 zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: „Programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie miasta Cieszyna” (zwanego dalej Programem) w postaci umożliwiającej jego skierowanie pod obrady Rady Miejskiej Cieszyna wraz z: • prognozą oddziaływania na środowisko opracowaną dla Programu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 z późn. zm.); • raportem z przeprowadzonych działań partycypacyjno-konsultacyjnych Programu, w tym zrealizowanych w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami prawa miejscowego);standardów (zasad) zrównoważonego gospodarowania wodami opadowymi (zwanych dalej Standardami) na terenach o różnym sposobie i intensywności zagospodarowania (np. pasy drogowe i miejsca postojowe/ parkingi, tereny zabudowy mieszkaniowej, tereny zabudowy usługowo-przemysłowej itp.), przygotowane w postaci i formie umożliwiającej udostępnienie na stronie internetowej Zamawiającego (a także podległych /zależnych jednostek organizacyjnych) oraz wydruk w wersji papierowej; Zamawiający dopuszcza możliwość opracowania odrębnych standardów dla różnych rodzajów terenów;,standardów gospodarowania wodami opadowymi w formie katalogu dobrych praktyk, adresowanego przede wszystkich do właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi (jedno- i wielorodzinnymi) oraz o obiektami o charakterze usługowo-przemysłowym, opracowanego w postaci i formie umożliwiającej udostępnienie na stronie internetowej Zamawiającego (oraz podległych/zależnych jednostek organizacyjnych) oraz wydruk w wersji papierowe.Zadanie jest realizowane w ramach projektu pt. „Cieszyn – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Funduszu Spójności – Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020.Głównym celem Programu jest dostosowanie (adaptacja) systemu i zasad zarządzania i gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie Cieszyna do zmian klimatu, przede wszystkim poprzez spowolnienie spływu i przechwycenie (w tym retencję) jak największej ilości wód oraz ich zagospodarowanie. Oczekiwanymi efektami opracowania Programu są przede wszystkim:• inwentaryzacja istniejącego systemu odwodnienia terenu miasta (obejmującego elementy naturalne i sztuczne, w szczególności rzeki, potoki, rowy, kanały, elementy sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej, przelewy burzowe, elementy systemu melioracyjnego, istniejące naturalne lub sztuczne zbiorniki wodne itp.); • identyfikacja terenów narażonych i zagrożonych powodzią lub podtopieniami; • analiza sieci kanalizacji ogólnospławnej pod kątem możliwości jej rozdziału na kanalizację sanitarną i deszczową w taki sposób, aby wyłącznie ścieki sanitarne kierowane były do miejskiej oczyszczalni ścieków;• wskazanie optymalnych rozwiązań zwiększających retencyjność terenów (w tym terenów zurbanizowanych) oraz ograniczających ryzyka związane z ekstremalnymi zjawiskami pogodowymi, np. deszczami nawalnymi i suszami;• ograniczenie zagrożeń powodzią i podtopieniami dla terenów zabudowanych. Program ma pełnić funkcję koncepcji programowej rozwoju systemu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi oraz stanowić formalno-prawną podstawę do opracowywania szczegółowej dokumentacji projektowej i realizacji wskazanych w niej rozwiązań i przedsięwzięć. Ponadto Program winien stanowić zbiór zaleceń i propozycji zapisów do dokumentów planistycznych i strategicznych związanych z kierunkami rozwoju miasta w aspekcie możliwości adaptacji do zmian klimatu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

90714600-1 - Usługi kontroli bezpieczeństwa środowiska

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby nr 1 w opracowaniu dokumentu o charakterze programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi lub dokumentu strategicznego o podobnej tematyce

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby nr 2 w opracowaniu dokumentu o charakterze programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi lub dokumentu strategicznego o podobnej tematyce

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby nr 3 w opracowaniu dokumentu strategicznego w zakresie planowania przestrzennego (np. rozwoju/rewitalizacji, planowania przestrzennego miast)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (Zgodnie z art. 113 ustawy Pzp) - Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (Zgodnie z art. 114 ustawy Pzp) - Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp) - Zamawiający nie precyzuje żadnego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (Zgodnie z art. 116 ustawy Pzp).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentu o charakterze programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi lub innego dokumentu strategicznego o podobnej tematyce dla gminy miejskiej liczącej co najmniej 25 tys. mieszkańców;2) zagwarantują zatrudnienie przy realizacji zamówienia zespołu, w który:a) co najmniej 1 osoba będzie posiadała minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie hydrologii oraz brała udział w opracowaniu co najmniej jednego dokumentu o charakterze programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi lub dokumentu strategicznego o podobnej tematyce (osoba nr 1);b) co najmniej 1 osoba będzie posiadała minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania systemów szarej i błękitno-zielonej infrastruktury oraz brała udział w opracowaniu co najmniej jednego dokumentu o charakterze programu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi lub dokumentu strategicznego o podobnej tematyce (osoba nr 2);c) co najmniej 1 osoba będzie posiadała minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie planowania przestrzennego, w tym brała udział w opracowaniu co najmniej 1 dokumentu strategicznego w tym zakresie (np. rozwoju/rewitalizacji, planowania przestrzennego miast) (osoba nr 3).
Uwagi:1) W skład zespołu, o którym mowa powyżej muszą wchodzić osoby, które zespołowo będą posiadały doświadczenie ze wszystkich powyższych zakresów tematycznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwość łączenia przez jednego członka zespołu wskazanych funkcji/doświadczeń.2) Przez program gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi lub dokument strategiczny, o którym mowa w pkt. 1 należy rozumieć strategię, plan, program lub inny dokument o charakterze strategicznym wymagający przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z katalogiem dokumentów określonym w art. 46 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczenia w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5.1.4.4. (zdolności technicznej lub zawodowej), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp). W tym przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się zmian postanowień umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Adres skrzynki e-puap urzędu Miejskiego w Cieszynie: /u390efc0tm/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyprowadzanie psa - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wyprowadzanie psa 3 razy dziennie w tym jeden długi spacer około godziny. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI