Dostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-29
  • ZamawiającyGdański Ogród Zoologiczny
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-21
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców
do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 585520041

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne1@zoo.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ogród Zoologiczny i Schronisko dla bezdomnych zwierząt

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców
do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9341fb43-1acf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP - /ZOO Gdańsk/Skrytka ESP
- poczty elektronicznej – zpubliczne1@zoo.gda.pl
W celu usprawnienia komunikacji zaleca się korzystanie z poczty elektronicznej – zpubliczne1@zoo.gda.pl
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia.
3. Szczegółowe informacje : rozdział 5 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, oraz złożona pod rygorem nieważności , w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Składanie ofert odbywa się przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) Zamawiający wymaga, żeby oferta została sporządzona na formularzach załączonych do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia: - formularz ofertowy załącznik nr 2.
3) Załącznikami do oferty, stanowiącymi jej integralną część, są dokumenty wymienione w SWZ. Oferta i każdy z załączników powinny zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania i składania w jego imieniu oświadczenia woli. Wyjątek stanowi zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia które kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podpisuje podmiot udostępniający zasoby.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Ogród Zoologiczny z siedzibą: 80-328 Gdańsk,
ul. Karwieńska 3, z którą można się kontaktować pisemnie, na adres siedziby, przez adres e-mail: zoo@zoo.gda.pl bądź telefonicznie, pod numerem: 48 58 552 00 41;
▪ z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować pisemnie, na adres siedziby, przez adres
e- mail: iod@zoo.gda.pl bądź telefonicznie, pod numerem: 48 58 552 00 41;
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego”, Nr: 03.2/TP/D/2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;

Dodatkowe szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale 14 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03.2/TP/D/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw okopowych
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu obliczenia ceny
1. Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawierającej cenę netto i należny podatek VAT.
2. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, które to koszty wynikają z Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w Rozdziale 1 SWZ oraz postanowienia wzoru umowy, które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
3. Oferowane ceny jednostkowe netto wykonania zamówienia są ostateczne i Wykonawca nie może żądać ich podwyższenia (art. 632 K.C.).
4. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.
1) Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i podane z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
2) Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione przez Zamawiającego w sposób określony w art. 223
ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Formularz ofertowy służy jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenie umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie.
Umowa zostanie podpisana na kwotę podaną w ofercie, pod warunkiem , że Zamawiający będzie mógł przeznaczyć
tę kwotę na finansowanie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw szklarniowych
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu obliczenia ceny
1. Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawierającej cenę netto i należny podatek VAT.
2. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, które to koszty wynikają z Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w Rozdziale 1 SWZ oraz postanowienia wzoru umowy, które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
3. Oferowane ceny jednostkowe netto wykonania zamówienia są ostateczne i Wykonawca nie może żądać ich podwyższenia (art. 632 K.C.).
4. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.
1) Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i podane z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
2) Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione przez Zamawiającego w sposób określony w art. 223
ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Formularz ofertowy służy jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenie umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie.
Umowa zostanie podpisana na kwotę podaną w ofercie, pod warunkiem , że Zamawiający będzie mógł przeznaczyć
tę kwotę na finansowanie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw pozostałych
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu obliczenia ceny
1. Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawierającej cenę netto i należny podatek VAT.
2. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, które to koszty wynikają z Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w Rozdziale 1 SWZ oraz postanowienia wzoru umowy, które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
3. Oferowane ceny jednostkowe netto wykonania zamówienia są ostateczne i Wykonawca nie może żądać ich podwyższenia (art. 632 K.C.).
4. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.
1) Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i podane z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
2) Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione przez Zamawiającego w sposób określony w art. 223
ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Formularz ofertowy służy jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenie umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie.
Umowa zostanie podpisana na kwotę podaną w ofercie, pod warunkiem , że Zamawiający będzie mógł przeznaczyć
tę kwotę na finansowanie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa owoców krajowych i orzechów
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu obliczenia ceny
1. Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawierającej cenę netto i należny podatek VAT.
2. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, które to koszty wynikają z Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w Rozdziale 1 SWZ oraz postanowienia wzoru umowy, które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
3. Oferowane ceny jednostkowe netto wykonania zamówienia są ostateczne i Wykonawca nie może żądać ich podwyższenia (art. 632 K.C.).
4. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.
1) Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i podane z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
2) Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione przez Zamawiającego w sposób określony w art. 223
ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Formularz ofertowy służy jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenie umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie.
Umowa zostanie podpisana na kwotę podaną w ofercie, pod warunkiem , że Zamawiający będzie mógł przeznaczyć
tę kwotę na finansowanie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa owoców importowanych i pozostałych warzyw
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 03222100-4 - Owoce i orzechy tropikalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu obliczenia ceny
1. Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawierającej cenę netto i należny podatek VAT.
2. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, które to koszty wynikają z Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w Rozdziale 1 SWZ oraz postanowienia wzoru umowy, które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
3. Oferowane ceny jednostkowe netto wykonania zamówienia są ostateczne i Wykonawca nie może żądać ich podwyższenia (art. 632 K.C.).
4. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.
1) Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i podane z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
2) Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione przez Zamawiającego w sposób określony w art. 223
ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Formularz ofertowy służy jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenie umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie.
Umowa zostanie podpisana na kwotę podaną w ofercie, pod warunkiem , że Zamawiający będzie mógł przeznaczyć
tę kwotę na finansowanie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa lucerny sieczki
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 03114200-5 - Siano

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu obliczenia ceny
1. Od Wykonawcy wymaga się, pod rygorem odrzucenia oferty, określenia cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawierającej cenę netto i należny podatek VAT.
2. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, które to koszty wynikają z Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w Rozdziale 1 SWZ oraz postanowienia wzoru umowy, które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
3. Oferowane ceny jednostkowe netto wykonania zamówienia są ostateczne i Wykonawca nie może żądać ich podwyższenia (art. 632 K.C.).
4. Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.
1) Kwoty wskazane w ofercie powinny być określone jednoznacznie i podane z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
2) Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione przez Zamawiającego w sposób określony w art. 223
ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Formularz ofertowy służy jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Rozliczenie umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie.
Umowa zostanie podpisana na kwotę podaną w ofercie, pod warunkiem , że Zamawiający będzie mógł przeznaczyć
tę kwotę na finansowanie zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej:

Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 zamówienia, polegające na dostawie przedmiotu zamówienia (tożsame z przedmiotem dostawy dla danego zadania) na który Wykonawca składa ofertę o wielkości dostawy:

Zadanie I – 81.000 zł brutto
Zadanie II – 181.000 zł brutto
Zadanie III – 54.200 zł brutto
Zadanie IV – 41.000 zł brutto
Zadanie V – 170.000 zł brutto ( w tym owoce importowane na kwotę 60.000 zł ; w tym warzywa na kwotę 110.00 zł )
Zadanie VI – bez warunków

Przy czym okres wykonanego zamówienia nie był dłuższy niż 12 miesięcy.

2. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:

1) Warzywa muszą być przechowywane w magazynach z możliwością regulacji temperatury.
2) Wykonawca dysponuje, do przewozu warzyw oraz owoców, samochodem typu izoterma posiadającym zezwolenie na przewóz
żywności.
3) Marchew, burak czerwony, pietruszka korzeń, seler, brukiew jadalna, buraki pastewne, muszą być płukane w płuczkarce.
4) Kubatura magazynów musi zapewnić przechowywanie wymaganej ilości towaru do wykonania zamówienia –
dotyczy zadania I
5) Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do zapewnienia wymaganej wielkości dostaw warzyw
( zadanie I oraz II ).
Ocena na podstawie przedstawionych dokumentów – wskazanie gospodarstwa, opis gospodarstwa, warunków produkcji,
przechowywania i transportu – dotyczy zadania I oraz II.

Dla wszystkich zadań dokumenty dotyczące samochodu typu izoterma posiadającym zezwolenie na przewóz żywności.

Zamawiający ma prawo dokonać sprawdzenia danych zawartych w ofercie poprzez wizytację przedstawicieli
Zamawiającego we wskazanych w ofercie gospodarstwach rolnych i ogrodniczych.

3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Zamawiający nie określa wymogów w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie
109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; rolnicy lub ogrodnicy przedstawiają dokumenty potwierdzające posiadanie gospodarstwa rolnego;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy będzie zobowiązany do złożenia w/w dokumentu również w odniesieniu do tych podmiotów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w załączniku nr 3 do oferty, dostępności dokumentów o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz producentów dla zadania I oraz zadania II
2) dokumenty potwierdzające posiadanie gospodarstwa rolnego lub ogrodniczego

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
b) wykaz środków transportowych wraz z dokumentem potwierdzającym dopuszczenie środka transportu do przewozu towaru zgodnie z przedmiotem zamówienia.
c) Wykonawcy będący producentami (rolnikami lub ogrodnikami) przedstawiają dokumenty potwierdzające posiadanie gospodarstwa rolnego o wielkości zapewniającej możliwość zrealizowania dostaw oraz opis gospodarstwa tzn. warunków produkcji, przechowywania i transportu, posiadane certyfikaty i nagrody (zaleca się ich załączenie); dotyczy zadania I oraz II.
d) Wykonawcy składający oferty nie będący producentami (rolnikami lub ogrodnikami) wskazują gospodarstwa rolne i ogrodnicze z których pochodzić będą warzywa wraz z dokumentami potwierdzającymi wielkość gospodarstwa rolnego zapewniającą możliwość zrealizowania dostaw oraz umowy z producentami lub zobowiązanie wskazanego gospodarstwa do zapewnienia wielkości dostaw wraz z opisem gospodarstwa producenta tzn. warunków produkcji, przechowywania i transportu, posiadane certyfikaty i nagrody (zaleca się ich załączenie); dotyczy zadania I oraz II.
2. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego kryteria oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia danych zawartych w ofercie poprzez wizytację przedstawicieli Zamawiającego we wskazanych gospodarstwach rolnych i ogrodniczych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Wykonawca składa wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
b) wykaz środków transportowych wraz z dokumentem potwierdzającym dopuszczenie środka transportu do przewozu towaru zgodnie z przedmiotem zamówienia.
c) Wykonawcy będący producentami (rolnikami lub ogrodnikami) przedstawiają dokumenty potwierdzające posiadanie gospodarstwa rolnego o wielkości zapewniającej możliwość zrealizowania dostaw oraz opis gospodarstwa tzn. warunków produkcji, przechowywania i transportu, posiadane certyfikaty i nagrody (zaleca się ich załączenie); dotyczy zadania I oraz II.
d) Wykonawcy składający oferty nie będący producentami (rolnikami lub ogrodnikami) wskazują gospodarstwa rolne i ogrodnicze z których pochodzić będą warzywa wraz z dokumentami potwierdzającymi wielkość gospodarstwa rolnego zapewniającą możliwość zrealizowania dostaw oraz umowy z producentami lub zobowiązanie wskazanego gospodarstwa do zapewnienia wielkości dostaw wraz z opisem gospodarstwa producenta tzn. warunków produkcji, przechowywania i transportu, posiadane certyfikaty i nagrody (zaleca się ich załączenie); dotyczy zadania I oraz II.
2. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego kryteria oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia danych zawartych w ofercie poprzez wizytację przedstawicieli Zamawiającego we wskazanych gospodarstwach rolnych i ogrodniczych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3 do oferty), składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
Nr rachunku bankowego Zamawiającego: 15 1240 1268 1111 0010 3859 7586

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium zostaje określone dla każdej części ( zadania) zamówienia oddzielnie.
W tytule wpłaty wadium należy podać którego zadania dotyczy.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
a) zadanie I – 2.385,00 zł
b) zadanie II – 5.318,00 zł
c) zadanie III – 1.477,40 zł
d) zadanie IV – 1.204,40 zł
e) zadanie V – 4.956,20 zł
f) zadanie VI – bez wadium

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 8.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostaw, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 10.4., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Smętowo Graniczne
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI