Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Gminy Czerniejewo i jej jednostek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Gminy Czerniejewo i jej jednostek organizacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzerniejewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-25
  • ZamawiającyGMINA CZERNIEJEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00124673
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Gminy Czerniejewo i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNIEJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 8

1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerniejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniejewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Żydowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842400614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 24

1.5.2.) Miejscowość: Żydowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-241

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@spzydowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzydowo.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Czerniejewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842400637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 3

1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@czerniejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spczerniejewo.edupage.org/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842451296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 34

1.5.2.) Miejscowość: Żydowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-241

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolezydowo@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole-lesna-polana.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=1&strona=1

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842451310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kpt. Pawła Cymsa 4

1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429-13-44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elemelek@czerniejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://elemelek.czerniejewo.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&menu=1&dzialy=1&akcja=&strona=1&schemat=

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Czerniejewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842428699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Prymasa S. Wyszyńskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 669333374

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@czerniejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://biblioteka.czerniejewo.pl/asp/kontakt,86,,1

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerniejewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842428682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 8

1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@czerniejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mgops.czerniejewo.pl/asp/pl_licznik.asp

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klub Dziecięcy „Kolorowy Domek” w Żydowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842523417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24

1.5.2.) Miejscowość: Żydowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-241

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 609487244

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kluzydowo@czerniejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.klubdzieciecyzydowo.pl/asp/start,0

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiającym upoważnionym do przygotowania i przeprowadzenia postępowania jest Gmina Czerniejewo. Podmiotami z którymi zostaną zawarte umowy są: Gmina Czerniejewo i poszczególne jednostki organizacyjne. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz w imieniu
następujących podmiotów:
Szkoła Podstawowa w Czerniejewie
Szkoła Podstawowa w Żydowie
Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie
Przedszkole „Leśna Polana” w Żydowie
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Czerniejewie
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerniejewie
Klub Dziecięcy „Kolorowy Domek” w Żydowie
Gmina Czerniejewo oraz wyżej wskazane podmioty będą udzielać zamówienia indywidualnie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Gminy Czerniejewo i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-516c36d9-b4d6-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029611/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Gminy Czerniejewo i jej jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@czerniejewo.pl. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej
zp@czerniejewo.pl. Zamawiający zaleca komunikowanie się za pomocą poczty elektr. ponieważ usprawni to i przyspieszy
komunikację i odpowiedzi na pytania Wykonawców. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@czerniejewo.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, miniPortal
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@czerniejewo.pl.
Identyfikator postępowania (ID) można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych lub konkursie.
SWZ dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl.
Na stronie tej znajdować się będą m.in. pytania zadawane przez Wykonawców i odpowiedzi, zmiany SWZ dokonywane przez
Zamawiającego oraz informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a po otwarciu
ofert, nazwy albo imiona i nazwiska wykonawców, informacje o siedzibach lub miejscach prowadzonych działalności gospodarczej
albo miejscu zamieszkania wykonawców, którzy złożyli oferty a także cenach zawartych w ofertach.
Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z wykonawcami, niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Częścią I.21 SWZ - Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2022.SP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Gminy Czerniejewo i jej jednostek organizacyjnych. 1. Dostawa paliwa gazowego i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2021 poz. 716 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Łączna ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktu poboru określonych w załączniku nr 5 do SWZ, szacuje się na 1 485 704 kWh w okresie 12 m-cy. Adresy punktów poboru, grupy taryfowe, dane o umowach, zużycie oraz inne niezbędne informacje zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09121000-3 - Gaz węglowy, gaz zasilający/sieciowy lub podobne gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdz. III pkt 9-11 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że posiada aktualną koncesję do wykonywania działalności gospodarczej w
zakresie obrotu paliwem gazowym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 33 ust. 1 ustawy z
dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Spełnianie tego warunku zamawiający oceni na podstawie oświadczenia - zał nr 2 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oferta - wg wzoru załącznik nr 1 do SWZ.
2) Zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 do SWZ.
3) dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty - Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) z uwzględnieniem zapisów
Rozdz. III pkt 1.5. 1.5. 3.+ Uwaga.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
4.1. W przypadku, o którym mowa w ww. pkt 6.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynikać winno, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( załącznik nr 2.2. do SWZ) -
jeżeli dotyczy.
5. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (na wezwanie Zamawiającego - wskazane w Rozdz. III pkt 7 ppkt
7.1 SWZ.) –( jeżeli dotyczy)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres, rodzaj zmian i warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 4 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ poprzez „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Dobra
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI