Opracowanie cyfrowego bilansu wodno-gospodarczego zlewni Pilicy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie cyfrowego bilansu wodno-gospodarczego zlewni Pilicy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-09-12
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00472377
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie cyfrowego bilansu wodno-gospodarczego
zlewni Pilicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: life.pilica@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie cyfrowego bilansu wodno-gospodarczego
zlewni Pilicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68153c49-3a3e-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.160 Opracowanie warunków korzystania z wód wraz z bilansem wodno-gospodarczym na potrzeby projektu LIFE Pilica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze Środków Unii projekt zintegrowany LIFE „Wdrażanie planu gospodarowania wodami w dorzeczu Wisły na przykładzie zlewni Pilicy” (dalej jako „Projekt LIFE Pilica”)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19949,Opracowanie-cyfrowego-bilansu-wodno-gospodarczego-zlewni-Pilicy.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Platforma wypełnia definicję strony internetowej postępowania, na której publikowana jest dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie
w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.7 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
11. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest: p. Mariusz Biernacki oraz p. Wioleta Janicka. Celem skomunikowania się z Zamawiającym, Wykonawca korzysta z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.4 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2710.73.2024/JRP. LIFE Pilica

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie cyfrowego bilansu wodno – gospodarczego zlewni Pilicy.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1. Wykonawca zobowiązany będzie do;
1) sporządzenia bilansu wodno-gospodarczego zlewni Pilicy;
2) opracowania programu komputerowego do obliczania bilansu wodno-gospodarczego oraz do opracowania instrukcji obsługi wykonanego modelu;
3) przeprowadzenia stacjonarnego szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie wykorzystania opracowanego modelu bilansowego wraz z oprogramowaniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ - Wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90720000-0 - Ochrona środowiska

71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Eksperta ds. hydrologii i gospodarki wodnej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Eksperta ds. modelowania hydrologicznego w środowisku GIS

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Programisty ds. modelowania zasobów wodnych i bilansów wodno-gospodarczych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
7.2.1. Warunek udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia Wykonawcy: w okresie ostatnich 12 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zakończył):
co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, obejmujące wykonanie opracowania z zakresu gospodarki wodnej z wykorzystaniem systemów GIS,
z których co najmniej jedna swym zakresem obejmowała wykonanie i/lub wdrożenie aplikacji pozwalającej na przeprowadzenie bilansu wodno-gospodarczego zasobów wód powierzchniowych lub podziemnych.
7.2.2. Warunek udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
a) dysponuje, co najmniej (1) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Eksperta ds. hydrologii i gospodarki wodnej, tj. osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania:
• posiada dyplom ukończenia studiów wyższych, których program obejmował hydrologię i gospodarkę wodną;
• posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu gospodarki wodnej;
• wykonała, co najmniej 1 opracowanie o charakterze badawczym lub studialnym dotyczące bilansowania zasobów wodnych;
b) dysponuje, co najmniej (1) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Eksperta ds. modelowania hydrologicznego w środowisku GIS, tj. osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania:
• posiada dyplom ukończenia studiów wyższych, których program obejmował hydrologię i gospodarkę wodną;
• posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie modelowania zlewni rzecznych;
• brała udział w charakterze pracownika merytorycznego (np. specjalista, ekspert)
w, co najmniej 1 zakończonym projekcie z zakresu modelowania ilościowego
i jakościowego wód powierzchniowych z wykorzystaniem modelu SWAT;
• jest autorem lub współautorem, co najmniej 1 publikacji naukowej z zakresu modelowania ilościowego i jakościowego wód powierzchniowych z wykorzystaniem modelu SWAT;
c) dysponuje, co najmniej (1) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Eksperta ds. jakości zasobów wód powierzchniowych, tj. osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania:
• posiada dyplom ukończenia studiów wyższych, których program obejmował hydrologię, gospodarkę wodną i biologię/ekologię i chemię wód;
• posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie modelowania jakości wód i/lub oceny ich stanu jakościowego;
• jest autorem lub współautorem co najmniej 1 pracy badawczej, projektowej lub wdrożeniowej z zakresu modelowania jakości wód i/lub oceny ich stanu jakościowego;
d) dysponuje, co najmniej (1) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Eksperta ds. wód podziemnych – hydrogeologa, tj. osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania:
• posiada dyplom ukończenia studiów wyższych, których program obejmował hydrogeologię;
• posiada doświadczenie w zakresie identyfikacji oddziaływań antropogenicznych na zasoby wód podziemnych i oceny ich wpływu na stan tych zasobów;
• posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z wodami podziemnymi.
e) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję Programisty ds. modelowania zasobów wodnych i bilansów wodno-gospodarczych, tj. osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania:
• posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania
w języku Python, C lub C++ lub języku równoważnym* do wskazanych ,
z wykorzystaniem systemów bazodanowych;
• jest autorem/współautorem minimum 1 programu przeznaczonego do wykorzystywania w zakresie gospodarki wodnej, hydrologii lub ochronie innych elementów środowiska.

* za język równoważny Zamawiający rozumie język darmowy, interpretowalny w celu łatwego przenoszenia na różne systemy operacyjne, często dostosowany do tworzenia portali internetowych i posiadający duże możliwości wykorzystywania algorytmów sztucznej inteligencji i szeroko stosowany w systemach informacji geograficznej z zachowaniem wysokiej czytelności kodu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) składane na wezwanie Zamawiającego:

oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;

odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) składane wraz z ofertą:

Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 7.2.2. SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Zaleca się skorzystanie ze wzoru (edytowalna wersja – Załącznik nr 6 do SWZ);

2) składane na wezwanie Zamawiającego:

wykaz usług - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 7.2.1., niniejszej specyfikacji wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane. Zaleca się skorzystanie ze wzoru (edytowalna wersja – Załącznik nr 5 do SWZ);

dowody określające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 10.4.1 SWZ zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

.1. Oferta:
1.1 Na ofertę składają się:
a/ Formularz ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ.
b/ „Wykaz doświadczenia” zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2A do SWZ;
2. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
2.1 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik - chyba że umocowanie do reprezentowania określonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze;
2.2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 , art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz że spełnia warunki udziału
w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2.3 Jeżeli dotyczy - Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3a do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby.
2.4 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2.5 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo, dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego,
2.6 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wzór oświadczenia stanowi załącznik
Nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu ofertowym.
11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
11.4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną. Powyższe oznacza,
z uwzględnieniem zapisów dotyczących zastrzeżenia Zamawiającego, że nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, z zastrzeżeniem, że warunek określony w pkt. 7.2.1 musi zostać spełniony przez jednego z Wykonawców składających ofertę wspólną w całości - Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia jako spełnienie warunku udziału określonego w pkt 7.2.1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.2.7 oraz 10.4 SWZ.
11.5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
11.6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
11.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik Nr 8 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej
umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy. Wzór umowy stanowi załącznik Nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-12 17:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19949,Opracowanie-cyfrowego-bilansu-wodno-gospodarczego-zlewni-Pilicy.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 17:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Projekt LIFE Pilica realizowany jest w ramach umowy dotacji z Komisją Europejską LIFE 19 IPE/PL/000005 – IP LIFE PL Pilica Basin CTRL z dnia 17.12.2020 r. oraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z dnia 20 listopada 2020 r. nr 1998/2020/Wn50/GW-PO-LF/D


Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać w terminie 15 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy na jego realizację. Realizacja zamówienia została podzielona na następujące etapy:
5.1. Etap 1 – czas realizacji w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania Umowy:
w tym terminie Wykonawca zgłosi Zamawiającemu pisemnie gotowość do odbioru etapu 1 obejmującego:
• wstępną wersję dokumentacji technologiczno-wykonawczej utworzenia modelu bilansowego oraz przetwarzania danych z baz katastru i modelu SWAT do formatu wymaganego przez model bilansowy;
• wstępną wersję opisu programu do obliczania bilansu;

5.1. Etap 2 – czas realizacji w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy,
w tym terminie Wykonawca zgłosi Zamawiającemu pisemnie gotowość do odbioru etapu 2 obejmującego:
• model bilansu wodno-gospodarczego;
• wstępną wersję programu obliczającego bilans;
• ustalony zakres szkolenia i przygotowanie potrzebnych materiałów

5.2. Etap 3 - czas realizacji w terminie 15 miesięcy od dnia podpisania Umowy,
w tym terminie Wykonawca zgłosi Zamawiającemu pisemnie gotowość do odbioru etapu 3 obejmującego:
• przeszkolenie zgłoszonych przez Zamawiającego od 2 do 7 osób z wykorzystania modelu bilansowego wraz z oprogramowaniem;
• ostateczną wersję dokumentacji technologiczno-wykonawczej;
• ostateczną wersję programu obliczającego bilans.

Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia określają: załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 do SWZ - Wzór umowy.


Informacja o środkach ochrony prawnej została zawarta w dziale 19. SWZ.:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu
zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o
konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również
organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na
projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie
ustawy.
Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawyPzp.

Przed wszczęciem postępowania Zamawiający przeprowadził wstępne konsultacje rynkowe
w przedmiocie niniejszego zamówienia. Protokół ze wstępnych konsultacji rynkowych dostępny jest na Platformie Zakupowej Zamawiającego pod adresem:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/postepowania-przetargow/r19389,Wstepne-konsultacje-rynkowe-prowadzone-w-celu-przygotowania-postepowania-o-udzie.html
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI