Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miastko

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miastko
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiastko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-26
  • ZamawiającyGmina Miastko
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00309828
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miastko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ireneusz.ferenc@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miastko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5365555-1ec9-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005969/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miastko.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miastko w zakresie działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” w ramach Priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej”, objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze” z wyłączeniem projektów grantowych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/um_miastko

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_miastko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisem w Rozdziale XX
swz - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej , przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami
oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i obierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do swz.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.12.2022.IF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych i pompy ciepła w celu utworzenia instalacji fotowoltaicznej i instalacji pompy ciepła powietrznej budynku świetlicy wiejskiej w Głodowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44622100-7 - Urządzenia do odzyskiwania ciepła

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria, tj. : cena oferty i okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, w sposób opisany w swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa z rozmieszczeniem (montażem) paneli fotowoltaicznych w celu utworzenia instalacji fotowoltaicznych w:
a) świetlicy wiejskiej i remizy strażackiej w Żabnie,
b) remizy strażackiej w Wałdowie,
c) Centrum Informacji Turystycznej (CIT) w Miastku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44622100-7 - Urządzenia do odzyskiwania ciepła

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria, tj. : cena oferty i okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, w sposób opisany w swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
W celu spełnienia tego warunku wykonawca jest zobowiązany do wykazania iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał prawidłowo - nie mniej
niż jedną dostawę odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu lub zbliżoną polegającą na dostawie z
rozmieszczeniem (instalacją/montażem) paneli fotowoltaicznych lub solarnych, przy czym dostawa paneli fotowoltaicznych
lub solarnych z rozmieszczeniem może być wykonana w ramach robót budowlanych – jako integralna część, o wartościach
nie mniejszych niż:
a) dla Części 1 zamówienia: 25.000,00 PLN brutto, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych.
b) dla Części 2 zamówienia: 25.000,00 PLN brutto, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych.
- w odniesieniu do każdej części, na którą zamierza złożyć ofertę tj. jeżeli w ofercie zostanie wskazana więcej niż jedna
część zamówienia, wówczas wartość dostaw nie może być niższa niż suma wymaganych wartości dostaw dla wszystkich
części wskazanych w ofercie.
W przypadku wykazywania dostawy z rozmieszczeniem wykonanej w ramach robót budowlanych warunek będzie spełniony
jeżeli Wykonawca wykaże, że wartość samej zrealizowanej dostawy – jako wyodrębniony element spośród robót
budowlanych - jest nie mniejsza niż wartości określone powyżej. Tym samym wartość wykonanej dostawy i robót
budowlanych nie może być sumowana w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku.
3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków
dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do swz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, zawierający nie mniej niż jedną dostawę odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu lub
zbliżoną polegającą na dostawie z rozmieszczeniem (instalacją/montażem) paneli fotowoltaicznych lub solarnych, przy czym
dostawa paneli fotowoltaicznych lub solarnych z rozmieszczeniem może być wykonana w ramach robót budowlanych – jako
integralna część, o wartościach nie mniejszych niż:
a) dla Części 1 zamówienia: 25.000,00 PLN brutto, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych,
b) dla Części 2 zamówienia: 25.000,00 PLN brutto, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych,
- wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których wskazane dostawy
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 7 swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale XVI poz. 1 swz, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika podział realizacji przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykonawców.
4. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przedłużenia terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest:
a) wstrzymaniem prac przez zamawiającego w okolicznościach, za które wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności
tj. ze względu na konieczność rozwiązania problemów technicznych jakie mogą ujawnić się w trakcie realizacji zamówienia
np. niestandardowe sytuacje techniczne skutkujące koniecznością przełożenia fragmentów instalacji elektrycznej lub
hydraulicznej na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia lub inne przeszkody techniczne, które wywołały sytuację
uniemożliwiającą kontynuowanie wykonywania przedmiotu zamówienia do czasu jej usunięcia, wówczas okres realizacji
zamówienia zostanie wydłużony o ilość dni niezbędnych do usunięcia wyżej opisanych przyczyn wstrzymania prac,
b) koniecznością dokonania zmian w dokumentacji technicznej na wniosek Stron, jeżeli od ich wprowadzenia uzależniona
jest dalsza realizacja przedmiotu zamówienia spowodowanych koniecznością zmian rozwiązań technicznych określonych w
dokumentacji np. sposobu lokalizacji i mocowania konstrukcji wsporczych paneli do podłoża, instalacji pompy ciepła ze
względu na ujawnione przeszkody itp., wówczas w opisanych powyżej okolicznościach, okres realizacji zamówienia zostanie
wydłużony o niezbędną ilość dni na wprowadzenia zmian w dokumentacji,
c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi tj. jeżeli w miejscu realizacji zamówienia wystąpią warunki
atmosferyczne nie odnotowane przez synoptyków w okresie ostatnich trzech lat przed datą ich wystąpienia, wówczas okres
realizacji zamówienia zostanie wydłużony o dwukrotność ilości dni, w których warunki te występowały,
d) nie wywiązaniem się kontrahentów wykonawcy z terminowego dostarczenia zamówionych urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w okolicznościach, za które Wykonawca nie odpowiada np. jednostronne wycofanie się
dostawców z przyjętych zobowiązań wobec wykonawcy w tym zakresie (np. z powodu przerwania „łańcucha dostaw”
uniemożliwiającego uzyskanie niezbędnych komponentów do produkcji wyrobów budowlanych przewidzianych wg
dokumentacji technicznej do realizacji przedmiotu zamówienia); w opisanych okolicznościach przedłużenie terminu
wykonania umowy nastąpi o udokumentowaną przez Wykonawcę wydłużoną ilość dni oczekiwania na dostarczenie
zamówionych wyrobów z uwzględnieniem niezbędnego czasu na wykonanie prac instalacyjnych,
e) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie niezależne od Stron, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom
nie mogą zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, do której zalicza się m.in. klęski żywiołowe, embarga, epidemie,
ograniczenia związane z kwarantanną, w tym dostosowanie się do zarządzeń, zakazów lub wiążących rekomendacji ze
strony organów państwowych dotyczących ochrony zdrowia publicznego w przypadku wystąpienia zagrożeniem
pandemicznego uniemożliwiającego dotrzymanie umownego terminu realizacji zamówienia, w opisanych okolicznościach
przedłużenie terminu wykonania umowy nastąpi o udokumentowany przez Wykonawcę okres trwającej siły wyższej
powodującej np. zmniejszenie liczby pracowników z uwagi na odbywanie kwarantanny, opiekowaniem się dziećmi, brakami
w materiałach budowlanych w związku z zawieszeniem/zmniejszeniem produkcji, zamknięciem hurtowni budowlanych,
zamknięciem granic wstrzymaniem lub ograniczeń dostaw materiałów budowlanych zza granicy itp.;
2) zamiany wyrobów budowlanych i urządzeń, jeżeli Wykonawca wykaże, że określony rodzaj wyrobów lub urządzeń został wycofany z rynku, lub jest trudnodostępny, lub może zostać zastąpiony wyrobami, urządzeniami charakteryzującymi się co najmniej takimi samymi lub wyższymi standardami jakościowymi, podstawowymi parametrami technicznymi, technologicznymi niż określone w dokumentacji, które zapewnią osiągnięcie zakładanego efektu w stopniu równym lub wyższym wynikającym z dokumentacji – bez prawa zmiany ceny wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_miastko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.