Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszk. i owoców tropikalnych dla AMW Gdynia oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszk. i owoców tropikalnych dla AMW Gdynia oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf78d165-0a22-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa warzyw i owoców świeżych, warzyw konserwowanych i/lub puszk. dla AMW Gdynia (zwana dalej AMW) oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic w systemie zaopatrywania jesienno-zimowego w roku 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 44/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bakłażany kg 100
Botwina kg 60
Brokuły kg 300
Brzoskwinie kg 100
Buraki ćwikłowe kg 3 500
Cebula kg 2 400
Cebula czerwona kg 300
Cukinia kg 100
Cykoria kg 20
Czarna rzepa kg 100
Czosnek świeży kg 60
Fasolka szparagowa kg 200
Gruszki kg 250
Jabłka kg 12 000
Kalafiory kg 600
Kapusta biała kg 7 000
Kapusta brukselska kg 200
Kapusta czerwona kg 2 500
Kapusta kiszona kg 3 600
Kapusta pekińska kg 3 500
Kapusta włoska kg 200
Koperek zielony kg 120
Marchew kg 6 000
Natka kolendry kg 20
Natka pietruszki kg 70
Ogórki kiszone kg 1 300
Ogórki świeże kg 2 300
Papryka słodka kg 500
Pieczarki kg 800
Pietruszka korzeniowa kg 1 000
Pomidorki koktajlowe kg 200
Pomidory kg 5 000
Por kg 1 200
Rukola kg 100
Rzodkiewka kg 600
Sałata kg 2 400
Sałata lodowa kg 1 200
Seler korzeniowy kg 2 400
Seler naciowy kg 100
Szczypiorek kg 200
Szpinak świeży kg 100
Śliwki kg 200
Winogrona kg 30
4.2.6.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający w ramach opcji przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości do-staw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów goto-wości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagro-żenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy pań-stwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i czę-stotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna war-tość opcji, o której mowa w niniejszym ustępie wynosi 50% całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. Skorzystanie z opcji powoduje wyłącznie zmianę w zakresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie bądź zmniejszenie całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. W przypadku skorzystania z opcji, postanowienia umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego bądź zmniejszonego zakresu zamówienia.
2. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie, a Wykonawca zrzeka się prawa żądania roszczeń z tego ty-tułu.
3. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w § 6 ust. 1 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru, częstotliwości dostaw, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany obowiązywały.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ziemniaki jadalne kg 60 000
4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający w ramach opcji przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości do-staw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów goto-wości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagro-żenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy pań-stwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i czę-stotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna war-tość opcji, o której mowa w niniejszym ustępie wynosi 50% całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. Skorzystanie z opcji powoduje wyłącznie zmianę w zakresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie bądź zmniejszenie całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. W przypadku skorzystania z opcji, postanowienia umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego bądź zmniejszonego zakresu zamówienia.
2. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie, a Wykonawca zrzeka się prawa żądania roszczeń z tego ty-tułu.
3. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w § 6 ust. 1 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru, częstotliwości dostaw, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany obowiązywały.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Banany kg 5 200
Cytryny kg 100
Kiwi kg 500
Mandarynki kg 2 800
Melony kg 300
Pomarańcze kg 1 400
4.2.6.) Główny kod CPV: 03222110-7 - Owoce tropikalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Dla wszystkich zadań zgodnie z art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający w ramach opcji przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości do-staw w sytuacjach, których Zamawiających nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np.: restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych, osiągania wyższych stanów goto-wości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych kryzysu, zagro-żenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy pań-stwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i czę-stotliwości dostaw do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalna war-tość opcji, o której mowa w niniejszym ustępie wynosi 50% całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. Skorzystanie z opcji powoduje wyłącznie zmianę w zakresie wskazanym w zd. 1 niniejszego ustępu oraz zwiększenie bądź zmniejszenie całkowitej ceny określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy. W przypadku skorzystania z opcji, postanowienia umowy stosuje się bezpośrednio do zwiększonego bądź zmniejszonego zakresu zamówienia.
2. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków zmniejszenia ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie, a Wykonawca zrzeka się prawa żądania roszczeń z tego ty-tułu.
3. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianach, o których mowa w § 6 ust. 1 ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru, częstotliwości dostaw, z konkretnym wskazaniem dnia, do którego będą zmiany obowiązywały.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi zgłosić, że podjęta przez Niego działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz.U. 2019 poz. 2178).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
c) zgłoszenie, że podjęta przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Woje-wódzkiemu Inspektorowi, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podsta-wa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz.U. 2019 poz. 2178).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgłoszenie, że podjęta przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgłoszona została właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy, Wojewódzkiemu Inspektorowi, Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (podstawa: art. 12 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; Dz.U. 2019 poz. 2178).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).
b) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
c) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 8).
e) Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 9).
f) Oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 10)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-08