Kompleksowa dostawa (sprzedaż i przesył/dystrybucja) energii cieplnej do budynku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i przesył/dystrybucja) energii cieplnej do budynku Domu Kultury „KADR” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w 2024-2025 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-01-12
  • ZamawiającyDom Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-04
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00011170
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i przesył/dystrybucja) energii cieplnej do budynku Domu Kultury „KADR” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w 2024-2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000841120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wincentego Rzymowskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-697

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 022 843 88 81

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dkkadr.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkkadr.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa (sprzedaż i przesył/dystrybucja) energii cieplnej do budynku Domu Kultury „KADR” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w 2024-2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-128b9f9d-ab1f-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010877/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa (sprzedaż i przesył /dystrybucja) energii cieplnej do budynku Domu Kultury „KADR” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w latach 2024 – 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-128b9f9d-ab1f-11ee-a681-52fe4aa7189e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia) oraz zakładce Centrum Pomocy dostępnymi dla wszystkich użytkowników Systemu.
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email : info@dkkadr.waw.pl
3. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem (z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) należy przekazywać za pomocą Systemu (zakładka „Formularze”, następnie „Formularze do komunikacji”). Do komunikacji wymagane jest zarejestrowanie się w Systemie. Komunikacja jest dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika platformy. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego w Systemie konta. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 9 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP/2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa dostawa (sprzedaż i przesył/dystrybucja) energii cieplnej do budynku Domu Kultury „KADR” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy mieszczącego się przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2024-2025 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena, Kryterium przegląd techniczny, Kryterium termin płatności za fakturę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przegląd techniczny

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności za fakturę

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek 1: dotyczy kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli wykaże, że posiada:
1) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z 10.04.1997 Prawo energetyczne;
2) aktualną koncesję w zakresie przesyłania i dystrybucji ciepła na podstawie ustawy z 06.03.2018 Prawo przedsiębiorców oraz ustawy z 10.04.1997 Prawo energetyczne lub umowę zawartą z dystrybutorem na świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii cieplnej.

Warunek 2: dotyczy sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 (pięćset tysięcy) zł. W przypadku gdy suma ubezpieczenia wyrażona będzie w walucie obcej do określenia jej wartości w złotych polskich, Zamawiający przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu wydania dokumentu przez ubezpieczyciela.

Warunek 3: dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 3 (trzy) kompleksowe dostawy energii cieplnej odpowiadające swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się dostawę energii cieplnej w ilości co najmniej 200 GJ miesięcznie przez minimum 12 miesiące na podstawie jednego zamówienia (umowy).
Uwaga: W przypadku gdy usługa trwa nadal, dokument potwierdzający należyte wykonywanie umowy musi być wystawiony po zrealizowaniu umowy na ilość GJ nie mniejszą niż 2 000 (słownie: dwa tysiące) GJ.
W przypadku rozliczeń w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
b. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;
c. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 5-10 uPzp.
zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z 10.04.1997 Prawo energetyczne;
b. aktualną koncesję w zakresie przesyłania i dystrybucji ciepła na podstawie ustawy z 06.03.2018 Prawo przedsiębiorców oraz ustawy z 10.04.1997 Prawo energetyczne lub oświadczenie Wykonawcy o posiadanej podpisanej z dystrybutorem umowie o świadczenie usług przesyłania i dystrybucji ciepła
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a. dokument (w szczególności polisa OC) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 (pięćset tysięcy) zł;
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
a. wykaz wykonanych dostaw, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale V Dziale II ust. 4 pkt 1 SWZ, według formularza określonego w Załączniku nr 6 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów wskazujących, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) sporządzony przez wykonawcę Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) pełnomocnictwo do podpisywania Oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie;
3) pisemne zobowiązanie (jeżeli dotyczy) o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ);
4) oświadczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy (zgodnie z Załącznikiem nr 3 i 4 do niniejszego SWZ);
5) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ;
6) podpisaną Klauzulę informacyjną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w Ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
3. W stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający żąda przedłożenia w Ofercie pełnomocnictwa wspólników lub umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie Oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności Oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których Oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, zostaną wezwani przez Zamawiającego do przedstawienia szczegółowej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia publicznego ubiega się wspólnie kilka podmiotów w formie konsorcjum, w ich Ofercie musi być wskazane, który z nich będzie uprawniony do wystawienia dla Zamawiającego faktur za zrealizowanie przedmiotu umowy. Faktura może być wystawiona tylko przez podmiot tworzący konsorcjum, z zastosowaniem stawki podatku VAT określonej w Ofercie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do wybranej Oferty, w sytuacji konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, w przypadku:
1) zmiany ceny jednostkowej energii cieplnej netto wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii cieplnej podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki,
2) zmiany przepisów Ustawy Prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej Ustawy mających istotny wpływ na przedmiot niniejszej Umowy, w szczególności dotyczących standardów jakości obsługi energii cieplnej,
3) zmiany warunków technicznych dostarczania ciepła,
4) zmiany grup taryfowych przez Zamawiającego,
5) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia lub opóźnia wykonanie w części lub całości zobowiązań,
6) nadzwyczajnych okoliczności, nie będących siłą wyższą, grożących rażącą stratą, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu Umowy,
7) zlecenia realizacji Przedmiotu Umowy podwykonawcy;
8) zmiany rozwiązań technicznych spowodowanych postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów;
2. W przypadkach, wymienionych w ust. 1 pkt 1 – 8 powyżej, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie:
1) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmiany zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy;
3) wprowadzenia podwykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI