„Dostawy węgla kamiennego - ekogroszku w ilości 122 ton, na potrzeby Urzędu Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawy węgla kamiennego - ekogroszku w ilości 122 ton, na potrzeby Urzędu Gminy w Rozdrażewie i jednostek organizacyjnych Gminy”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRozdrażew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-12
  • ZamawiającyGMINA ROZDRAŻEW
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00443471
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dostawy węgla kamiennego - ekogroszku w ilości 122 ton, na potrzeby Urzędu Gminy w Rozdrażewie i jednostek organizacyjnych Gminy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627221305

1.5.8.) Numer faksu: 627221370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawy węgla kamiennego - ekogroszku w ilości 122 ton, na potrzeby Urzędu Gminy w Rozdrażewie i jednostek organizacyjnych Gminy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bb57f18-3e35-422d-b950-2d4c719cb90f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083473/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dostawy węgla kamiennego - ekogroszku w ilości 122 ton, na potrzeby Urzędu Gminy w Rozdrażewie i jednostek organizacyjnych Gminy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bb57f18-3e35-422d-b950-2d4c719cb90f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami
odbywa się przy użyciu:
platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/,
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, za wyjątkiem dokumentów wskazanych
w SWZ w Rozdziale XII może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej przetargi@rozdrazew.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z
platformy e-Zamówienia określa Regulamin platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Sposób komunikowania się za pośrednictwem platformy e – Zamówienia został opisany pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-zamówienia dostępnego na stronie
internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce Centrum pomocy.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Uwagi dotyczące postaci składanych dokumentów:
1) Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) przez dokument elektroniczny lub oświadczenie należy rozumieć dokument/oświadczenie wytworzony/e w postaci elektronicznej,
zapisany/e w formacie danych np. .pdf (zalecany format) bądź innym rekomendowanym formatem np. .doc, .xls., .jpg .jpeg, i oraz
podpisany/e kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (np.: dokument
pełnomocnictwa przygotowany w formie elektronicznej, zapisany w formacie danych np.: .pdf, a następnie podpisany kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania
Wykonawcy).
3) przez elektroniczną kopię dokumentu lub oświadczenia należy rozumieć oryginalny dokument w formie pisemnej, który
zeskanowano do pliku w formacie danych np.: .pdf, a następnie podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym (np.: dokument pełnomocnictwa sporządzony w formie pisemnej i podpisany przez osobę/y
upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, który został zeskanowany do pliku w formacie np.: .pdf i podpisany kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez notariusza).
4) w przypadku składania większej liczby elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, wszystkie zeskanowane dokumenty
można skompresować do jednego pliku archiwum (np.: zip, .7Z), a następnie skompresowany plik podpisać kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) W przypadku składania większej liczby dokumentów elektronicznych i oświadczeń oraz elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń wszystkie dokumenty można skompresować do jednego pliku archiwum (np.: zip, .7Z), a następnie skompresowany plik
podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) Zamawiający, zgodnie z §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz.U. z 2017r. poz. 1320) w sprawie użycia środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego ja-ko:
- Dokument w formacie „.pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
- Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „.pdf, wtedy należy użyć formatu XAdES.
7) W przypadku podpisu jakiegokolwiek dokumentu kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym formatu XAdES (zewnętrzny podpis), niezbędne jest by prócz podpisywanego dokumentu był do niego dołączony również
plik z tym podpisem.
8) Jeżeli oferta zawiera elementy niejawne zastrzeżone przez Wykonawcę, wówczas Zamawiający zaleca Wykonawcy by w katalogu
głównym został utworzony podkatalog o nazwie: CZĘŚĆ NIEJAWNA, zawierający wszelkie zastrzeżone przez Wykonawcę
dokumenty (pliki) oraz podkatalog o nazwie: CZĘŚĆ JAWNA, zawierający wszystkie pozostałe dokumenty (pliki).
9) Przed wysłaniem oferty, Wykonawca dokonuje jednokrotnego zaszyfrowania, przygotowanego wcześniej i spakowanego do
formatu np.: zip, .7Z katalogu plików (formularz oferty + wymagane załączniki).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Rozdrażew, ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew, tel. 62 7221305, e-
mail: sekretariat@rozdrazew.pl
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych , można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za
pośrednictwem adresu e-mail: hszczecinska@rozdrazew.pl
3) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie za-mówienia publicznego pn.
„ Dostawy węgla kamiennego - ekogroszku w ilości 122 ton, na potrzeby Urzędu Gminy w Rozdrażewie i jednostek organizacyjnych Gminy” znak sprawy GK.271.10.2024.A.K. oraz w celu archiwizacji
dokumentacji dot. tego postępowania.
4) Odbiorcami przekazanych danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia. ;
6) Zamawiający informuje, że;
a) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów
zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu
terminu na ich wniesienie;
b) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,
przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jedno-znacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub
orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy
przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,
o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających
przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żąda-niem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzie-lenie zamówienia;
d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub za-łącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiają-cy nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.10.2024.A.K.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, załadunek, transport i rozładunek 122 ton opału typu ekogroszek, który musi spełniać następujące normy jakościowe:

• wartość opałowa (kaloryczność) – min 26 MJ/kg
• granulacja (uziarnienie) - od 5 do 25 mm
• zawartość siarki - do 0,6 %
• zawartość popiołu - do 10%
• wilgotność - do 10%
• zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI - poniżej 20

2. Ekogroszek ma być dostarczany workowany i luzem – jednorazowa dostawa opału może być realizowana w ilości max. 10 ton pojazdami lekkimi, ze względu na brak przystosowania dojazdu do obiektów do ruchu pojazdów cięższych
Wykonawca we własnym zakresie dokona wyładunku ekogroszku w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
3. Szacunkowa ilość ekogroszku wynosi 122 ton, w tym 40 ton workowanego:
- Urząd Gminy
ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew 17 ton
- Ośrodek Zdrowia
ul. Krotoszyńska 9, 63-708 Rozdrażew 25 ton
- Publiczne Przedszkole
Nowa Wieś 48, 63-708 Rozdrażew 10 ton workowanego
- Szkoła Podstawowa w Rozdrażewie
ul. Krotoszyńska 42, 63-708 Rozdrażew 13 ton
o Szkoła Filialna Dzielice 15 ton
o Oddział Przedszkolny Dąbrowa 12 ton
Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi
Nowa Wieś 36, 63-708 Rozdrażew 30 ton workowanego

4. Faktury za ekogroszek wystawiane będą przez Wykonawcę w następujący sposób:
Nabywca:

Gmina Rozdrażew
ul. Rynek 3
63-708 Rozdrażew
NIP: 6211693434

Odbiorca:
- Gmina Rozdrażew
ul. Rynek 3
63-708 Rozdrażew

- Publiczne Przedszkole
Nowa Wieś 48, 63-708 Rozdrażew

- Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi
Nowa Wieś 36, 63-708 Rozdrażew

- Szkoła Podstawowa w Rozdrażewie
ul. Krotoszyńska 42, 63-708 Rozdrażew

- Szkoła Podstawowa w Rozdrażewie
ul. Krotoszyńska 42, 63-708 Rozdrażew
Szkoła Filialna Dzielice

- Szkoła Podstawowa w Rozdrażewie
ul. Krotoszyńska 42, 63-708 Rozdrażew
Oddział Przedszkolny Dąbrowa

5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia

1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zakupem, załadunkiem, transportem i wyładunkiem
ekogroszku w miejscu wskazanym przez przedstawicieli Zamawiającego, jak również wszelkie koszty
postępowania reklamacyjnego.
2) Wykonawca realizować będzie dostawy do poszczególnych jednostek w dwóch transzach:
- pierwsza w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy
- druga w terminie do 20 grudnia 2024 r.
Zamówienie należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
3) Wykonawca niezwłocznie powiadomi telefonicznie przedstawicieli Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy.
4) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo dostarczyć ekogroszek pod wskazany adres.
5) Dostarczany ekogroszek winien spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6) Dostarczony ekogroszek ma być suchy, a w sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu winien być odpowiednio zabezpieczony przed zamoknięciem.
7) Potwierdzeniem dostawy poszczególnych zamówień jest dokument WZ podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, zawierający w szczególności, informację o jego zgodności z treścią zamó-wienia na podstawie, którego doszło do jego dostarczenia oraz określenie typu ekogroszku, ilości ekogroszku, daty dostawy itd.
8) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej dostawy dowód dostawy WZ oraz świadectwo jakości dostarczonego opału wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dotyczący jakości towaru będzie zawierał wyniki badań: wartości opałowej, zawartości popiołu, wilgoci oraz siarki. Brak powyższych dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej dostawy.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia ilości ekogroszku (waga) każdej dostawy w miejscu przez niego wskazanym. W przypadku zgodności ilości (wagi) dostawy ze złożonym zamówieniem koszt ważenia pokrywa Zamawiający, natomiast w przeciwnym wypadku koszt ważenia ponosi Wykonawca.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia braków ilościowych i jakościowych.
11) Zamawiający przy każdorazowym odbiorze dostawy zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobrania prób dostarczonego węgla celem wykonywania analiz laboratoryjnych. W przypadku uzyskania wyników analiz laboratoryjnych, niezgodnych z SWZ, Wykonawca wymieni taki węgiel na węgiel zgodny z SWZ na swój koszt, w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia reklamacji.
12) W przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych niezgodnych z SWZ, koszty analiz ponosi Wykonawca. Zamawiający potrąci koszty analiz laboratoryjnych z faktur wystawionych przez Wykonawcę.
13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia wynikłe z jego winy w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz zobowiązany jest też do ich usunięcia w terminie 3 dni roboczych od powstania zniszczenia na własny koszt.
14) Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż oraz ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników w przypadku szkody powstałej w wyniku realizacji przedmiotu umowy.

Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności ofertowych produktów z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia następujących certyfikatów: świadectwo jakości węgla.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert i odpowiadającymi im znaczeniami :
1) cena brutto

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy węgla - ekogroszku dla odbiorców publicznych po 50 ton każda z nich.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedną dostawę rozumie jedną wykonaną dostawę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.

b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej jednym samowyładowczym samochodem ciężarowym o ładowności do 10 ton

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnia-nie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodo-wych na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia:
2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej sa-mej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Infor-macji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej te-go rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem oso-by albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w ww. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, podmiotowe środki dowodowe określone w pkt 1) i 2) składa również podmiot udostępniający zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:
3) wykaz usług dostawy- załącznik nr 5 do SWZ;
4) wykaz pojazdów samochodowych - załącznik nr 6 do SWZ

3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w Rozdziale XII SWZ, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
9. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Z 2020 r. Poz. 2415).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wstępne oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX Pkt A ppkt. 1) lit. a) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą usługę wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, wymienione w Rozdziale IX Pkt B.2 ppkt 1) i 2) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

nie dotyczy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Portalu e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę również w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129). Z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U.z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest
osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego,
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Osiek nad Notecią
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI