„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-11
  • ZamawiającyZPZOZ Szpital Powiatowy w Kętrzynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00071594
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZPZOZ Szpital Powiatowy w Kętrzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510929362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897512502

1.5.8.) Numer faksu: 897513797

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-ketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2511bd0-995a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058782/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do szpitala powiatowego w Kętrzynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy Marketplanet OnePlace → https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace oraz w Załączniku nr 7 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1. i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. [Administrator Danych] Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach składanych przez wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest SPZOZ Szpital Powiatowy w Kętrzynie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, 11-400 Kętrzyn, tel.: 89 751 25 02, zwana dalej Administratorem;
2. [Inspektor Ochrony Danych] administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane do kontaktu z inspektorem: iod@szpital-ketrzyn.pl lub adres korespondencyjny: SPZOZ Szpital Powiatowy w Kętrzynie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 2, 11-400 Kętrzyn z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
3. [Cele i podstawy prawne przetwarzania danych] dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie:


a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze np. co do przechowywania dokumentacji),
Administrator przetwarza dane w oparciu o następujące podstawy prawne:
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej. Pzp),
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
b) art. 6 ust.1 lit. f) RODO (prawnie uzasadnione interesy Administratora polegające na umożliwieniu kontaktu w sprawie złożonej w tym postępowaniu oferty),

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 08/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
09120000-6 – Paliwa gazowe
09123000-7 – Gaz ziemny
60300000-1 – Usługi przesyłu rurociągami
65200000-5 – Przesył gazu i podobne usługi
3. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji, gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E, w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm..) do obiektów Zamawiającego.
4. Dostarczany gaz musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w ustawie Prawo energetyczne oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz Polskich Normach.
5. Dostawy i usługi dystrybucyjne świadczone na podstawie umowy kompleksowej będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy właściciela sieci dystrybucyjnej.
6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
7. Łączny prognozowany wolumen na cały okres realizacji zamówienia tj. od dnia 01.04.2022 do dnia 31.03.2023 r. wynosi 1 839 536 kWh. W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 11,27 dla szacowanej ilości 163 224,13 m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09123000-7 - Gaz ziemny

60300000-1 - Usługi przesyłu rurociągami

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena ofertowa – 100%
2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
1) Opis kryterium „Cena” (cena ofertowa brutto).
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone
do dwóch miejsc po przecinku.
Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cmin
C = _________ x 100 pkt
Co
gdzie: Cmin – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszej
Co – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianej

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą tj. taką, która uzyska w sumie najwyższą ilość punktów w kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną Koncesję na obrót paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne w celu udokumentowania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi;
- Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne, w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub musi wykazać, że posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się siedziba Zamawiającego – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Uwaga: powyższy warunek nie podlega sumowaniu tzn. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców – każdy z tych Wykonawców musi wykazać się posiadaniem ww. uprawnień.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw paliwa gazowego o łącznym wolumenie 1.000.000,00 kWh, przy czym Zamawiający nie wskazuje w ramach ilu umów/kontraktów dostawy o wymaganej wielkości zostały (są) wykonane (wykonywane).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw / usług porównywalnych z dostawami / usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zarówno wobec Wykonawcy, jak również wobec podmiotów - jeśli na ich zasoby Wykonawca się powołuje i wobec podwykonawców, jeśli zamierza powierzyć im wykonanie części zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. wypełniony formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się na te zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SWZ
4. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy wymagają obustronnej zgody wyrażonej na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej i postanowień ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w treści Umowy, w zakresie:
a) zmiany cen jednostkowych paliwa gazowego netto za 1 kWh w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania paliwa gazowego podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki, od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany,
b) zmiany cen i stawek opłat określonych w załączniku nr 5 do Umowy - indywidualnego systemu cen
i stawek opłat, w przypadku wejścia w życie nowej lub zmienionej Taryfy Wykonawcy, określającej cenę paliwa gazowego i stawki opłat w wysokości niższej niż cena określona w załączniku nr 5 do Umowy; do rozliczeń zostaną przyjęte nowe niższe ceny taryfowe za paliwo gazowe, od dnia ich wejścia w życie,
c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów
i usług od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany,
d) zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc, jeżeli OSD wyraził zgodę na taką zmianę,
e) zmiany grupy taryfowej dla szpitala, jeżeli zostanie on zakwalifikowany do innej grupy taryfowej zgodnie z zasadami opisanymi w Taryfie OSD,
f) zmiany ilości paliwa gazowego określonego w § 2 ust 3 Umowy, w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zapotrzebowania, jednakże nie więcej niż o 10 %
g) zmiany łącznego wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 7 ust 1 Umowy, o ile zajdą okoliczności (łącznie lub oddzielnie) opisane w § 14 ust. 2 lit. a) - f),
h) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
i) zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani w ofercie Wykonawcy, o których mowa w §12 ust. 1 Umowy.
j) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
k) wydłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o 3 miesiące w przypadku nie wyczerpania kwoty umowy - do czasu jej wyczerpania.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 lit a) i c) powyżej, ceny i stawki ulegają automatycznej zmianie od dnia wejścia ich w życie bez konieczności sporządzania aneksu.
4. Strony dopuszczają możliwość dokonania cesji praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy na inny podmiot niż Zamawiający w przypadku zmiany właściciela lub posiadacza obiektu, do którego dostarczane jest paliwo gazowe na podstawie niniejszej Umowy. W takim przypadku cesja nastąpi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy konsorcjum spełniającą następujące wymagania: powinna być sporządzona w formie pisemnej i zawierać co najmniej: oznaczenie stron (firma (nazwa), adres, formę organizacyjno-prawną, wskazanie rejestrów lub ewidencji działalności gospodarczej), cel gospodarczy, zakresy zadań poszczególnych uczestników konsorcjum, odpowiedzialność solidarną uczestników konsorcjum, okres obowiązywania umowy, zasady partycypacji w zyskach oraz kosztach związanych z realizacją wspólnego celu gospodarczego, określenie sposobu reprezentacji konsorcjum.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, zawierającą zapisy wskazane w Załączniku nr 5 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycenę materiałów na budowę szopy - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycenę materiałów na budowę szopy o wymiarach 7m x 7m z 1,5 metrowym tarasem i płaskim dachem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI