Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy „E” do instalacji znajdujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy „E” do instalacji znajdujących się w budynkach UKSW w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-08
  • Numer ogłoszenia607070-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607070-N-2019 z dnia 2019-10-08 r.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy „E” do instalacji znajdujących się w budynkach UKSW w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 19560000000000, ul. Dewajtis  5 , 01-815  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. -, e-mail dzp@uksw.edu.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.dzp.uksw.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dzp.uksw.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Adres:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Kancelaria Ogólna (Nowy Gmach – poziom -2, pokój nr 121)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy „E” do instalacji znajdujących się w budynkach UKSW w Warszawie
Numer referencyjny: DZP.371.82.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E dla potrzeb grzewczych do instalacji znajdujących się w budynkach UKSW w Warszawie: 1.1. Budynek nr 24, ul. Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa, 1.2. Budynek nr 5a (Przedszkole), ul. Wóycickiego, 1/3, 01-838 Warszawa, 1.3. Erem nr 2, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, 1.4. Erem nr 3, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa. 2. Okres trwania umowy obowiązującej dla wszystkich Miejsc poboru: 2.1. Budynek nr 24, ul Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa. 2.2. Budynek nr 5a (Przedszkole), ul. Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa. 2.3. Erem nr 2, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa. 2.4. Erem nr 3, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa. W zakresie wszystkich ww. lokalizacji obecna umowa zawarta jest na czas określony do dnia 31.12.2019r. 2.5. Termin realizacji przedmiotowego zamówienia został określony w pkt. 12. 3. Szacunkowa ilość zapotrzebowania na gaz ziemny wysokometanowy grupy E w terminie realizacji zamówienia wynosi: 2 751 540 kWh dla wszystkich instalacji w budynkach UKSW. 4. Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2019 r. Nr 755 ze zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 5. Zamawiający będzie nabywał i odbierał gaz ziemny wysokometanowy grupy E na potrzeby grzewcze do instalacji i urządzeń własnych UKSW: 5.1. Budynek nr 24, kocioł kondensacyjny GB162 o mocy 100KW (7 sztuk); 5.2. Budynek nr 5a (Przedszkole), kocioł grzewczy kondensacyjny MCA o mocy 70 kW (2 sztuki); 5.3. Erem nr 2, kocioł grzewczy pobór mocy 3,5 m³/h; 5.4. Erem nr 3, kocioł grzewczy pobór mocy 3,5 m3/h. 6. Charakterystyka energetyczna obiektów: 6.1. Zamawiający posiada wybudowane, odebrane i uruchomione przyłącza gazowe, punkty redukcyjno-pomiarowe, instalację wewnętrzną; 6.2. Ciśnienie paliwa gazowego na wejściu do instalacji gazowej: 6.2.1. Budynek nr 24: nie mniej niż 2 kPa; 6.2.2. Budynek nr 5a (Przedszkole): nie mniej niż 1,6 kPa; 6.2.3. Erem nr 2: nie mniej niż 1,6 kPa; 6.2.4. Erem nr 3: nie mniej niż 1,6 kPa. 6.3. Moc zamówienia (umowna) wynosi: 6.3.1. Budynek nr 24: 549 kWh; 6.3.2. Budynek nr 5a (Przedszkole): 153 kWh; 6.3.3. Erem nr 2: <110 kWh; 6.3.4. Erem nr 3: <110 kWh. 6.4. Ciepło spalania nie mniej niż 34 MJ/m³ dla nominalnej liczby Wobbego 50 MJ/m³. 7. Grupy taryfowe poszczególnych punktów poboru: 7.1. Budynek nr 24, UKSW ul Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa: Grupa taryfowa PGiNG: W-5 OSD: W-5.1 7.2. Budynek nr 5a (Przedszkole), UKSW ul Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa: Grupa taryfowa PGiNG: W-5 OSD: W-5.1 7.3. Erem nr 2, ul. UKSW Dewajtis 5, 01-815 Warszawa Grupa taryfowa PGiNG: W-3.6 OSD: W-3.6 7.4. Erem nr 3, ul. UKSW Dewajtis 5, 01-815 Warszawa Grupa taryfowa PGiNG: W-3.6 OSD: W-3.6 8. Zamawiający oświadcza, że w myśl przepisów podatkowych dotyczących naliczania podatku akcyzowego zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym Dz. U. 2009, Nr 3 poz. 11 z poźn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego, nie jest zwolniony z akcyzy od nabywanego paliwa gazowego. 9. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na kompleksowy zakup i dostawę paliwa gazowego dla czterech miejsc poboru paliwa gazowego w obiektach UKSW w Warszawie. 10. Zamawiający zaleca wizję lokalną terenu, przyłączy gazu i stacji redukcyjnych w budynkach UKSW w Warszawie, w celu zapoznania się z warunkami technicznymi pomieszczeń, w których usytuowane są piece lub kotły grzewcze, której termin należy uzgodnić telefonicznie: (22) 561 89 77, od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00 – 15:00. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał zmiany sprzedawcy paliwa gazowego informując z odpowiednim wyprzedzeniem obecnego sprzedawcę paliwa gazowego oraz operatora systemu dystrybucji (OSD). 12. Termin wykonania zamówienia 12.1 Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od dnia 01.01.2020 r przez okres 24 miesięcy.

II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65210000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności, tj. że spełnia warunek, jeżeli Wykonawca: 1. posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012, poz. 1059 ze zm.); 2. posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012, poz. 1059 ze zm.) - w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej; 3. posiada aktualną (zawartą) umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu/sprzedaży gazu ziemnego wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 2. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących jednocześnie właścicielem sieci dystrybucyjnej; 3. w przypadku Wykonawców niebędących jednocześnie właścicielem sieci dystrybucyjnej należy złożyć stosowne oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego. W treści oświadczenia Wykonawca winien zidentyfikować umowę wskazując jej numer (jeśli posiada), datę zawarcia i datę obowiązywania. 4. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwa. 1. jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty. 2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego należy dołączyć do oferty. 3. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt. 3. składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody stron wyrażonej na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Strony Umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień Umowy, w szczególności w przypadku : 1) ustawowego zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej przedmiotu Umowy, 2) ustawowego zwiększenia bądź zmniejszenia stawki akcyzy dotyczącej przedmiotu Umowy, 3) zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc, jeżeli OSD wyraził zgodę na taką zmianę, 4) zmiany grupy taryfowej dla Miejsca odbioru, jeżeli dane Miejsce odbioru zostanie zakwalifikowane do innej grupy taryfowej zgodnie z zasadami opisanymi w Taryfie OSD, 3. W przypadku zmiany grupy taryfowej w okresie realizacji Umowy na Kompleksową sprzedaż paliwa gazowego, rozliczenia z Wykonawcą będą odbywały się na następujących zasadach: 1) jeżeli grupa taryfowa zostanie zmieniona na grupę taryfową, która była wyceniona w Formularzu Ofertowym zastosowana zostanie cena jednostkowa za gaz (zł/kWh) oraz Abonament (zł/m-c) przewidziane dla nowej (zmienionej) grupy taryfowej. Opłaty za usługi dystrybucji zostaną naliczone zgodnie z nową, zmienioną grupą taryfową. 2) jeżeli grupa taryfowa zostanie zmieniona na grupę taryfową, która nie była wyceniona w Formularzu Ofertowym zastosowana zostanie cena jednostkowa za gaz (zł/kWh) oraz Abonament (zł/m-c) przewidziane dla pierwotnej, zakładanej w postępowaniu przetargowym grupy taryfowej. Opłaty za usługi dystrybucji zostaną naliczone zgodnie z nową, zmienioną grupą taryfową. 3) zmiany grupy taryfowej nie wymagają zmiany Umowy. 4) w przypadku zmniejszenia liczby Miejsc odbioru do 15% (nie mniej niż jedno Miejsce odbioru) w stosunku do całkowitej liczby Miejsc odbioru wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana ilości Miejsc odbioru wynikać może ze zmiany stanu prawnego Miejsc odbioru jak: przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi, zamknięcia lub likwidacji Miejsc odbioru, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów, strony postanawiają, że na pisemny, pod rygorem pominięcia, wniosek Zamawiającego, Wykonawca zaprzestanie dostawy paliwa gazowego dla poszczególnych Miejsc odbioru w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 30 (trzydzieści) dni od doręczenia wniosku Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia z zastrzeżeniem, że Zamawiający pokryje dodatkowe koszty dystrybucji paliwa gazowego do wyłączonych Miejsc odbioru jakie naliczy OSD zgodnie ze swoją Taryfą 5) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego do poszczególnych Miejsc odbioru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy, przedłużającego się procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych, 6) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 4. Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości miejsc odbioru, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, o nie więcej niż 15%. Rozliczenie dodatkowych miejsc odbioru będzie się odbywać według stawek rozliczeniowych określonych w Załączniku nr 3 do niniejszej Umowy i Taryfy OSD. 5. Strony dopuszczają możliwość dokonania cesji praw i obowiązków wynikających z Umowy na inny podmiot niż Zamawiający w przypadku zmiany właściciela lub posiadacza obiektu, do którego dostarczane jest paliwo gazowe na podstawie Umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-21, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI