Dostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk Oliwa
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-09-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGdański Ogród Zoologiczny
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-01
  • Numer ogłoszenia591928-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591928-N-2019 z dnia 2019-09-01 r.

Gdański Ogród Zoologiczny: Dostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Ogród Zoologiczny, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. Karwieńska  3 , 80-328  Gdańsk Oliwa, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5520041, e-mail zoo@zoo.gda.pl, faks 58 5521751.
Adres strony internetowej (URL): www.zoo.gda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zoo.gda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zoo.gda.pl podstrona infotmacje/zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w sekretariacie Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego.
Adres:
80-328 Gdańsk - Oliwa ul. Karwieńska 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I – warzywa kod grupy CPV 03.22.10.00-6 , 03.21.21.00-1 1) Dostawa: Zadanie IA: warzywa okopowe a) 03.22.11.12-4 - marchew w ilości 42.000kg ( cały rok , a w miesiącach VI, VII marchew lub marchew młoda ) b) 03.22.11.12-4 - marchew młoda w ilości 4.000kg ( w miesiącach VI, VII ) c) 03.22.11.10-0 - burak czerwony w ilości 36.000kg ( cały rok w tym w miesiącach VI, VII, VIII z nacią ) d) 03.22.12.22-8 - burak pastewny w ilości 30.000kg ( w miesiącach X, XI, XII, I, II, III, IV ) Zadanie IB: pozostałe warzywa okopowe a) 03.21.21.00-1 - ziemniak w ilości 7.000kg ( cały rok ) b) 03.22.11.10-0 - brukiew jadalna w ilości 1.500kg ( w miesiącach IX, X, XI, XII, I, II, III, IV ) c) 03.22.13.00-9 - jarmuż w ilości 4.000kg ( w miesiącach VII, VIII, IX, X, XI, XII, I, II, III ) d) 03.22.14.10-3 - kapusta biała w ilości 10.000kg ( cały rok bez miesięcy VIII, IX, X ) e) 03.22.11.10-0 - pietruszka korzeń w ilości 4.000kg ( cały rok w tym w miesiącach VI, VII, VIII z nacią ) f) 03.22.13.00-9 - por w ilości 3.500kg ( cały rok ) g) 03.22.11.10-0 - seler w ilości 3.500kg ( cały rok ) h) 03.22.14.20-6 - kalafior w ilości 1.000kg ( w miesiącach VII, VIII, IX, X ) i) 03.22.14.00-0 - kalarepa w ilości 1.000kg ( w miesiącach VII, VIII, IX, X ) j) 03.22.11.13-1 - cebula w ilości 1.600kg ( cały rok ) k) 03.22.11.13-1 - czosnek w ilości 12kg (cały rok ) l) 03.22.11.10-0 - botwina gruntowa w ilości 250kg ( w miesiącu V ) m) 03.22.14.10-3 - kapusta włoska w ilości 1.500kg ( w miesiącach VIII, IX, X ) Zadanie II: warzywa szklarniowe a) 03.22.13.10-2 - sałata zwyczajna w ilości 5.000szt ( cały rok ) b) 03.22.14.00-0 - kapusta pekińska w ilości 4.500kg ( cały rok ) c) 03.22.11.13-1 - szczypior gruntowy w ilości 180kg ( w miesiącach V, VI ) d) 03.22.11.10-0 - pietruszka zielona (natka) w ilości 1.000kg (w miesiącach IX, X, XI, XII, I, II, III, IV, V ) e) 03.22.12.40-0 - pomidory w ilości 1.800kg ( cały rok ) f) 03.22.12.30-7 - papryka czerwona w ilości 1.700kg ( cały rok ) g) 03.22.12.30-7 - papryka zielona w ilości 1.700kg ( cały rok ) h) 03.22.12.70-9 - ogórki w ilości 2.500kg ( cały rok ) i) 03.22.11.10-0 - botwina szklarniowa w ilości 1.500kg ( w miesiącach IX, X, XI, XII, I, II, III, IV ) j) 03.22.11.14-8 - rzodkiewka gruntowa z liśćmi w ilości 100kg ( w miesiącach V, VI ) k) 03.22.12.12-5 - fasola szparagowa zielona w ilości 500kg ( w miesiącach VI, VII, VIII) l) 03.22.10.00-6 - seler naciowy w ilości 2.700kg ( cały rok ) m) 03.22.12.00-8 - dynia w ilości 1.000kg ( w miesiącach VIII, IX, X, XI, XII ) n) 03.22.12.50-3 - cukinia w ilości 1.500kg ( w miesiącach VII, VIII, IX, X, XI ) o) 03.22.12.12-5 - groszek cukrowy strąki w ilości 60kg ( w miesiącu VI ) p) 03.33.13.10-2 - szpinak w ilości 750kg ( cały rok q) 03.22.13.00-9 - koper w ilości 350kg ( cały rok ) Część II – owoce i orzechy kod grupy CPV 03.22.20.00-3 1) Dostawa: Zadanie III: owoce krajowe i orzechy a) 03.22.23.21-9 - jabłka w ilości 10.000kg b) 03.22.23.22-6 - gruszki w ilości 400kg c) 03.22.23.13-0 - truskawki w ilości 50kg d) 03.22.23.30-5 - czereśnie w ilości 30kg e) 03.22.23.33-6 - wiśnie w ilości 80kg f) 03.22.23.34-3 - śliwki węgierki w ilości 50kg g) 03.11.12.00-4 - orzeszki ziemne w łupinie w ilości 100kg h) 03.22.20.00-3 - orzechy laskowe w łupinie w ilości 30kg i) 03.22.20.00-3 - orzechy włoskie krajowe w łupinie w ilości 30kg j) 03.22.20.00-3 - orzechy laskowe łuskane w ilości 130kg k) 03.22.20.00-3 - orzechy włoskie krajowe łuskane w ilości 60kg Zadanie IV: owoce importowane i pozostałe warzywa a) 03.22.21.11-4 - banany w ilości 5.000kg ( cały rok ) b) 03.22.22.10-8 - cytryny w ilości 200kg ( cały rok ) c) 03.22.21.18-3 - pomarańcze w ilości 1.200kg ( cały rok ) d) 03.22.21.18-3 - kiwi w ilości 700kg ( w miesiącach X, XI, XII, I, II, III, IV, V ) e) 03.22.23.30-5 - nektarynki w ilości 100kg ( w miesiącach VII, VIII, IX ) f) 03.22.23.40-8 - winogrona w ilości 1.000kg ( cały rok ) g) 03.22.21.00-4 - granaty w ilości 400kg ( w miesiącach IX, X, XI, XII, I, II, III ) h) 03.22.21.10-7 - papaje w ilości 20szt (cały rok ) i) 03.22.21.12-1 - ananasy w ilości 30szt ( cały rok ) j) 03.22.21.20-0 - kokosy w ilości 20szt ( cały rok ) k) 03.22.21.12-1 - awokado w ilości 40szt ( cały rok ) l) 03.22.12.00-8 - arbuzy w ilości 1.500kg ( w miesiącach VI, VII, VIII, IX, X ) m) 03.22.12.00-8 - melon żółty w ilości 700kg ( XI, XII, I, II, III, IV, V ) n) 03.22.12.00-8 - bakłażany w ilości 2.000kg ( cały rok ) o) 03.22.13.00-9 - koper włoski w ilości 1.200kg (cały rok ) p) 03.22.11.20-3 - bataty w ilości 350kg ( cały rok ) q) 03.22.13.00-9 - cykoria w ilości 1.200kg ( cały rok ) r) 03.22.13.10-2 - sałata rzymska w ilości 2.000kg (cały rok ) s) 03.21.12.00-5 - kukurydza cukrowa kolby w ilości 350kg ( w miesiącach VIII, IX, X ) t) 03.22.14.30-9 - brokuły w ilości 3.300kg ( cały rok ) u) 03.22.11.14-8 - biała rzodkiew w ilości 800kg ( w ilości X, XI, XII, I, II, III, IV ) v) 03.11.13.00-5 - słonecznik (tarcza) w ilości 150kg ( w miesiącach VI, VII ) w) 03.22.14.40-2 - kapusta brukselka w ilości 60kg ( w miesiącu X ) x) 03.22.13.10-2 - sałata lodowa w ilości 4.000szt. (cały rok )

II.5) Główny kod CPV: 03221000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03212100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie (wskazane w rozdziale II pkt 1.5. lit. a) Specyfikacji) potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 zamówienia, polegające na dostawie przedmiotu zamówienia (tożsame z różnorodnością produktów dla danego zadania) na który Wykonawca składa ofertę, o wartości minimum: Zadanie I a – 50.000 PLN brutto Zadanie I b – 50.000 PLN brutto Zadanie II – 100.000 PLN brutto Zadanie III – 35.000 PLN brutto Zadanie IV – 150.000 PLN brutto / w tym owoce importowane 50.000 zł oraz warzywa 100.000 zł / Ocena na podstawie przedstawionych dokumentów dla każdego zadania oddzielnie. W przypadku, gdy oferent składa oferty na większą ilość zadań, gdzie przedmiotem są dostawy warzyw musi spełnić warunki dotyczące minimum trzech dostaw na łączną kwotę. 2) 1) Warzywa muszą być przechowywane w magazynach z możliwością regulacji temperatury. 2) Wykonawca dysponuje, do przewozu warzyw oraz owoców, samochodem typu izoterma posiadającym zezwolenie na przewóz żywności. 3) Marchew, burak czerwony, pietruszka korzeń, seler, brukiew jadalna, buraki pastewne, muszą być płukane w płuczkarce. 4) Kubatura magazynów musi zapewnić przechowywanie wymaganej ilości towaru do wykonania zamówienia. 5) Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do zapewnienia wymaganej wielkości dostaw warzyw ( zadanie I oraz II ). Ocena na podstawie przedstawionych dokumentów – wskazanie gospodarstwa, opis gospodarstwa, warunków produkcji, przechowywania i transportu – dotyczy zadania IA IB oraz II. 3) Dla wszystkich zadań dokumenty dotyczące samochodu typu izoterma posiadającym zezwolenie na przewóz żywności. Zamawiający ma prawo dokonać sprawdzenia danych zawartych w ofercie poprzez wizytację przedstawicieli Zamawiającego we wskazanych w ofercie gospodarstwach rolnych i ogrodniczych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru o którym mowa w rozdziale II pkt 1.5. lit. b) Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; rolnicy lub ogrodnicy przedstawiają dokumenty potwierdzające posiadanie gospodarstwa rolnego; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym i określonym w pkt. II 3.2.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru o którym mowa w rozdziale II pkt 1.5. lit. a) Specyfikacji; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Wykonawcy będący producentami (rolnikami lub ogrodnikami) przedstawiają dokumenty potwierdzające posiadanie gospodarstwa rolnego o wielkości zapewniającej możliwość zrealizowania dostaw oraz opis gospodarstwa tzn. warunków produkcji, przechowywania i transportu, posiadane certyfikaty i nagrody (zaleca się ich załączenie); dotyczy zadania IA IB oraz II. 2) Wykonawcy składający oferty nie będący producentami (rolnikami lub ogrodnikami) wskazują gospodarstwa rolne i ogrodnicze z których pochodzić będą warzywa wraz z dokumentami potwierdzającymi wielkość gospodarstwa rolnego zapewniającą możliwość zrealizowania dostaw oraz umowy z producentami lub zobowiązanie wskazanego gospodarstwa do zapewnienia wielkości dostaw wraz z opisem gospodarstwa producenta tzn. warunków produkcji, przechowywania i transportu, posiadane certyfikaty i nagrody (zaleca się ich załączenie); dotyczy zadania IA IB oraz II. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie środków transportowych zgodnie z warunkami wymienionymi w rozdz. II pkt. 2.2.3) specyfikacji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia – określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, albo informacja Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru o którym mowa w rozdziale II pkt 1.5. lit. c) Specyfikacji. Dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, (załącznik nr 2c do specyfikacji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nr rachunku bankowego Zamawiającego: 15 1240 1268 1111 0010 3859 7586 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium zostaje określone dla każdej części ( zadania) zamówienia oddzielnie. W tytule wpłaty wadium należy podać którego zadania dotyczy. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) zadanie I a – 2.900,00 zł b) zadanie I b – 2.600,00 zł c) zadanie II – 7.900,00 zł d) zadanie III – 1.300,00 zł e) zadanie IV – 7.800,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI