Dostawy warzyw, ziemniaków i kiszonek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy warzyw, ziemniaków i kiszonek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrójec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy w Grójcu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-15
  • Numer ogłoszenia623445-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 623445-N-2019 z dnia 2019-11-15 r.

Areszt Śledczy w Grójcu: Dostawy warzyw, ziemniaków i kiszonek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Grójcu, krajowy numer identyfikacyjny 32075600000000, ul. ul. Armii Krajowej  21 , 05-600  Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 642 052, , e-mail dkw_grojec@sw.gov.pl, , faks 486 642 725.
Adres strony internetowej (URL): zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Areszt Śledczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie opisanej w SIWZ
Adres:
Areszt Śledczy ul. Armii Krajowej 21 05-600 Grójec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw, ziemniaków i kiszonek
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I – Warzywa i owoce l.p. Przedmiot zamówienia Orientacyjna ilość w kg/pęczkach Kod CPV 1 Buraki ćwikłowe (czerwone) - świeże, twarde, bez liści, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny w opakowaniach jednorazowych do 15 kg 3000 03100000-2 2 Cebula biała - świeża, besz czczypioru, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, o średnicy min. 5 cm, w opakowaniach jednorazowych do 15 kg 5000 03100000-2 3 Jabłka - czyste, nienadmarznięte, bez sladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgniliznyo śrenicy 6,5-8,5cm, dostawy w skrzyniach do 25 kg 5000 03100000-2 4 Kapusta głowiasta biała - głowiasta, bez wierzchnich liści, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 30 kg. 4000 03100000-2 5 Kapusta głowiasta czerwona - głowiasta, bez wierzchnich liści nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 30 kg. 2200 03100000-2 6 Marchew (bez naci) - świeża, sucha, o średnicy min. 2 – 3 cm, ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń mechanicznychg, bez korzeni bocznych 4200 03100000-2 7 Por - czysty, świeżybez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 15 kg. 600 03100000-2 8 Seler korzeniowy - świeży, nienadmarzniety, bez śledów uszkodzeń mechanicznych bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 15 kg. 1000 03100000-2 9 Pietruszka (korzeń) - świeża, sucha, o średnicy min. 2 – 3 cm, ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń mechanicznychg, bez korzeni bocznych 900 03100000-2 10 Kalafior - świeży, czysty, bez liści, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, waga 1 szt - około 1 kg ,bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 30 kg. 200 03100000-2 11 Natka pietruszki - świeża, czysta, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, pęczek minimum 0,05 kg 40 03100000-2 12 Botwina - świeża, czysta, wiązana w pęczkach, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, minimalna waga pęczka 0,5 kg 100 03100000-2 13 Koperek - świeży, czysty, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, minimalna waga pęczka 0,05 kg 50 03100000-2 14 Rzodkiewka - dojrzała, czysta, świeża, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, minimalna waga pęczka 0,5 kg 60 03100000-2 15 Kapusta pekińska - świeża, nienadmarznięta, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, bez wierzchnich liści, bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 30 kg. 500 03100000-2 Termin przydatności do spożycia min. – 8 dni Część II – Ziemniaki l.p. Przedmiot zamówienia Orientacyjna ilość w kg/pęczkach Kod CPV 1 Ziemniaki - jadalne, nie zzieleniałe, czyste, suche, twarde, nienadmarzniete, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, średniej wielkości jednak o średnicach nie mniejszych niż: poprzecznej min. 4 cm i podłużnej min. 5 cm, dostawy w workach jednorazowych do 20kg 36000 03212100-1 Termin przydatności do spożycia min. – 8 dni Część III – Kiszonki l.p. Przedmiot zamówienia Orientacyjna ilość w kg/pęczkach Kod CPV 1 Kapusta kiszona - dostawy w beczkach zwrotnych o pojemności do 60 kg. 2000 15331400-1 2 Ogórek kiszony - - dostawy w beczkach zwrotnych o pojemności do 60 kg. 1500 15331400-1 Termin przydatności do spożycia min. – 60 dni

II.5) Główny kod CPV: 03100000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15331400-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  5   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
5

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawy warzyw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Buraki ćwikłowe (czerwone) - świeże, twarde, bez liści, nienadmarznięte, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny w opakowaniach jednorazowych do 15 kg 3000 03100000-2 2 Cebula biała - świeża, besz czczypioru, sucha, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, o średnicy min. 5 cm, w opakowaniach jednorazowych do 15 kg 5000 03100000-2 3 Jabłka - czyste, nienadmarznięte, bez sladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgniliznyo śrenicy 6,5-8,5cm, dostawy w skrzyniach do 25 kg 5000 03100000-2 4 Kapusta głowiasta biała - głowiasta, bez wierzchnich liści, nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 30 kg. 4000 03100000-2 5 Kapusta głowiasta czerwona - głowiasta, bez wierzchnich liści nienadmarznięta, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 30 kg. 2200 03100000-2 6 Marchew (bez naci) - świeża, sucha, o średnicy min. 2 – 3 cm, ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń mechanicznychg, bez korzeni bocznych 4200 03100000-2 7 Por - czysty, świeżybez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 15 kg. 600 03100000-2 8 Seler korzeniowy - świeży, nienadmarzniety, bez śledów uszkodzeń mechanicznych bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 15 kg. 1000 03100000-2 9 Pietruszka (korzeń) - świeża, sucha, o średnicy min. 2 – 3 cm, ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń mechanicznychg, bez korzeni bocznych 900 03100000-2 10 Kalafior - świeży, czysty, bez liści, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, waga 1 szt - około 1 kg ,bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 30 kg. 200 03100000-2 11 Natka pietruszki - świeża, czysta, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, pęczek minimum 0,05 kg 40 03100000-2 12 Botwina - świeża, czysta, wiązana w pęczkach, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, minimalna waga pęczka 0,5 kg 100 03100000-2 13 Koperek - świeży, czysty, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, minimalna waga pęczka 0,05 kg 50 03100000-2 14 Rzodkiewka - dojrzała, czysta, świeża, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, minimalna waga pęczka 0,5 kg 60 03100000-2 15 Kapusta pekińska - świeża, nienadmarznięta, bez oznak uszkodzeń mechanicznych, bez wierzchnich liści, bez chorób, pleśni, zgnilizny, dostawa w opakowaniach jednorazowych do 30 kg. 500 03100000-2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03100000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawy ziemniaków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki - jadalne, nie zzieleniałe, czyste, suche, twarde, nienadmarzniete, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez chorób, pleśni, zgnilizny, średniej wielkości jednak o średnicach nie mniejszych niż: poprzecznej min. 4 cm i podłużnej min. 5 cm, dostawy w workach jednorazowych do 20kg 36000 03212100-1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawy kiszonek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kapusta kiszona - dostawy w beczkach zwrotnych o pojemności do 60 kg. 2000 15331400-1 Ogórek kiszony - - dostawy w beczkach zwrotnych o pojemności do 60 kg. 1500 15331400-1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331400-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI