Dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej E95 oraz oleju opałowego (olej napędowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej E95 oraz oleju opałowego (olej napędowy grzewczy) dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-01
  • Numer ogłoszenia591988-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591988-N-2020 z dnia 2020-10-01 r.

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej E95 oraz oleju opałowego (olej napędowy grzewczy) dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 31418700000000, ul. ul. Limanowskiego  - , 63-400  Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 625 951 118, e-mail zamowienia@szpital.osw.pl, faks 627 362 909.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.osw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital.osw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej, oferty należy złożyć w formie pisemnej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem.
Adres:
ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, pokój nr 7- Sekretariat w Budynku Administracyjnym.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej E95 oraz oleju opałowego (olej napędowy grzewczy) dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
Numer referencyjny: FDZP.226.31.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawy oleju napędowego, benzyny bezołowiowej E95 oraz oleju opałowego (olej napędowy grzewczy) dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.III. Postępowanie zostało podzielone na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych do poszczególnych pakietów (do 3 pakietów). Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.PAKIET nr 1: Dostawa 180 000 litrów oleju napędowegoPAKIET nr 2: Dostawa 12 000 litrów benzyny bezołowiowej E95PAKIET nr 3: Dostawa 6 000 litrów oleju napędowego grzewczego oraz 6 000 litrów oleju napędowegoUWAGA PRAWO OPCJI! – dotyczy pakietu nr 1, nr 2Zamawiający wprowadza prawo opcji polegające na tym, iż poprzez złożenie oświadczenia woli przekazane Wykonawcy będzie on mógł dokonać dodatkowego zakupu paliwa oddzielnie w każdym z pakietów, przy czym wielkość zamówienia opcyjnego stanowić będzie różnicę pomiędzy ilością środków jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia (a która ta kwota zostanie ogłoszona bezpośrednio przed otwarciem ofert) a wartością brutto oferty w danej części, na podstawie której zawarta zostanie umowa. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 5 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa przedmiotu zamówienia ukształtowanego poprzez udzielony upust, objętego prawem opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego. Tym samym upust w obrębie zamówienia opcyjnego nie może być niższy niż upust w zakresie zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji nie będzie miało wpływu na wysokość wynagrodzenia podstawowego wynikającego z zakresu przedmiotu zamówienia, tym samym ostateczna wartość globalnego wynagrodzenia Wykonawcy (maksymalna wartość zobowiązania) może być sumą wartości zamówienia podstawowego i zamówienia opcyjnego.UWAGA PRAWO OPCJI! – dotyczy pakietu nr 3Zamawiający wprowadza prawo opcji polegające na tym, iż poprzez złożenie oświadczenia woli przekazane Wykonawcy będzie on mógł dokonać dodatkowego zakupu paliwa lub oleju grzewczego, przy czym wielkość zamówienia opcyjnego stanowić będzie różnicę pomiędzy ilością środków jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia (a która ta kwota zostanie ogłoszona bezpośrednio przed otwarciem ofert) a wartością brutto oferty w danej części, na podstawie której zawarta zostanie umowa. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 5 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego. Tym samym marża w obrębie zamówienia opcyjnego nie może być wyższa niż marża w zakresie zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji nie będzie miało wpływu na wysokość wynagrodzenia podstawowego wynikającego z zakresu przedmiotu zamówienia, tym samym ostateczna wartość globalnego wynagrodzenia Wykonawcy (maksymalna wartość zobowiązania) może być sumą wartości zamówienia podstawowego i zamówienia opcyjnego.Zamawiający niniejszy akapit w przedmiocie wprowadzenia zamówienia opcyjnego przeniesie do postanowień umowy.

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09132100-4
09135100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 24 miesięcy. Przewidywany termin rozpoczęcia to 01.11.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeśli Wykonawca będzie posiadał aktualną koncesję zezwalająca na dystrybucję i obrót paliwem objętym przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa tych warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: JEST TO WARUNEK WYŁĄCZNIE DLA PAKIETU NR 3: Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli Wykonawca przedłoży wykaz sprzętu (min. jednej autocysterny) niezbędnego do realizacji zamówienia, z załączonym dokumentem potwierdzającym tytuł prawny Wykonawcy do autocysterny w oparciu, o które legalizował będzie dostawy oleju oraz ważne świadectwo Urzędu Miar, potwierdzające legalizację przepływomierzy odczytu ilości dostarczonego oleju, w które wyposażone są autocysterny uczestniczące w realizacji dostaw oleju. DLA PAKIETU NR 1 i 2: Zamawiający nie określa tych warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień doprowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda przedstawienia aktualnej koncesji zezwalającej na dystrybucję i obrótpaliwem objętym przedmiotem zamówienia. Dokument może być przedstawiony w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przezWykonawcę (podstawa prawna: § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich możeżądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 2. W celu potwierdzenia spełnianiaprzez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda przedstawieniawykazu sprzętu (min. jednej autocysterny) niezbędnego do realizacji zamówienia, z załączonym dokumentem potwierdzającym tytuł prawnyWykonawcy do autocysterny w oparciu, o które realizował będzie dostawy oleju na/wg załącznika nr 8 do SIWZ oraz ważne świadectwo UrzęduMiar potwierdzające legalizację przepływomierzy odczytu ilości dostarczonego oleju, w które wyposażone są autocysterny uczestniczące wrealizacji dostaw oleju. Dokument może być przedstawiony w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę(podstawa prawna: § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądaćZamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przed upływem terminu składania ofert: I. Formularz ofertowy (oferta) odpowiednio wypełniony ipodpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik numer 1 do SIWZ). II. Specyfikacja Techniczna Zamówienia –wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (załącznik nr 1A do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiadawymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną załącznik nr 1A doSIWZ w odniesieniu do pakietu, na który składa ofertę. III. Oświadczenia (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). Do oferty Wykonawca dołącza aktualnena dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 doSIWZ), w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacjezawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.III.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nichpodstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia orazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). IV. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – propozycję zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. V.Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie doreprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, abyWykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przeznotariusza. VI. Pełnomocnictwo wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: VI.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. VI.2. Są zobowiązani do dołączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającegoPełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopiipoświadczonej przez notariusza. VI.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: VI.3.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców(jeden dokument), VI.3.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). VI.4. Wszelka korespondencja prowadzonabędzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. VI.5. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzpwykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. VII. W przypadkuwnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: VII.1. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz zofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). VII.2. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników doreprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ichprawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej zazgodność z oryginałem przez notariusza. VIII. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawymoże przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnićnaprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lubnaprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środkówtechnicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lubnieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotemzbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyrokuokres obowiązywania tego zakazu. IX. W świetle art. 24 ust. 11 Pzp każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, ma obowiązekprzekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IX.1.Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik numer 6 do SIWZ. IX.2. W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 zpostępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lubwnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Załącznik nr 2 do SIWZ: PAKIET nr 1 i 2: - par. 1 ust. 3: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany, a w szczególności zwiększenia ilościzamawianego towaru, tj. jakiejkolwiek pozycji przedmiotu umowy w ramach pakietu, przy zachowaniu jego wartości. W takiej sytuacji Wykonawcazobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych zamawianego przedmiotu umowy. Zmiany ilości poszczególnych pozycji w ramach pakietu niemogą przekroczyć 50% łącznej ilości dla danej pozycji w pakiecie. - par. 1 ust. 4: Zamawiający wprowadza prawo opcji polegające na tym, iżpoprzez złożenie oświadczenia woli przekazane Wykonawcy będzie on mógł dokonać dodatkowego zakupu paliwa oddzielnie w każdym z pakietów,przy czym wielkość zamówienia opcyjnego stanowić będzie różnicę pomiędzy ilością środków jaką Zamawiający przeznaczył na realizacjęzamówienia tj. …………….. (a która ta kwota zostanie ogłoszona bezpośrednio przed otwarciem ofert) a wartością brutto oferty w danej części, napodstawie której zawarta zostanie umowa. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnejw terminie nie krótszym niż 5 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa przedmiotu zamówieniaukształtowanego poprzez udzielony upust, objętego prawem opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego.Tym samym upust w obrębie zamówienia opcyjnego nie może być niższy niż upust w zakresie zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawaopcji nie będzie miało wpływu na wysokość wynagrodzenia podstawowego wynikającego z zakresu przedmiotu zamówienia, tym samym ostatecznawartość globalnego wynagrodzenia Wykonawcy (maksymalna wartość zobowiązania) może być sumą wartości zamówienia podstawowego izamówienia opcyjnego. - par. 2 ust. 2: Zamawiający, w przypadku niewykorzystania całej ilości przedmiotu umowy określonej w Załączniku nr 1Ado SIWZ przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy, jednak nie więcej niż o 3 miesiące. - par. 2 ust. 3: Zmiana, októrej mowa w ust. 2 wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem jej nieważności. - par. 2 ust. 4: W trakcie obowiązywania umowyStrony dopuszczają zmiany cen w przypadku: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę- jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówieniaprzez Wykonawcę; b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.c) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie w dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. - par. 2 ust. 5:Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o planowanej zmianie cen z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem oraz doprzedstawienia Zamawiającemu stosowanego aneksu do umowy pod rygorem nieważności zmiany. PAKIET nr 3: - par. 1 ust. 3: Zamawiającywprowadza prawo opcji polegające na tym, iż poprzez złożenie świadczenia woli przekazane Wykonawcy będzie on mógł dokonać dodatkowegozakupu paliwa lub oleju grzewczego, przy czym wielkość zamówienia opcyjnego stanowić będzie różnicę pomiędzy ilością środków jakąZamawiający przeznaczył na realizację zamówienia tj. …………….. zł (a która ta kwota zostanie ogłoszona bezpośrednio przed otwarciem ofert) awartością brutto oferty w danej części, na podstawie której zawarta zostanie umowa. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekażeWykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 5 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zamawiający zastrzega, żecena jednostkowa przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji nie może być wyższa niż cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego.Tym samym marża w obrębie zamówienia opcyjnego nie może być wyższa niż marża w zakresie zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawaopcji nie będzie miało wpływu na wysokość wynagrodzenia podstawowego wynikającego z zakresu przedmiotu zamówienia, tym samym ostatecznawartość globalnego wynagrodzenia Wykonawcy (maksymalna wartość zobowiązania) może być sumą wartości zamówienia podstawowego izamówienia opcyjnego. - par. 2 ust. 2: Zamawiający, w przypadku niewykorzystania całej ilości przedmiotu umowy określonej w Załączniku nr 1Ado SIWZ przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy, jednak nie więcej niż o 3 miesiące. - par. 2 ust. 3: Zmiana, októrej mowa w ust. 2 wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem jej nieważności. - par. 2 ust. 4: W trakcie obowiązywania umowyStrony dopuszczają zmiany cen w przypadku: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę- jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówieniaprzez Wykonawcę; b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.c)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie w dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. - par. 2 ust. 5:Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o planowanej zmianie cen z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem oraz doprzedstawienia Zamawiającemu stosowanego aneksu do umowy pod rygorem nieważności zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET nr 1: Dostawa 180 000 litrów oleju napędowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET nr 1: Dostawa 180 000 litrów oleju napędowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET nr 2: Dostawa 12 000 litrów benzyny bezołowiowej E95
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET nr 2: Dostawa 12 000 litrów benzyny bezołowiowej E95
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET nr 3: Dostawa 6 000 litrów oleju napędowego grzewczego oraz 6 000 litrów oleju napędowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET nr 3: Dostawa 6 000 litrów oleju napędowego grzewczego oraz 6 000 litrów oleju napędowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Międzychód
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI