Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kartuzy wraz dystrybucją.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kartuzy wraz dystrybucją.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKartuzy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-15
  • ZamawiającyURZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00242442
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kartuzy wraz dystrybucją.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kartuzy wraz dystrybucją.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe9fe9b1-fd26-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026734/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kartuzy wraz z dystrybucją.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między
Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem bezpłatnego dla Wykonawców narzędzia platformazakupowa.pl (dalej Platforma zakupowa), dostępnego pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy
w zakładce dedykowanej niniejszemu postępowaniu;
2) Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się przy użyciu formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego po kliknięciu na link do Platformy zakupowej;
3) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl , z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Części VI SWZ;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne i organizacyjne dot. Platformy zakupowej, zostały przedstawione w § 3 ust. 3 Regulaminu Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl dostępnego na stronie internetowej Platformy;
2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki;
3) Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza Platformy zakupowej;
4) Dokumenty sporządza się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (za pomocą profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (z użyciem e-dowodu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że w stosunku do Wykonawców będącymi osobami fizycznymi jak również w stosunku do osób fizycznych reprezentujących Wykonawców
będących osobami prawnymi lub jednostkami nieposiadającymi osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, jak też w stosunku do wszelkich osób fizycznych, których dane osobowe
Wykonawca podaje w ofercie lub jej załącznikach – zwanymi dalej łącznie „osobami fizycznymi”:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Kartuz z siedzibą: Urząd Miejski w
Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1,83-300 Kartuzy;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych powołanego przez Zamawiającego:
adres e-mail: inspektor@cbi24.pl *;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.);
5) Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów
powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz Gminy Kartuzy – Urząd
Miejski w Kartuzach, w szczególności firmy informatyczne świadczące usługi utrzymania i rozwoju systemów informatycznych, tj. MADKOM S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Zwycięstwa 96/98 oraz Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów należących Gminy Kartuzy.
2. Standardy jakościowe:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii.
2) Realizacja zamówienia winna odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2021 poz. 716 z pózn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r., poz. 503).
3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która powinna określać:
a) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;
b) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;
c) stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania,
z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z:
• dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),
• korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),
• odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),
• przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej),
• zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE);
d) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;
e) sposób ustalania opłat za:
• ponadumowny pobór energii biernej,
• przekroczenia mocy umownej,
• nielegalny pobór energii elektrycznej,
f) opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;
g) opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 45 punktów pomiarowych [PPE]. Prognozowane sumaryczne zapotrzebowanie energii w okresie objętym zamówieniem wynosi ok. 420 MWh. Wskazane zużycie ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia ceny oferty, porównania ofert oraz określenia potencjalnej wartości przyszłej umowy.
4. Podane w pkt 3 ilości punktów pomiarowych mogą się zmienić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Podane w pkt 3 prognozowane sumaryczne zużycie energii nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do zakupu energii w podanej ilości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych oraz według stawek opłat wynikających ze złożonej oferty.
6. Z uwagi na charakter przedmiotu niniejszego zamówienia oraz możliwości zmian bieżących potrzeb Zamawiającego w trakcie jego realizacji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 20%,
2) zwiększenie zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującego zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 30%,
3) zmiany ilości poszczególnych elementów rozliczeniowych przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w niniejszej umowie oraz złożonej ofercie,
4) zmiany ilości punktów pomiarowych PPE. W przypadku dodania nowego punktu PPE, zostanie zaktualizowany wykaz punktów PPE, stanowiący załącznik do umowy. Rozliczanie finansowe dla nowego punktu PPE będzie następować w oparciu o przyjętą grupę taryfową oraz ceny jednostkowe wskazane w ofercie złożonej w przedmiotowym postępowaniu.
7. Szczegółowy wykaz punktów PPE oraz przybliżone dotychczasowe zużycie energii dla poszczególnych punktów zawarto w załączniku nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert określono w Części XIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące: Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający zobowiązany jest wykazać, że:
a) jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną tj. posiada ważną Koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. 2021 poz. 716 z pózn. zm.),
b) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, tj. posiadanie ważnej Koncesji w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, lub jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, posiadanie ważnej Umowy dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się punkty poboru opisane w Załączniku nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 2 Części IV SWZ:
a) Ważną koncesje na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. 2021 poz. 716 z pózn. zm.) – niezbędne dokumenty w celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt 2 ppkt 2) lit. a) Części IV SWZ
b) ważną koncesję w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki), lub (jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej) Oświadczenie (wg wzorca stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ) o posiadaniu ważnej Umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej do punktów poboru opisanych w Załączniku nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w § 10 wzoru umowy (załączniki nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej zamawiającego, dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Łęgowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI