Dostawa warzyw, owoców, ziemniaków do Aresztu Śledczego w Warszawie Służewcu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa warzyw, owoców, ziemniaków do Aresztu Śledczego w Warszawie Służewcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy Warszawa Służewiec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-14
  • Numer ogłoszenia597342-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597342-N-2020 z dnia 2020-10-14 r.

Areszt Śledczy Warszawa Służewiec: dostawa warzyw, owoców, ziemniaków do Aresztu Śledczego w Warszawie Służewcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy Warszawa Służewiec, krajowy numer identyfikacyjny 32048900000000, ul. ul. Kłobucka  5 , 02-699  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 473 341, e-mail as_warszawa_sluzewiec@sw.gov.pl, faks 228 437 366.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa warzyw, owoców, ziemniaków do Aresztu Śledczego w Warszawie Służewcu
Numer referencyjny: 2232/5P/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: dostawa warzyw, owoców, ziemniaków do Aresztu Śledczego w Warszawie Służewcu - szczegóły w każdej z 3 części

II.5) Główny kod CPV: 03000000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 478,29
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: oświadczenie - załącznik nr 1 do specyfikacji
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: oświadczenie - załącznik nr 1 do specyfikacji
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: oświadczenie - załącznik nr 1 do specyfikacji
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 54 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatność 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana ceny może nastąpić na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, potwierdzona pod­pisanym przez strony aneksem do umowy, nie częściej niż raz w miesiącu po ukazaniu się Obwieszczenia Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do poprzedniego miesiąca (dotyczy części nr 1). Wykonawca zobowiązuje się powiadomić zamawiającego o zmianie ceny z wyprzedzeniem co najmniej 10 dni (dotyczy części nr 1). Zmiana ceny nie może być procentowo wyższa od wskaźnika, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu (dotyczy części nr 1). W przypadku zmiany wskaźnika, o którym mowa w sposób malejący, wykonawca również zobowiązuje się do zmiany ceny w dół według tego wskaźnika (dotyczy części nr 1). Ceny dla każdej dostawy przedmiotów zamówienia (określonych w części nr 2 i nr 3) ustalane będą w dniu dostawy na podstawie cen podanych przez Warszawski Rolno – Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. w Broniszach (adres internetowy: www.bronisze.com.pl) bez spo­rządzania pisemnego aneksu do umowy, w ten sposób, że ceny asortymentu objętego daną dostawą będą się różnić od cen przeciętnych notowanych w dniu dostawy lub ostatniego notowania danego produktu przed dniem dostawy (w przypadku, gdy dany produkt nie jest notowany w dniu dostawy) w takim samym stosunku, o jaki różniły się ceny zawarte w ofercie wykonawcy w stosunku do cen przeciętnych notowanych na w/w rynku w dniu otwarcia ofert lub ostatniego no­to­wa­nia danego produktu przed dniem otwarcia ofert (w przypadku gdy dany produkt nie jest notowany w dniu otwarcia ofert). Wysokość ceny każdego przedmiotu zamówienia, objętego daną dostawą, będzie pozostawać odpowiedniej relacji w stosunku do cen zgłoszonych w ofercie, wynikającej ze stosunku cen podanych przez Warszawski Rolno – Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. w Broniszach. Wyliczenie ceny jednostkowej (wraz z podatkiem) za każdy dostarczony przed­miot zamówienia nastąpi wg poniższego wzoru: (X x Y)/Z = C, gdzie: X – cena przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie wykonawcy wraz z podatkiem; Y – cena przeciętna przedmiotu zamówienia notowana na WRSRH S.A. w Broniszach z dnia dostawy;Z – cena przeciętna przedmiotu zamówienia notowana na WRSRH S.A. w Broniszach z dnia otwarcia ofert; C – cena przedmiotu zamówienia w ramach danej dostawy wraz z podatkiem. Po wyliczeniu ceny jednostkowej każdego przedmiotu zamówienia należy odjąć procentową wysokość podatku. Uzyskany wynik stanowić będzie jednostkową cenę netto danego przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy wykonawców, na których przepisy nakładają obowiązek płacenia podatków.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa fasoli i grochu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fasola „Jaś” średni, łuskana, zdrowa o jednolitej odmianie i partii, świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, smaku i barwie oraz stopniu dojrzałości. Kod CPV 03221210-1, polska norma PN-75/R-65031, wymagana gramatura jednego opakowania netto do 50 kg. orientacyjna ilość 5 100 kg. Groch łuskany połówki, zdrowy o jednolitej odmianie i partii, świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, smaku i barwie oraz stopniu dojrzałości. Kod CPV 03221220-4, polska norma PN-81/R-65032, wymagana gramatura jednego opakowania netto do 50. Orientacyjna ilość 4 700 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221210-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 20,00
termin realizacji reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa warzyw i owoców
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Burak ćwikłowy bez liści kod CPV 03221111-7, polska norma PN-72/R-75360, wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 21 500. Cebula biała bez szczypioru kod CPV 03221113-1, polska norma PN-87/R-75357. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 11 900. Jabłka konsumpcyjne świeże* kod CPV 03222321-9, polska norma PN-84/R-75024. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 25 100. Kapusta biała kod CPV 03221410-3, polska norma PN-87/R-75362. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 23 700. Kapusta czerwona kod CPV 03221410-3, polska norma PN-87/R-75362. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 12 200. Marchew bez naci kod CPV 03221112-4, poska norma PN-84/R-75358. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 50 500. Pietruszka korzeniowa bez naci kod CPV 03221110-0, polska norma PN-R-75370:1996. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 11 000. Por kod CPV 03221110-0, polska norma PN-87/R-75357. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 12 000. Seler korzeniowy bez naci kod CPV 03221110-0, polska norma PN-R-75371:1996. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 12 000. Ogórek świeży*, kod CPV 03221270-9, polska norma PN-85/R-75359. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 20, orientacyjna ilość w kilogramach 8 000. Pomidor świeży* gat. I wielkość średnia kod CPV 03221240-0, polska norma PN-91/R-75368. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 10, orientacyjna ilość w kilogramach 7 000. Cukinia kod CPV 03221250-3, polska norma PN-R-75541:1996. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 3500. Dynia kod CPV 03110000-5, polska norma PN-R-75374:1996. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 300. Papryka zielona kod CPV 03221230-7, polska normaPN-ISO6659:1994. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 3 000. Fasolka szparagowa kod CPV 03221212-5, polska norma PN-R-75506:1993. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 10, orientacyjna ilość w kilogramach 3000. Kalafior kod CPV 03221420-6, polska norma PN-ISO949:1944. wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg. do 30, orientacyjna ilość w kilogramach 3000. 1. Warzywa i owoce mają być zdrowe, czyste, wolne od zanieczyszczenia ziemią i innych zanieczyszczeń, bez pozostałości środków ochrony roślin, bez uszkodzeń mechanicznych i spowodowanych przez szkodniki, a także powodujących obniżenie wartości użytkowej. 2. Warzywa i owoce mają być o kształcie charakterystycznym dla odmiany, zabarwieniu i przekroju typowym dla danej odmiany, bez nadmiernej wilgotności zewnętrznej, bez objawów chorobowych oraz bez śladów gnicia, więdnięcia, wyschnięcia lub zmarznięcia. 3. Jabłka konsumpcyjne mają być o średnicy minimum 75 milimetrów.4. Dostarczane warzywa i owoce powinny być tej samej odmiany w dostarczanej partii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-05
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:część nr 2: od dnia 05.11.2020 r. do dnia 04.11.2021 r.Realizacja dostaw niżej wymienionych artykułów żywnościowych:- od dnia 05.11.2020 r. do 04.11.2021 r. - dla poz. 1 do poz. 9,- od 01.08.2021 r. do 31.10.2021 r. – dla poz. 10,- od 01.08.2021 r. do 31.10.2021 r. – dla poz. 11,- od 01.06.2021 r. do 31.10.2021 r. – dla poz. 12.- od 05.11.2020 r. do 31.03.2021 r. – dla poz. 13- od 01.07.2021 r. do 31.10.2021 r. – dla poz. 14 i 16 - od 01.06.2021 r. do 31.08.2021 r. – dla poz. 15


Część nr: 3 Nazwa: dostawy ziemniaków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne najtańszy gatunek kod CPV 03212100-1, polska norma PN-75/R-74450. wymagana gramatura jednego opakowania netto do 50. Orientacyjna ilość 234 000 kg. iemniaki jadalne powinny być o średnicy poprzecznej minimum 5 cm i podłużnej minimum 6 cm, bulwy dojrzałe, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, bez pustych miejsc w środku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-05
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 20,00
termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam opiekunki - Garwolin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ciepłej, miłej kobiety do pomocy przy dwójce dzieci. 2 dni w tygodniu od 13-17. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI