Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZPZOZ Szpital Powiatowy w Kętrzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510929362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 751 25 02
1.5.8.) Numer faksu: 89 751 37 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-ketrzyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0278ab45-7027-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007693/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy Marketplanet OnePlace → https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:1) w zakresie proceduralnym: Adriana Więcko, adres e-mail: adriana.wiecko@szpital-ketrzyn.pl 2) w zakresie merytorycznym: Przemysław Niski, adres e-mail: przemyslaw.niski@szpital-ketrzyn.pl 5. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem https://szpital-ketrzyn.ezamawiajacy.pl 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace oraz w Załączniku nr 7 do SWZ.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji, gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E, w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm..) do obiektów Zamawiającego. 4. Dostarczany gaz musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w ustawie Prawo energetyczne oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz Polskich Normach. 5. Dostawy i usługi dystrybucyjne świadczone na podstawie umowy kompleksowej będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy właściciela sieci dystrybucyjnej.6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.7. Łączny prognozowany wolumen na cały okres realizacji zamówienia tj. od dnia 01.03.2021 do dnia 28.02.2022 r. wynosi 1. 535 414,00 kWh. W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 11,233 dla szacowanej ilości 136 687,79 m3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09120000-6 - Paliwa gazowe
60300000-1 - Usługi przesyłu rurociągami
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:- cena ofertowa – 90%- termin płatności faktury – 10%2. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:1) Opis kryterium „Cena” (cena ofertowa brutto).Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 90 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.Liczba punktów w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona według następującego wzoru: CminC = _________ x 90 pkt Cogdzie: Cmin – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszejCo – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianej2) Opis kryterium „Termin płatności rachunku / faktury VAT”.Kryterium „Termin płatności rachunku / faktury VAT” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności rachunku / faktury VAT zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności wymagany przez Zamawiającego to 30 dni, najdłuższy uwzględniany do oceny ofert to 60 dni. Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin dłuższy niż 60 dni, to Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 60 dni i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą.- Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszą wartość (60 dni) – otrzymuje 10 pkt – maksymalna liczba- Wykonawca, który zaoferuje najmniej korzystną wartość (30 dni) – otrzymuje 0 pkt.- Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną, otrzymuję liczbę punktów obliczoną wg. wzoru: ToT = _________ x 10 pkt Tmaxgdzie: To – termin płatności rachunku / faktury VAT zadeklarowany w ofercie ocenianejTmax – najdłuższy możliwy termin płatności rachunku / faktury VAT (60 dni)W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.3) Ocena łączna oferty to suma punktów uzyskanych za oba kryteria.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Spośród ofert, które nie zostaną odrzucone, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą tj. taką, która uzyska w sumie najwyższą ilość punktów w obu kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7