Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Dostosowanie Budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów ppoż - systemem zaprojektuj i wybuduj - ETAP IV"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: minska@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Dostosowanie Budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów ppoż - systemem zaprojektuj i wybuduj - ETAP IV"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11a87681-099a-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053944/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Nadzór inwestorski nad zadaniem " Dostosowanie budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów przeciwpożarowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lutycka.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.lutycka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z pkt. 13 SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://e-propublico.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/46/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Dostosowanie Budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów ppoż - systemem zaprojektuj i wybuduj - ETAP IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno- Użytkowym
Przedmiotem zamówienia ponadto jest nadzór nad:
I. Wykonaniem dokumentacji projektowej obejmującej:
Projekt instalacji „Przeciwpożarowych Wyłączników Prądu PWP”.
Projekt instalacji „Przeciwpożarowego zbiornika wodnego wraz z pompownią”- zlokalizowanego na zewnątrz budynku.
Projekt pozostałych instalacji elektrycznych wchodzących w skład zakresu prac ETAPU IV: DSO, SSP, FIREVU, LISTEK, OŚWIETLENIE AWARYJNE, DETEKCJA WYCIEKÓW.
Projekt pozostałych instalacji sanitarnych wchodzących w skład zakresu prac ETAPU IV: Instalacja wentylacji oddymiającej oraz wewnętrznej instalacji hydrantowej.
II. Wykonaniem testów zamontowanej infrastruktury zgodnie z jej przeznaczeniem, naprawę oraz modernizację niepoprawnie wykonanych instalacji i urządzeń.
III. Dokończeniem robót budowlanych IV Etapu dostosowania budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów przeciwpożarowych zgodnie z dokumentacją obejmującą:
projekt budowlany,
ekspertyzę techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej obiektów Szpitala Wojewódzkiego z czerwca 2021 r.,
postanowienie Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej z dnia 18.02.2022r.,
orzeczenie techniczne nr 12/2021.
IV. Uzyskanie przez Wykonawcę inwestycji pozytywnego odbioru budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu, przez Państwową Straż Pożarną.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów, urządzeń równoważnych innych producentów w zakresie instalacji niskoprądowych oraz systemu Master KEY, ponieważ przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej infrastruktury systemów zabezpieczeń.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w pełni i poprawnie funkcjonowały z pozostałymi istniejącymi urządzeniami przeciwpożarowymi:
System Sygnalizacji Pożaru POLON 6000
Dźwiękowy System Ostrzegawczy MULTIVES:
System zabezpieczenia poziomych i pionowych szacht kablowych czujkami ciepła LISTEC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera także w załącznik nr 1 do SWZ / PFU, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ a także w materiałach dotyczących zadania „Dostosowanie budynków Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do przepisów ppoż – systemem zaprojektuj i wybuduj – ETAP IV” dostępne na stronie szpitala https://lutycka.pl/przetargi.html przy postępowaniu przetargowym nr SZW/DZP/43/2022
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w ocenie badaniu ofert w którym Zamawiający żądać będzie przedstawienia dokumentów wyszczególnionych w rozdziale 9 ust. 9.1 SWZ - wykaz osób
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z pkt. 12 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z § 15 wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do dnia zakończenia i rozliczenia Inwestycji (planowanej do wykonania na 15 miesięcy) jednak nie dłużej niż 24 miesiące.
2. W treści wzoru umowy znajduje się m. in. zapis o obowiązku posiadania przez Inspektora w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, jakie mogą powstać w związku z realizacją niniejszej Umowy. Ubezpieczenia z sumą ubezpieczenia nie niższą niż kwota wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy, na jedno i wszystkie zdarzenia, w tym do opłacania wszystkich należnych z tego tytułu składek.