Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Doliny Bobru

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Doliny Bobru
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielany Wrocławskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-05
  • ZamawiającyDolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00085119
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego
Doliny Bobru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puszczykowska 10

1.5.2.) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-559

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713642758

1.5.8.) Numer faksu: 713367289

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkowalski@dzpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzpk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu planu ochrony dla Parku Krajobrazowego
Doliny Bobru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b1c2507-ce88-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dzpk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzpk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową), zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://dzpk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://dzpk.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt. 8.1. niniejszego rozdziału SWZ.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://dzpk.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Szczegółowy opis zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych

1. Administratorem danych osobowych jest Dolnośląski Zespól Parków Krajobrazowych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Puszczykowskiej 10, 50-559 Wrocław e-mail: wroclaw@dzpk.pl
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych za pomocą adresu e-mail : wroclaw@dzpk.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamenty Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych uchylenia dyrektywy 95/46/WE/(RODO).
4. Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji ustawowych zadań Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych we Wrocławiu, a brak ich przekazania uniemożliwi realizację tych zadań.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobom, których one dotyczą, przysługują następujące uprawnienia:
1) żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
2) żądania od administratora sprostowania danych osobowych,
3) żądania od administratora usunięcia danych osobowych,
4) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
5) wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
6) wniesienie skargi do organu nadzorczego – do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
6. Przekazane dane osobowe nie będą wykorzystywane , ujawniane ani udostępniane w innym celu, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych danych wynika z obowiązujących przepisów prawa. Dane mogą zostać przekazane innym organom publicznym, o ile:
1) są one upoważnione do tego obowiązującymi przepisami
2) realizują obowiązek prawny ciążący na administratorze danych osobowych,
3) przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym,
4) w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych osobowych
7. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich. Dane zbierane przez Administratora Danych nie będą poddawane profilowaniu.
8. Dane przetwarzane będą prze okres niezbędny do realizacji ustawowych zadań oraz obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ochrony dla obszaru Parku Krajobrazowego Doliny Bobru o powierzchni 10 943 ha, leżącego na terenach gmin: Jelenia Góra w powiecie Jelenia Góra; Jeżów Sudecki i Stara Kamienica w powiecie karkonoskim; Lwówek Śląski, Lubomierz i Wleń w powiecie lwóweckim. Wokół parku została wyznaczona otulina o powierzchni 12 552 ha położona w obrębie wymienionych gmin, a także gminy Świerzawa w powiecie złotoryjskim. Obszar parku i otuliny położony jest na terenach nadleśnictw Lwówek Śląski i Szklarska Poręba.
Zamówienie obejmuje:
zebranie materiałów niepublikowanych i opracowań publikowanych przydatnych do sporządzenia projektu planu;
wyszczególnienie wód, z podaniem ich właścicieli i zarządców, kategorii wód, przynależności do dorzecza i regionu wodnego oraz ustaleń planów gospodarowania wodami;
inwentaryzację zasobów, tworów i składników przyrody, walorów krajobrazowych oraz wartości kulturowych z ich charakterystyką, oceną stanu i prognozą przyszłych zmian, w zakresie niezbędnym do zaplanowania ochrony;
dokonanie ustaleń niezbędnych do identyfikacji i oceny istniejących i potencjalnych zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych;
wykonanie ekspertyz w zakresie niezbędnym do zaplanowania ochrony;
charakterystykę i ocenę uwarunkowań społecznych i gospodarczych ochrony parku krajobrazowego, w szczególności w zakresie dotychczas prowadzonej na terenie parku działalności gospodarczej i polityki przestrzennej oraz turystyki i rekreacji;
charakterystykę i ocenę stanu zagospodarowania przestrzennego w zakresie elementów zagospodarowania przestrzennego wpływających lub mogących wpływać na zasoby, twory i składniki przyrody, walory krajobrazowe oraz wartości kulturowe chronione w parku krajobrazowym;
wskazanie istniejących i projektowanych form ochrony przyrody, form ochrony zabytków
dokonanie analizy skuteczności dotychczasowych sposobów ochrony, w tym rozpoznanie dotychczasowych zmian zasobów, tworów i składników przyrody, walorów krajobrazowych i wartości kulturowych oraz przyczyn tych zmian, ze szczególnym uwzględnieniem rezultatów przeprowadzonych działań ochronnych;
uwzględnienie wyników audytu krajobrazowego,
opracowanie koncepcji ochrony zasobów, tworów i składników przyrody oraz wartości kulturowych parku krajobrazowego, w szczególności:
określenie strategicznych celów ochrony parku krajobrazowego,
określenie zasad i kierunków prowadzenia gospodarki rolnej, leśnej i rybackiej oraz zagospodarowania przestrzennego, umożliwiających realizację celów parku krajobrazowego,
określenie sposobów korzystania z obszarów parku krajobrazowego udostępnianych dla celów naukowych, edukacyjnych, turystycznych, rekreacyjnych, amatorskiego połowu ryb i dla innych form gospodarowania,
określenie potrzeby uzupełnienia form ochrony, pożądanych z punktu widzenia realizacji celów parku krajobrazowego,
określenie zakresu prac związanych z ochroną przyrody i kształtowaniem krajobrazu, w tym priorytetów tych prac, niezbędnych dla realizacji celów parku krajobrazowego,
zaplanowanie zasad monitoringu skuteczności ochrony,
określenie granic stref ochrony krajobrazów, wyznaczonych w obrębie krajobrazów priorytetowych zidentyfikowanych w ramach audytu krajobrazowego, istotnych dla zachowania walorów krajobrazowych parku krajobrazowego, wraz ze wskazaniem które z zakazów, wymienionych w art. 17 ust. 1a ustawy o ochronie przyrody, obowiązują w danej strefie
sporządzenie wykazu obiektów o istotnym znaczeniu historycznym i kulturowym.
wskazanie zadań ochronnych, wynikających z zakresu prac w formie koncepcji / wskazań, o których mowa w Rozdziale 4, § 14 pkt. 10) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 r. (Dz. U. Nr 94, poz. 794), zakresu i lokalizacji;
wykonanie oceny przewidywanych skutków planu, w tym oszacowanie kosztów jego realizacji.
Sporządzenie projektu uchwały Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie planu ochrony dla Parku Krajobrazowego Doliny Bobru zgodnie z wymogami formalnymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
Przeprowadzenie procedury związanej z uzgodnieniem projektu planu ochrony zgodnie
z art. 19, ust. 6c-e ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020, poz. 55, 471,1378.)
Uczestniczenie w posiedzeniach Rady Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych działającej przy Dolnośląskim Zespole Parków Krajobrazowych, na których omawiana będzie tematyka projektu planu ochrony.
Ujęcie zapisów oraz wykorzystanie danych zawartych w dokumentacjach zatwierdzonych
i projektowanych: planów ochrony lub zadań ochronnych dla rezerwatów oraz planów ochrony lub planów zadań ochronnych obszarów Natura 2000 administrowanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu, a występujących na terenie parku krajobrazowego; wykorzystanie innych danych RDOŚ dla obszarów Natura 2000: PLH020054 Ostoja nad Bobrem, PLH020095 Góra Wapienna oraz rezerwatu przyrody „Góra Zamkowa”.
Uwzględnienie - zgodnie z art. 20 ust. 5, 6 ustawy o ochronie przyrody - zakresu planu zadań ochronnych, o którym mowa w art. 28 ustawy, dla obszarów Natura 2000, dla których nie jest wykonany lub wykonywany plan zadań ochronnych lub plan ochrony.
Uczestnictwo w procedurach uzgodnienia projektu planu ochrony z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska we Wrocławiu oraz zaopiniowania przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub inne instytucje wymagane przepisami.
Dokonywanie w projekcie planu ochrony oraz dokumentacji, zgłoszonych przez podmioty
i instytucje, poprawek, wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym.
Dokonywanie ewentualnych poprawek w projekcie planu ochrony i dokumentacji w ramach gwarancji i rękojmi.
Zakres prac na potrzeby opracowania projektu planu ochrony wynika z zapisów art. 20, ust. 1, 2, 4 ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 55, 471, 1378) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 r. (Dz. U. Nr 94, poz. 794).
Projekt planu ochrony należy dostosować do aktualnych na dzień odbioru zamówienia przepisów prawnych. W związku z czym, zakres opracowania projektu planu może ulec zmianie, dostosowaniu do aktualnych przepisów.
W przypadku zmiany treści rozporządzeń wydanych przez ministra właściwego do spraw środowiska dotyczących planów ochrony, Wykonawca zobowiązany jest do nanoszenia stosownych poprawek i zmian w projekcie planu (po wcześniejszym uzgodnieniu
z Zamawiającym).
Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia i uwzględnienia w projekcie planu ochrony informacji z operatów leśnych.
Zakres inwentaryzacji zasobów, tworów i składników przyrody, walorów krajobrazowych oraz wartości kulturowych w parku krajobrazowym powinien być zgodny z § 15 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 r. (Dz. U. Nr 94, poz. 794).
Zakres ustaleń niezbędnych do identyfikacji i oceny istniejących i potencjalnych zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych, powinien być zgodny z § 16 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 r. (Dz. U. Nr 94, poz. 794).
Zakres ustaleń do studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planów zagospodarowania przestrzennego województw dotyczących eliminacji lub ograniczenia zagrożeń zewnętrznych, powinien być zgodny z § 17 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 r (Dz. U. Nr 94, poz. 794).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza (otrzyma największą ilość punktów) w oparciu o wyżej podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania doświadczenia i wiedzy na temat zamówienia potwierdzonej wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat minimum 1 (słownie: jednego) projektu planu ochrony dla obszaru chronionej przyrody. Wykonawca dołączy kopie protokołu odbioru w/w zamówienia.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby w zespole opracowującym projekt planu ochrony znalazły się osoby posiadające wiedzę
i doświadczenie w zakresie tworzenia projektów planów ochrony obszarów chronionej przyrody, botaniki, zoologii, ekologii, geologii, geomorfologii, hydrologii, zagospodarowania przestrzennego, zagospodarowania turystycznego, walorów krajobrazowych i wartości kulturowych, ichtiologii i gospodarki rybackiej.
4) Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
4. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Załącznik nr 6 do SWZ - Wypełniony formularz ofertowy.
2. Załącznik nr 8 do SWZ – Oświadczenie o podwykonawcach.
Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia.
3. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdziale V SWZ.
4. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania określone w Rozdziale VI SWZ.
5. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
6. Dowód wniesienia wadium.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 1 – oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w 108 ust. 1 p.zp,
załącznik nr 2 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; (odnośnie rozdziału V, ust. 1, pkt 2 SWZ);
załącznik nr 3 - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (odnośnie rozdziału V, ust. 1, pkt 3 SWZ);
załącznik nr 4 - akceptacja warunków umownych na projekcie umowy (druk w załączeniu).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
(załącznik nr 5 do SWZ).
UWAGA!
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie V i VI SWZ dokumenty dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00,00zł).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Z postępowania będą wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 poz.299).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na konto Zamawiającego:
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych
Bank SANTANDER, nr konta: 94 1090 2398 0000 0001 4181 6255
tytuł: Wadium przetargowe na opracowanie projektu planu ochrony dla PK Doliny Bobru
Szczegółowe omówienie zawiera SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
5. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może zażądać umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
6. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy i wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Tytułem wynagrodzenia za wykonanie zadania Wykonawca otrzyma kwotę brutto …………………………………………………………..
słownie ……………………………………………………………………
płatną w 3 ratach po zakończeniu i zatwierdzeniu każdego etapu przez Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury:
1) I rata –15 % wartości zamówienia
2) II rata – 55 % wartości zamówienia
Dopuszcza się wypłatę wynagrodzenia w dwóch transzach.
3) III rata – 30% wartości zamówienia

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej https://dzpk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html nie później niż do dnia 05 LIPCA 2021 r. do godziny 1200

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Bogatynia
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI