Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434300
1.5.8.) Numer faksu: 224434203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-099b2813-477d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001123/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, https://zamowienia.um.warszawa.pl
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami udostępnianym pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl (zwanym dalej Systemem)
4) Ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Przekazanie Oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w Systemie, zgodnie z poniższą kolejnością.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy w Systemie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w Formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
Pozostałą nie wskazaną wyżej w ppkt. 4) korespondencję można przekazywać drogą mailową na adres wlochy.wzp@um.warszawa.pl lub za pomocą platformy zakupowej https://zamowienia.um.warszawa.plze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczy. Zamawiający informuje, iż wielkość pojedynczego pliku przekazywanego za pomocą poczty elektronicznej, ze względu na jej ograniczenia, nie może przekraczać 10 Mb.
5) Zamawiający w poniższej tabeli wskazuje informacje dotyczące Systemu, o których mowa w art. 67 ustawy Pzp:
Opis Wymóg
Przekazywanie Ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy • Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych • Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
Kodowanie i czas odbioru danych • Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania Ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe informacje dotyczące systemu (opis, wymagania) zostały zawarte w SWZ cz.I pkt.11
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w SWZ Cz. VII pkt 2
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w SWZ Cz. VII pkt 2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TPBN 35/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 150054,80 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie
Kod CPV: 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa;
a) Przedmiot zamówienia jest szczegółowo określony w Projektowanych postanowieniach umowy wraz załącznikiem - Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do Umowy.
2) Opis przedmiotu zamówienia publicznego
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Kompleksową dostawę energii cieplnej tj. sprzedaż, dystrybucja i przesyłanie ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do miejsca i w ilości określonej w załączniku nr 1 do Umowy.
Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia – standardy jakościowe
Budynek przy al. Krakowskiej 257, 02-133 Warszawa (niemodernizowany, bez dodatkowej izolacji cieplnej), grupa taryfowa : A3/B1/C3
a) planowane zużycie energii cieplnej : 2 392 GJ;
b) moc cieplna zamawiana: 520 kW,
w tym:
- moc cieplna na potrzeby ogrzewania - 240 kW;
- natężenie przepływu wody sieciowej : 4,23 m3/h;
- moc cieplna na potrzeby ciepła technologicznego – 260 kW;
- natężenie przepływu wody sieciowej: 3,9 m3/h;
- moc cieplna na potrzeby ciepłej wody średnia – 20 kW;
- moc zamówiona na cw (maksymalna) - 55 kW;
c) węzeł cieplny jest własnością Zamawiającego, zlokalizowany al. Krakowska 257, Warszawa;
d) układ pomiarowo-rozliczeniowy mierzący całkowite ciepło dostarczane do węzła cieplnego jest własnością Veolia Energia Warszawa S.A. i zainstalowany jest w makiecie węzła cieplnego;
e) regulator pogodowy jest własnością Zamawiającego;
f) temperatura obliczeniowa instalacji centralnego ogrzewania - 80/60 0C;
g) powierzchnia ogrzewana – lokali mieszkalnych : 0,00 m2;
h) powierzchnia ogrzewana – lokali niemieszkalnych : 4999 m2;
i) powierzchnia całkowita budynku - 4999 m2;
j) liczba stałych użytkowników 160;
k) kubatura budynku 22200 m³.
Zamawiający planuje zrealizować co najmniej 80 % planowanego zużycia energii cieplnej.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp)
Zamawiający w postępowaniu nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego instalacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wymiar kary za rozwiązanie umowy, o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 1) projektowanych postanowień umowy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wymiar kary za przekroczenie (zaoferowanego w ofercie wykonawcy) godzinowego czasu reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego, o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 2) projektowanych postanowień umowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w stosunku do Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2)1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2)2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne na prowadzenie działalności gospodarczej:
w zakresie obrotu energią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
LUB
w zakresie wytworzenia energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, koncesję przedkłada Wykonawca, który będzie bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu dostaw objętych koncesją.
2)3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2)4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Podstawy wykluczenia Wykonawców
Podstawy wykluczenia – z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. SKŁADANE W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE ŚRODKÓW DOWODOWYCH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Koncesji w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne na prowadzenie działalności gospodarczej:
w zakresie obrotu energią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
LUB
w zakresie wytworzenia energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
2) W postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
3) W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415; zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym dalej "r.d.e.").
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych lub przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3.2. SKŁADANE Z OFERTĄ W SYSTEMIE – NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ, O KTÓREJ MOWA W SWZ CZ. I PKT. 11:
a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
b) załączenie do Oferty w systemie Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ),
c) załączenie do Oferty w systemie Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ),
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie do Oferty w systemie:
– oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
– oświadczenia z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ),
e) ewentualnie pełnomocnictwo(-a) – w postaci pliku,
f) w przypadku, gdy Oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca musi załączyć dowody, o których mowa w SWZ cz. VII pkt. 1 ppkt. 5) SWZ,
g) w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych lub przedmiotowych środków dowodowych.
h) poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów - art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w niniejszym postępowaniu nie ma zastosowania.
4. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich
W związku z postawionym warunkiem udziału w postępowaniu tylko w zakresie dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, art. 118 ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu nie ma zastosowania.
5. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu
Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania Ofert, potwierdzający, że Oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do Oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7. Zasady składania Ofert w rozumieniu przepisów przez podmioty występujące wspólnie:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie.
3) W przypadku składania Oferty przez podmioty występujące wspólnie, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W tym celu do Oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno:
jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;
precyzować zakres umocowania;
wskazywać pełnomocnika;
wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie.
Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi podpisać się na pełnomocnictwie, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu.
Zasady sporządzenia i załączenia pełnomocnictwa do oferty zostały opisane w SWZ Cz. III pkt. 3 ppkt. 3.1.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Zmiany postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Zakazuje się zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Odbiorca przewiduje zmiany zawartej umowy z przypadku zmiany cen wywołanej przez zmianę w przepisach prawnych dotyczących podatku od towarów i usług oraz w przypadku zmiany cen i stawek opłat wynikających ze zmiany taryfy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W takich przypadkach ceny za energię cieplną dostarczaną na podstawie umowy ulegają automatycznej korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Zmiana ta nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu.
3. Zmiana numeru rachunku Sprzedawcy wymaga aneksowania zmiany umowy. Sprzedawca zobowiązany jest do powiadomienia Odbiorcy na piśmie o zmianie numeru swojego rachunku.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Adres strony internetowej, na której została zamieszczona dokumentacja prowadzonego postępowania i jej zmiany to: https://zamowienia.um.warszawa.pl oraz http://wlochy.um.warszawa.pl