Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Monitoring Skarpy Warszawskiej w granicach administracyjnych m.st. W-wy ze szczególnym uwzględnieniem przemieszczeń górotworu, budynków i budowli na obszarze trzech jej fragmentów w latach 2024-2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224431436
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swyszynski@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoring Skarpy Warszawskiej w granicach administracyjnych m.st. W-wy ze szczególnym uwzględnieniem przemieszczeń górotworu, budynków i budowli na obszarze trzech jej fragmentów w latach 2024-2026.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bc56235-5f28-416c-821b-decd296a9354
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00559788/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Monitoring Skarpy Warszawskiej w granicach administracyjnych m.st. W-wy ze szczególnym uwzględnieniem przemieszczeń górotworu, budynków i budowli na obszarze trzech jej fragmentów w latach 2024-2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone zostały w pkt. 5.5. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SW/271/II-126/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitoring Skarpy Warszawskiej w granicach administracyjnych m.st. W-wy ze szczególnym uwzględnieniem przemieszczeń górotworu, budynków i budowli na obszarze trzech jej fragmentów w latach 2024-2026.
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obserwacji terenów zagrożonych ruchami masowymi ziemi oraz terenów, na których występują te ruchy metodą wizji w terenie w granicach administracyjnych m.st. Warszawy wraz z aktualizacją tych terenów oraz metodą monitoringu powierzchniowego i wgłębnego na trzech wybranych odcinkach Skarpy Warszawskiej, w trzech etapach, w kolejnych latach 2024 – 2026.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali:
a) co najmniej jedną usługę, która łącznie zawierała następujące elementy:
– obserwację metodą monitoringu terenów zagrożonych ruchami masowymi ziemi oraz terenów, na których występują te ruchy, o której mowa w art. 110a ustawy dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, przy czym monitoring:
• dotyczył zabudowanej skarpy;
• obejmował łączną powierzchnię nie mniejszą niż 600 000 m2 i ilość punktów pomiarowych (w tym reperów i inklinometrów) nie mniejszą niż 260;
• prowadzony był metodami geodezyjnymi w co najmniej trzech cyklach pomiarowych, tj. polegał na wykonywaniu geodezyjnych pomiarów przemieszczeń górotworu i obiektów stałych metodami klasycznymi;
– przetwarzanie danych, uzyskanych z monitoringu geodezyjnego, w relacyjnej bazie danych i ich interpretacja w odniesieniu do budowy geologicznej i stateczności skarp na terenach zagrożonych ruchami masowymi ziemi, w rozumieniu art. 3 pkt 32a ww. ustawy.
b) co najmniej dwie dokumentacje geologiczno – inżynierskie lub geotechniczne, które obejmowały ocenę ilościową i jakościową stateczności zabudowanych skarp/zboczy.
.2. dysponują lub będą dysponować zespołem osób zdolnych do realizacji usługi, posiadających następujące minimalne kwalifikacje:
a) przynajmniej dwie osoby łącznie legitymują się uprawnieniami w dziedzinie geodezji i kartografii:
– w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych,
– w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji,
wydanymi na podstawie art. 45 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
b) przynajmniej dwie osoby posiadają kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii VI, VII lub VIII, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
2. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 2% ceny ofertowej brutto, o którym mowa w § 16 ust. 1. wzoru umowy.
3. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4. Zabezpieczenia może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 450 ust. 1 ustawy.
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Handlowym S.A. O/Warszawa Rachunek sum depozytowych Miasto Stołeczne Warszawa Nr: 48 1030 1508 0000 0005 5000 1136.
6. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „zabezpieczenie należytego wykonania umowy w sprawie ZP/SW/271/II-126/24” i należy go przedstawić przed podpisaniem umowy.
7. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy, po należytym wykonaniu zobowiązań, w terminie określonym przez Zamawiającego we wzorze umowy.
8. Kwoty zabezpieczenia gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej będą rozliczane w okresie gwarancji tak, jak w pieniądzu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29