Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PWSZ w Pile
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiła
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-07
  • Numer ogłoszenia645346-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 645346-N-2018 z dnia 2018-11-07 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PWSZ w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, krajowy numer identyfikacyjny 57088912400000, ul. ul. Podchorążych  10 , 64920   Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 673 522 632, e-mail Dag@pwsz.pila.pl, faks 673 522 609.
Adres strony internetowej (URL): www.pwsz.pila.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pwsz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pwsz.pila.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pwsz.pila.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera. Ofertę składa się , pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć w kopercie lub opakowaniu w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PWSZ w Pile
Numer referencyjny: AG-2240-11-18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla PWSZ w Pile , zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (dalej: PE) (Dz.U. z 2018r. poz. 755 ze zm.) przez Wykonawcę do punktów odbioru energii Zamawiającego. Niniejsze zamówienie obejmuje usługi dystrybucji energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym nazwy i lokalizacja obiektów, przewidziane prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy, rodzaje taryf i moc umowną określono w poniższym zestawieniu: 1. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. St. Staszica w Pile ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła - grupa taryfowa C21, moc umowna (w kW) 150, przewidywane zużycie energii w trakcie trwania umowy (w kWh) - 1.068.000 kWh; 2. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. St. Staszica Dom Studenta ul. Żeromskiego 14, 64-920 Piła - grupa taryfowa G11, moc umowna (w kW) 70, przewidywane zużycie energii w trakcie trwania umowy (w kWh) - 303.000 kWh. Ilość stanowiąca zamówienie jest wielkością oszacowaną dla każdego z punktów poboru energii elektrycznej z należytą starannością w oparciu o faktyczne dotychczasowe zużycie energii elektrycznej. Wskazane w powyższym zestawieniu wartości są wartościami szacunkowymi i mają charakter informacyjny, nie odzwierciedlającymi realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy ,służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Rzeczywiste rozliczanie za energie elektryczną odbywać się będzie na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych przekazanych Wykonawcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy - w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 29 grudnia 2017r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energia elektryczną (Dz. U. z 2017r. poz. 2500), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej (taryfie OSD) oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. ENEA Operator Sp.zo.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań a także w przepisach ogólnie obowiązujących. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej realizowane w ramach przedmiotu zamówienia , wynikające z ustawy - prawo energetyczne, jak również aktów wykonawczych oraz dokumentów związanych .Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesje na dystrybucję energii elektrycznej w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD tj. ENEA Operator Sp.zo.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego. Zamawiający informuje ,że procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny. Sprzedana energia elektryczna powinna spełniać parametry handlowe i techniczne zgodnie z zapisami ustawy - prawo energetyczne oraz rozporządzeniami odtwórczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych na podstawie ustawy PE. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia z uwzględnieniem istotnych postanowień umowy określonych we wzorze umowy, która stanowi załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09300000-2
09310000-5
65300000-6
65310000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.Wykonawca winien posiadać aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.) obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 2.Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji ( przesyłu) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia wyłącznie w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub 3. Wykonawca winien posiadać Generalną Umowę Dystrybucyjną na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD tj. ENEA Operator Sp.zo.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego. Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z treścią zawartą w Załączniku do SIWZ ( Formularz ofertowy).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie określono
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie określono
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Posiadać aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.), potwierdzającą posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną. 2.Posiadać aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji ( przesyłu) energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia wyłącznie w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. 3. Posiadać Generalną Umowę Dystrybucji na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD tj. ENEA Operator Sp.zo.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego w przypadku Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia oraz dokumenty. Wykonawca złoży Formularz ofertowy ( Załącznik nr 1 do SIWZ), Formularz cenowy ( Załącznik nr 6 do SIWZ ) oraz aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ będą stanowić wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa, w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić tylko za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. 2. W przypadku zmiany przepisów bezwzględnie obowiązujących ulegają automatycznie zmianie postanowienia niniejszej Umowy. Z zastrzeżeniem postanowień Umowy, wszelkie inne zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy dotyczących: 1) Zmiany osób reprezentujących strony umowy; w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie poprzez podpisanie aneksu, 2) Zmiany grupy taryfowej o ile taka jest możliwa wg taryfy właściwego OSD pod warunkiem, że zmiana okaże się korzystna dla Zamawiającego, w przypadku zmiany grupy taryfowej strony dokonają stosownych zmian w umowie poprzez podpisanie aneksu. W przypadku takiej zmiany zastosowanie będą miły odpowiednie stawki za energię elektryczną w ramach wybranej przez Zamawiającego grupy taryfowej określonej w załączniku. Zamawiający może dodawać nowe PPE oraz zmieniać grupy taryfowe dla istniejących PPE jedynie w obrębie tych grup taryfowych, które są wymienione w SIWZ i załącznikach oraz będą wycenione w ofercie, 3) Zmian postanowień, których nie było można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, albo są korzystne dla Zamawiającego, w takim przypadku strony dokonają stosownych zmian w umowie poprzez podpisanie aneksu. 4) Zamawiający dopuszcza zmiany przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt 6) 4. Ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy: 4.1Rezygnacja przez Zamawiającego z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy; 5. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 4.1. rezygnacja z któregokolwiek punktu poboru energii wymienionego w Załączniku nr 1 do Umowy może nastąpić w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. 6. W przypadku ewentualnej możliwości wystąpienia zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 Umowy, dokona się to w rozmiarze nie większym niż 1 punkt odbioru energii. Rozliczenie dodatkowego punktu odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo poboru mniejszej ilości energii elektrycznej w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Oznacza to, że ilość energii określona w umowie może ulec zmniejszeniu, co może wpłynąć na ostateczną wartość całej umowy. 8. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zakupu mniejszej ilości energii niż określono w umowie. 9. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie niniejszej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia informacji o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania kar umownych. 10. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 11. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadkach opisanych poniżej. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia tj. ceny ofertowe w okresie umowy za 1 kWh ulegną zmianie w przypadku: 1) zmiany ustawy o podatku akcyzowym; 2) zmiany ustawy o podatku od towarów i usług VAT; 3) zmiany lub nałożenia dodatkowych obowiązków związanych z zakupem praw majątkowych; 4) zmiany taryfy dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego; Zmiana cen w przypadkach określonych w pkt.1)-4) powyżej nie wymaga aneksu do zawartej na podstawie oferty umowy i jest wprowadzana do rozliczeń w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia Wykonawcy, na co Zamawiający niniejszym wyraża zgodę 12. Dopuszczalna jest zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonany został wybór Wykonawcy, polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia lub / i sposobu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwości zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie) w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna, rewolucja, atak terrorystyczny. Jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą Stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania , których wykonanie będzie uniemożliwione na warunkach umownych w ich wyniku. Powiadomienie to zostanie przekazane w terminie 2 dni od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach stanowiących podstawę zmiany umowy. 13. Dopuszczalna jest zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonany został wybór Wykonawcy, polegająca na zmianie sposobu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) zmiany organizacyjne, wewnętrzne u Zamawiającego ( w poszczególnych obiektach/ punktach poboru energii elektrycznej) lub Wykonawcy w przypadku zmian organizacyjnych, w tym również związanych z następstwem prawnym podmiotów, dopuszcza się zmianę treści umowy w tym przedmiocie, zmierzającą do uzyskania zgodności zapisów ze stanem faktycznym, b) zmian warunków technicznych/ technologicznych, rozwiązań projektowych budynku, instalacji urządzeń w poszczególnych obiektach/punktach poboru energii elektrycznej, c) zmiany obowiązujących przepisów mających wpływ na świadczone dostawy i skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu zamówienia na dotychczasowych warunkach; 14. W zakresie mającym wpływ na realizację obowiązków umownych- dopuszcza się obustronnie uzgodnioną zmianę treści umowy, wynikającą z nowelizacji przepisów, zmierzającą do uzyskania zgodności zapisów umowy z obowiązującym prawem. 15. Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy przez odstąpienie zachowując 2 miesięczny okres na jej wypowiedzenie w przypadku przejścia Zamawiającego na własną instalacje odnawialnych źródeł energii. W przypadku zaistnienia takich okoliczności Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w tym odszkodowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Umowa niniejsza zawarta zostaje na czas określony od dnia 01.01.2019r. do dnia 31.12.2021r. jednakże rozpoczęcie realizacji wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania, zakończenia ( wygaśnięcia) aktualnie obowiązujących umów o świadczenie usługi kompleksowej lub umów sprzedaży energii elektrycznej lub umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej lub porozumień wiążących Zamawiającego na czas oznaczony a także nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i podpisaniu nowych umów dystrybucyjnych lub ich aktualizacji oraz przyjęciu do realizacji Umowy przez OSD o świadczenie usług dystrybucji po przeprowadzeniu przewidzianej przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi procedury zmiany sprzedawcy i rozpoczęciu przez OSD usługi dystrybucji w celu realizacji Umowy, ze stanem wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego podanym przez OSD. Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy przez odstąpienie zachowując 2 miesięczny okres na jej wypowiedzenie w przypadku przejścia Zamawiającego na własną instalacje odnawialnych źródeł energii. W przypadku zaistnienia takich okoliczności Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w tym odszkodowania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Dobra
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI