Łąka kwietna na Bemowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Łąka kwietna na Bemowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038090
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Łąka kwietna na Bemowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Łąka kwietna na Bemowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-669dc644-a288-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002146/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 Łąka kwietna na Bemowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/snakomputer;•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przezproducenta;•Zainstalowanaprzeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox,GoogleChrome lub MS Edge;•Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki wformacie.pdf;• Wielkośćpojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100MB;•Dopuszczalne formatyplików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv,jpg,jpeg, tif, tiff, geotiff, png,svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz,gzip,7z, html, xhtml, css, xml,xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc•Plikzałączony i zapisany przezWykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –formatkodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniuprzezZamawiającego po upływie terminuskładania ofert;• Oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformęstanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwerasynchronizowanego odpowiednim źródłem czasu -zegarem Głównego Urzędu Miar.1. Wprzypadkuskładania wniosku lub oferty w formie elektronicznej(podpisywania dokumentówkwalifikowanympodpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:•Kwalifikowany podpiselektroniczny osobyskładającej wniosek lub ofertę w Systemie;• Włączona wprzeglądarce obsługaJavaScript;•Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLEJAVA (dla systemuWindows - wwersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcjiJava SE RuntimeEnvironment8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - dopobrania ze stronyproducenta wsekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywniedooprogramowania ORACLE -JAVA w wersji OpenJDK)• Zainstalowana aplikacja Szafir Host•Podłączonylub wbudowany wkomputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowośćzainstalowania w/wkomponentów możnazweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciuprzycisku „SPRAWDŹPODPIS”.2. Wprzypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej(podpisywaniadokumentów podpisemosobistym), wykonawca musi posiadać (dotyczy postępowań owartościmniejszej niż progi unijne):• Edowódosobisty osoby składającej wniosek lub ofertę wSystemie;•Włączona w przeglądarce opcjaobsługi JavaScript;• Zainstalowane na komputerze środowiskouruchomieniowe ORACLE JAVA (dlasystemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – dopobrania zestrony producenta w sekcji Java SERuntime Environment 8u202 - Windows x86 OfflineorazWindowsx64, dla systemu Mac - do pobraniaze strony producenta w sekcji Java SE DevelopmentKit8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie dooprogramowania ORACLE - JAVA w wersjiOpenJDK)•Zainstalowana aplikacja Szafir Host;•Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowoduE-dowódmenadżer dostępne na stroniehttps://www.gov.pl/web/e-dowod; • Podłączony lub wbudowanywkomputer czytnik karty edowód.(....) c.d.w Tabeli zamieszczonej w Rozdziale IX ust. 3 pkt 2 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.9.2021.APO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego pn.: „Łąka kwietna na Bemowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03441000-3 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem: P = P(C) + P(Z) Gdzie: P – łączna liczba punktów,P(C) – liczba punktów w kryterium „cena oferty brutto”,P(Z) – liczba punktów w kryterium „zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadających status osób poszukujących pracy, bez zatrudnienia”Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadających status osób poszukujących pracy, bez zatrudnienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Oświadczenie składa się zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. 4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 5 do SWZ;2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 oraz 6 ustawy – wg załącznika nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty należy dołączyć:1) dokument lub dokumenty, z którego (ych) będzie wynikać zakres umocowania w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych;2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy Prawo przedsiębiorców (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszystkie zmiany treści umowy nastąpić muszą za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem §8 ust. 3, gdzie wymagane jest jedynie pisemne lub mailowe powiadomienie drugiej Strony.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) wstrzymania wykonywania usługi na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób albo organów administracji państwowej lub samorządowej, b) w innych przypadkach dopuszczonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Nie dopuszcza się możliwości wprowadzania zmian w umowie, które spowodowałyby zwiększenie zobowiązań finansowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI