Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja/przesył) do obiektu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja/przesył) do obiektu przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2022-11-08
  • ZamawiającySąd Rejonowy dla Warszawy Pragi - Południe w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00410250
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja/przesył) do obiektu przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi - Południe w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140318535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Terespolska 15A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@warszawa-pragapoludnie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warszawa-pragapoludnie.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja/przesył) do obiektu przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea592f7-5501-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086297/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja/przesył) do obiektu przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eea592f7-5501-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;
b. Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów również formatem XadES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę w Systemie:
a. stały dostęp do sieci Internet;
b. zainstalowana przeglądarka internetowa (zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek):
• Chrome w wersji 66.0 lub nowsza;
• Firefox w wersji 59.0 lub nowszy;
• Safari w wersji 11.1 lub nowsza;
• Edge w wersji 14.0 lub nowsze;
c. włączona obsługa JavaScript, obsługa protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL oraz cookies;
d. oprogramowanie SzafirHost zainstalowane w systemie operacyjnym;
e. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf;
f. dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza) – .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx;
g. zainstalowany dodatek Szafir SDK Web do przeglądarek;
h. zainstalowane środowisko Java w wersji minimum 1.8 (jre).
3. Zamawiający podaje także informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. plik załączony i zapisany przez Wykonawcę w Systemie nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ System szyfruje plik i przesyła do Zamawiającego. Wykonawca nie szyfruje w żaden sposób plików przed ich złożeniem do Zamawiającego. Zamawiający nie ma możliwości zapoznania się z zawartością dokumentów przed otwarciem ofert. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez System stanowi „przypięta” do dokumentu elektronicznego data oraz dokładny czas (HH:MM:SS).
4. Zamawiający informuje, że System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu elektronizacji przez Użytkowników zewnętrznych konieczne jest posiadanie minimum przez jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego służącego do autentyfikacji i podpisu. Składane w Systemie elektronizacji dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione zgodnie w wymogami uPzp i innymi przepisami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-Pd/G/6/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja/przesył) do obiektu przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie w rocznej ilości mocy zamówionej 0,900 MW. Miejscem dostawy energii cieplnej jest węzeł cieplny usytuowany w budynku Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie, który jest podłączony poprzez przyłącze do sieci cieplnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności za fakturę

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo – rozliczeniowego w miejscu jego instalacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
a. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z 10.04.1997 Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 i poz. 1723);
b. aktualną koncesję w zakresie przesyłania i dystrybucji ciepła na podstawie ustawy z 06.03.2018 Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2021 r., poz. 162) oraz ustawy z 10.04.1997 Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 i poz. 1723) lub umowę zawartą z dystrybutorem na świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii cieplnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Ofertę należy przesłać do Zamawiającego za pomocą Systemu, zgodnie z zapisami Rozdziału III ust. 2 niniejszej SWZ, do dnia 8 listopada 2022 r. do godziny 10:00 .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Jasieniec
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI