Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszkowanych i owoców...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszkowanych i owoców tropikalnych dla AMW Gdynia oraz do AOS w Czernicy w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-09-07
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00322981
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszkowanych i owoców tropikalnych dla AMW Gdynia oraz do AOS w Czernicy w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszkowanych i owoców tropikalnych dla AMW Gdynia oraz do AOS w Czernicy w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3bae8e2-2765-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa warzyw i owoców w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2022/2023.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 53/ZP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa,
Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
1 Arbuz kg 200
2 Bakłażany kg 100
3 Botwina kg 100
4 Brokuły kg 300
5 Brzoskwinie kg 200
6 Buraki ćwikłowe kg 3 500
7 Cebula kg 2 400
8 Cebula czerwona kg 300
9 Cukinia kg 200
10 Cykoria kg 20
11 Czarna rzepa kg 300
12 Czosnek świeży kg 200
13 Fasolka szparagowa kg 200
14 Gruszki kg 1 200
15 Jabłka kg 5 000
16 Kalafiory kg 600
17 Kapusta biała kg 6 000
18 Kapusta brukselska kg 200
19 Kapusta czerwona kg 1 200
20 Kapusta kiszona kg 3 600
21 Kapusta pekińska kg 3 500
22 Kapusta włoska kg 600
23 Koperek zielony kg 160
24 Marchew kg 6 000
25 Natka kolendry kg 20
26 Natka pietruszki kg 150
27 Nektarynki kg 100
28 Ogórki kiszone kg 1 000
29 Ogórki małosolne kg 100
30 Ogórki świeże kg 7 000
31 Papryka słodka kg 1 200
32 Pieczarki kg 1 200
33 Pietruszka korzeniowa kg 1 200
34 Pomidorki koktajlowe kg 300
35 Pomidory kg 6 000
36 Por kg 1 500
37 Rukola kg 60
38 Rzodkiewka kg 800
39 Sałata kg 2 400
40 Sałata lodowa kg 1 400
41 Seler korzeniowy kg 2 400
42 Seler naciowy kg 100
43 Szczypiorek kg 200
44 Szpinak świeży kg 150
45 Śliwki kg 200
46 Winogrona kg 200

4.2.6.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający w ramach opcji przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz to-waru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna wartość opcji, o której mowa w niniejszym ustępie wynosi 50% całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. Skorzystanie z opcji po-woduje wyłącznie zmianę w zakresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie bądź zmniejszenie całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. W przypadku skorzystania z opcji, postanowienia umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego bądź zmniejszonego zakresu zamówienia.
2. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie, a Wykonawca zrzeka się prawa żądania roszczeń z tego tytułu.
3. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w § 6 ust. 1 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru, częstotliwości do-staw, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany obowiązywały.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ziemniaki jadalne - 50 000 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający w ramach opcji przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz to-waru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna wartość opcji, o której mowa w niniejszym ustępie wynosi 50% całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. Skorzystanie z opcji po-woduje wyłącznie zmianę w zakresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie bądź zmniejszenie całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. W przypadku skorzystania z opcji, postanowienia umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego bądź zmniejszonego zakresu zamówienia.
2. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie, a Wykonawca zrzeka się prawa żądania roszczeń z tego tytułu.
3. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w § 6 ust. 1 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru, częstotliwości do-staw, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany obowiązywały.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Owoce tropikalne
1 Banany kg 6 000
2 Cytryny kg 700
3 Kiwi kg 1 200
4 Mandarynki kg 2 800
5 Melony kg 1 200
6 Pomarańcze kg 2 000

4.2.6.) Główny kod CPV: 03222110-7 - Owoce tropikalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający w ramach opcji przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz to-waru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna wartość opcji, o której mowa w niniejszym ustępie wynosi 50% całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. Skorzystanie z opcji po-woduje wyłącznie zmianę w zakresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie bądź zmniejszenie całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. W przypadku skorzystania z opcji, postanowienia umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego bądź zmniejszonego zakresu zamówienia.
2. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie, a Wykonawca zrzeka się prawa żądania roszczeń z tego tytułu.
3. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w § 6 ust. 1 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru, częstotliwości dostaw, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany obowiązywały.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi zgłosić, że podjęta przez Niego działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy
z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz.U. 2019 poz. 2178).(dotyczy wszystkich części)

Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
– w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5);
- Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4);
- Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 10 - jeżeli dotyczy);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 9)
- Dokument, w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, potwierdzający, że podjęta przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz.U. 2019 poz. 2178);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).
- Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik (jeżeli dotyczy);
- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
- Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 6 - jeżeli dotyczy);
- Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 7);
- Oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 8)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-07 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Przywidz
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gdynia: Szkolenie Spring
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sejny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu, w sezonie grzewczym 2022/2023
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI