,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Powiatu Człuchowskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Powiatu Człuchowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.06.2021 do 31.05.2022"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzłuchów
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyPOWIAT CZŁUCHOWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017568
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Powiatu Człuchowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.06.2021 do 31.05.2022"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZŁUCHOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@czluchow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Enmedia Aleksandra Adamska

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821016514

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Hetmańska 26/3

1.11.4.) Miejscowość: Poznań

1.11.5.) Kod pocztowy: 60-252

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.11.9.) Numer telefonu: 61 6247468

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@enmedia.org.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/433370

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Powiatu Człuchowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.06.2021 do 31.05.2022"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02f00c07-8251-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/433370

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest wjęzyku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/transakcja/433370

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W celuskrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja międzyzamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślijwiadomość do zamawiającego”. 2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.plpoprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do zamawiającego.3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycząceodpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będziezamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymiprzepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia oraz udostępnienia i przechowywania dokumentówelektronicznych, dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”, określa niezbędnewymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:4.1. stały dostępdo sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,4.2. komputer klasy PClub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowszawersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,4.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10 0.,4.4. włączona obsługa JavaScript,4.5. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,4.6. Platformazakupowa.pl działa według standarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,4.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.5. Wykonawca, przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:5.1. akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,5.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treściSWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowejpod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 7. Zamawiający rekomendujewykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf8. W celuewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip,.7Z.9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilemzaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacjieDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Pełna informacja znajdujesię w Rozdziale 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.1. 31.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: w Starostwie Powiatowym w Człuchowie jest Starosta Człuchowski (ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów).31.1.2. W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pan/Pani kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych adres mail: e-mail: iod@czluchow.org.pl, 31.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Powiatu Człuchowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.06.2021 do 31.05.2022" prowadzonym w w trybie podstawowym bez negocjacji.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp, 1.5. Dane osobowepozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,1.6.Niezależnie od postanowień ppkt 31.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnieniaroszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,1.7. Obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,1.8. Wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;1.9. Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;1.10. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. 1.11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędówpaństwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonującychzadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, wszczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Daneosobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danychosobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INiZP.272.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) – dostawa paliwa gazowego wraz z usługą dystrybucji do obiektów Zamawiającego - wynosząca dla zamówienia planowanego 2 984 638 kWh w okresie od 01.06.2021 do 31.05.2022 r.2. Gaz grupy E powinien być dostarczony całodobowo do punktów zdawczo – odbiorczych, wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ, którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu.3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach za wyjątkiem sytuacji opisanych w ustawie Prawo energetyczne, IRIESD, taryfie i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw. 4. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu z gazomierza. 5. Wielkość zużycia gazu dla zamówienia wynosi 2 984 638 kWh w ciągu 12 miesięcy dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ. Zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało na podstawie historycznego zużycia paliwa gazowego i może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego, bowiem nie można z góry ustalić ilości paliwa gazowego, które zostanie dostarczone Zamawiającemu. Ilość zamówienia nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.6. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego i/lub wartości dystrybucji zakupionego paliwa gazowego w zakresie do ± 20% względem ilości (wartości) zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SWZ (zamówienie planowane). Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zmiana ilości paliwa gazowego następuje automatycznie i nie wymaga oświadczenia strony. W ramach niniejszego prawa zamawiający może dodawać i odejmować PPG oraz dokonać zmian parametrów dystrybucji gazu, w takim przypadku zamawiający złoży wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z powyższego prawa w określonym przez niego zakresie. Zmiany grupy taryfowej, zgodnie z zasadami określonymi w taryfach zatwierdzonych przez prezesa urzędu regulacji energetyki nie wymagają złożenia przez zamawiającego oświadczenia woli. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa gazowego i/lub wartości dystrybucji zakupionego paliwa gazowego w zakresie do ± 20% względem ilości zamówienia planowanego wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 7. Rozliczenia za sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego (danych przekazywanych przez operatora systemu dystrybucyjnego zwanego dalej „osd”), zgodnie z okresami rozliczeniowymi wynikającymi z bieżącej taryfy osd, przy czym dla taryf z liczbą odczytów w roku 1 i 2 jest możliwe rozliczenie na podstawie szacunkowego (prognozowanego) zużycia – na wniosek Zamawiającego, złożony w dniu zawarcia lub obowiązywania umowy na kompleksową dostawę gazu ziemnego z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą. W takim przypadku ostateczne rozlicznie za dany okres rozliczeniowy nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury rozliczeniowej po uzyskaniu danych pomiarowych od OSD, która będzie uwzględniać ilość faktycznie pobranego przez Odbiorcę paliwa gazowego.8. Adresy PPG, grupy taryfowe, dane o umowach, zużycie oraz inne niezbędne informacje zawiera załącznik nr 1 do SWZ.9. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego - dane o umowach zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ.10. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym oraz niektórych innych ustaw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie siękierował kryterium ceny oferty brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przezWykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ ipodanej w formularzu ofertowym (wzór – wg załącznika nr 3 do SWZ).2. Kryterium cena oferty brutto -waga 100%. 3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną, wśród ofert nieodrzuconych i wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia.4.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.5. Uzyskanaliczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku - jeżelitrzecia cyfra po przecinku (i/lub następna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżelicyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę. Przyznawanie ilości punktówposzczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady: (najniższa cena oferty bruttospośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegaliwykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert/cena brutto oferty badanej) x 100 pkt.6.Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiomokreślonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu opodane w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu w zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,1.2. uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) wykonawcawinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotupaliwem gazowym, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne,b) w przypadkuwspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie warunek z ppkt a) zostanie spełniony,jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaposiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje dostawy,do których realizacji te uprawnienia są wymagane,1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, októrych mowa w Rozdziale 6, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowychśrodków dowodowych:1.1. Koncesji do wykonywania działalności w zakresie obrotu gazem ziemnym,wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Kompletna oferta zawiera:1.1. Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 doSWZ,1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków wpostępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 i 7 SWZ – wg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SWZ,1.3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżelidotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana dojego reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeliwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiejzamiast wyżej wymienionych dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.1.4. Pełnomocnictwo lub innydokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniuwykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika zdokumentów, o których mowa w pkt 9.9.3. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osobydziałającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniapublicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznaczniewskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 1.5. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa –jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którymmowa w pkt 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.3. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określonew Rozdziale 6 powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisu w pkt6.1.2. lit b) SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wprowadzeniezmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:1) zmiany ceny jednostkowejnetto za paliwo gazowe wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania gazupodatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki,2) zmiany ceny jednostkowej zapaliwo gazowe brutto, stawki abonamentowej brutto oraz stawek dystrybucyjnych bruttowynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki,3) zmiany przepisów prawa energetycznego lub innych obowiązujących w sprzedaży, obrocie idystrybucji paliwa gazowego, mających zastosowanie do umowy, 4) zaistnienia okoliczności(technicznych, gospodarczych, prawnych itp.), których nie można było przewidzieć w chwilizawarcia Umowy - zmiany te mogą spowodować zmianę ilości PPG, grupy taryfowej, wartościzawartej Umowy lub danych nabywcy, odbiorcy, płatnika.5) zmian spowodowanych siłą wyższąuniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym przez siłę wyższą Stronyrozumieją zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, ale zawsze o charakterzezewnętrznym w stosunku do człowieka, zdarzenie niemożliwe (lub prawie niemożliwe) doprzewidzenia, zdarzenie, którego skutkom nie można zapobiec, w szczególności działania siłprzyrody (np. powodzie, trzęsienia ziemi, huragany), zaburzenia życia zbiorowego (działaniawojenne, zamieszki wewnętrzne, strajk, epidemie), akty władzy państwowej (akty władzyustawodawczej lub administracyjnej, które czynią niemożliwym wykonanie danegozobowiązania) – zmiany te mogą spowodować zmiany te mogą spowodować zmianę ilości PPG,grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy,6) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowyw przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków Stron Umowy,wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposoburealizacji Umowy, w tym regulacji prawnych, na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. oszczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniemCOVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - zmiany temogą spowodować zmianę ilości PPE, grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy.2. Zmianapostanowień umowy może nastąpić tylko za zgodą obu jej stron wyrażoną na piśmie, w formieaneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany za wyjątkiem zmian wskazanych wust. 1 pkt 1)-2), które to zmiany następują automatycznie z dniem wejścia w życie zmienionychprzepisów.3. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie określone jako nieistotne: 1) zmianymiejsca realizacji umowy pod warunkiem, że nowa lokalizacja będzie spełniała wymagania określone w SWZ, 2) zmiany danych teleadresowych stron umowy lub innych danych zawartychw rejestrach publicznych.4. O zmianach danych określonych w ust. 3 pkt 1-2) powyżej Strony(Odbiorca/Wykonawca) będą się informować niezwłocznie w formie pisemnej lub elektronicznej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie prowadzone za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-24

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór większej ilości czystych opakowań kartonowych- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór większej ilości czystych opakowań kartonowych (papierowych). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI