Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dystrybucja i dostawa energii cieplnej dla Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-05-18
ZamawiającySzpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
Numer ogłoszenia2021/BZP 00050060
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050060 z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Dystrybucja i dostawa energii cieplnej dla Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określa Specyfikacja Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna dot. RODO znajduje się w Rozdziale III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna dot. RODO znajduje się w Rozdziale III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK/11/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dystrybucja i dostawa energii cieplnej dla Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. przy ul. Grenadierów 51/59 w Warszawie. Planowane zużycie energii cieplnej – 12 150, 00 GJ/ 18 m-cyPlanowane zużycie energii cieplnej – węzeł w Pawilonie IV – 6 050 GJ / 18 m-cyPlanowane zużycie energii cieplnej – węzeł w Pawilonie VIII – 6 100 GJ / 18 m-cy Aktualnie obowiązująca grupa taryfowa – A3/B1/C32. Moc cieplna w rozbiciu:1) Pawilon IVZamówiona moc cieplna 0,7240 MWMoc cieplna na potrzeby ogrzewania N c.o. – 0,5150 MWMoc cieplna na potrzeby ciepłej wody – N c.w.u. max – 0,3850 MW N c.w.u. śr. – 0,2090 MW2) Pawilon VIII Zamówiona moc cieplna – 1,3360 MWMoc cieplna na potrzeby ogrzewania N c.o. – 0,2160 MW Moc cieplna na potrzeby ciepłej wody – N c.w.u. max – 0,3470 MW N c.w.u. śr.. – 0,1800 MWMoc cieplna na potrzeby wentylacji – N c.t.- 0,9400 MW3) Ciepło będzie dostarczane za pośrednictwem nośnika ciepła – gorącej wody, przy pomocy sieci ciepłowniczej.4) Warunki techniczne: Obiekty zasilane z dwóch węzłów cieplnych zlokalizowanych w Pawilonie IV i VIII.5) Charakterystyka obiektów:- powierzchnia ogrzewania – 18 474,03 m2 - rok przyłączenia do sieci miejskiej – Pawilony I -VII 1962 Pawilon VIII 2011 - rok budowy – Pawilony I-VII 1962, Pawilon VIII 2012.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowe zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert:1) kryterium „cena”:a) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;b) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru: LP = (NC/CBO) * 60, gdzie:„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„60” oznacza wagę kryterium;2) kryterium „długość okresu po upływie terminu płatności za energię cieplną po którym Wykonawca może powiadomić Zamawiającego o zamiarze wypowiedzenia umowy w miesiącach”:a) ocenie podlega termin określony w formularzu ofertowym;b) punktacja przyznawana będzie wg poniższych zasad:- 1 miesiąc – 0 pkt,- 2 miesiące – 10 pkt,- 3 miesiące i więcej – 20 pkt.3) kryterium „długość dodatkowego terminu płatności wyznaczonego przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności wynagrodzenia za energię cieplną w dniach”:a) ocenie podlega termin określony w formularzu ofertowym ;b) punktacja przyznawana będzie wg poniższych zasad:- 10 dni – 0 pkt,- 20 dni – 10 pkt,- 30 dni – 15 pkt,- 40 i więcej dni – 20 pkt;c) w przypadku zaoferowania terminów innych niż wskazane poniżej punktacja będzie przydzielana zgodnie z zasadami określonymi powyżej, bez punktacji częściowej za każdy dzień, a w celu uzyskania dalej liczby punktów należy zaoferować termin nie krótszy niż wskazany powyżej, tj. np. za 15 – 18 dni Wykonawca otrzyma 0 pkt, za 22, 25, 28 dni Wykonawca otrzyma 10 pkt etc.Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów łącznie (suma punktów zdobytych w każdym kryterium oceny ofert).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu po upływie terminu płatności za energię cieplną po którym Wykonawca może powiadomić Zamawiającego o zamiarze wypowiedzenia umowy w miesiącach
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość dodatkowego terminu płatności wyznaczonego przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności wynagrodzenia za energię cieplną w dniach
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.: posiadają aktualną koncesję na wytwarzanie lub obrót i dystrybucję energii cieplnej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że posiada koncesję (aktualną) na wytwarzanie lub obrót i dystrybucję energii cieplnej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna na dzień złożenia (aktualnie obowiązująca) koncesja na wytwarzanie lub obrót i dystrybucję energii cieplnej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą (tj. formularzem ofertowym i formularzem asortymentowo-cenowym) Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;2) dokument lub dokumenty (w tym pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa), z których wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (jeśli Zamawiający będzie w stanie potwierdzić umocowanie na podstawie numerów NIP, REGON lub KRS korzystając ze strony: https://ekrs.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/ Zamawiający uzna, iż Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do dokumentów, o których mowa powyżej);3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie);4) zobowiązanie innego podmiotu lub inny dokument/oświadczenie potwierdzający udostępnienie zasobów przez inny podmiot na rzecz Wykonawcy w związku z niniejszym postępowaniem, o ile Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu (jeśli dotyczy);5) uzasadnienie utajnienia części oferty (formularzy, dokumentów, oświadczeń), przy czym uzasadnienie będzie w całości jawne (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu;4) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.;5) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określa projekt umowy - załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. (brak możliwości wskazania zmian w ogłoszeniu ze względu na ograniczenia techniczne platformy elektronicznej służącej do zamieszczenia ogłoszeń o zamówieniu)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dane, które ze względu na ograniczenia "e-zamówienia elektroniczne zamówienia publiczne" nie zostały określone w ogłoszeniu, przedstawione zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam opiekunki - Garwolin
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania24-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ciepłej, miłej kobiety do pomocy przy dwójce dzieci. 2 dni w tygodniu od 13-17.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.