Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-02
  • ZamawiającyMiasto Inowrocław
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00002642
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 48 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dddce2d2-5eee-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kwiatów do obsady wiosennej i letniej na teren Miasta, Parku Solankowego oraz miejsca pamięci narodowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ - załącznik nr 1 instrukcja

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 172840,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem) sadzonek kwiatów przeznacznych na obsadę wiosenną oraz letnią terenów zielonych Miasta Inowrocławia, w tym miejsc pamięci narodowej oraz Parku Solankowego. 2. Część 1 - obsada wiosenna, 40 000 szt, obejmuje:a) bratek wielokwiatowy biały – 6.000 szt.;b) bratek wielokwiatowy żółty – 20.000 szt.; c) bratek wielokwiatowy niebieski – 10.000 szt.;d) bratek wielokwiatowy bordowo – żółty – 4.000 szt. 3. Część 2 - obsada letnia, 116.450 szt., obejmuje: a) begonia wiecznie kwitnąca: - czerwona – 32.000 szt., - różowa – 20.170 szt., - różowa (ascot bronze rose, ascot bronze white) – 5.170 szt., - biała – 5.520 szt., b) dąbrówka rozłogowa – 500 szt., c) begonia bulwiasta: - czerwona – 1.000 szt., - zółta – 500 szt.d) starzec – 15.200 szt.e) aksamitka niska (rozkrzewiona):- żółta – 10.200 szt.,- pomarańczowa – 10.150 szt.f) pelargonia doniczkowa (rozkrzewiona, sadzona pojedynczo):- bluszczolistna (peltatum docora red) – 1.000 szt.,- bluszczolistna ( peltatum decora rose) – 1.000 szt.,- pelargonia caliope w odmianie różowej – 1.000 szt.,- bluszczolistna – 800 szt.,- zwykła – 2.220 szt.g) irezyna – 2.000 szt.,h) paciorecznik Canna:- czerwony – 500 szt.,- żółty – 800 szt.i) szałwia rozkrzewiona – 1.100 szt.j) plektarantus koleusowaty - rozkrzewiony – 2.000 szt.k) koleus blumego mix kolorów – rozkrzewiona – 500 szt.l) sandevilla (Mandevilla) – rozkrzewiona czerwona – 200 szt.m) begonia dragon wing red – 20 szt.n) ipomea – 500 szt.o) mezoo – 2.000 szt.p) scewola – 200 szt.r) surfinia w odmianach różu – 200 szt.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zawarte są w zał. nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem) sadzonek kwiatów przeznacznych na obsadę wiosenną oraz letnią terenów zielonych Miasta Inowrocławia, w tym miejsc pamięci narodowej oraz Parku Solankowego. 2. Część 1 - obsada wiosenna, 40 000 szt, obejmuje:a) bratek wielokwiatowy biały – 6.000 szt.;b) bratek wielokwiatowy żółty – 20.000 szt.; c) bratek wielokwiatowy niebieski – 10.000 szt.;d) bratek wielokwiatowy bordowo – żółty – 4.000 szt. 3. Część 2 - obsada letnia, 116.450 szt., obejmuje: a) begonia wiecznie kwitnąca: - czerwona – 32.000 szt., - różowa – 20.170 szt., - różowa (ascot bronze rose, ascot bronze white) – 5.170 szt., - biała – 5.520 szt., b) dąbrówka rozłogowa – 500 szt., c) begonia bulwiasta: - czerwona – 1.000 szt., - zółta – 500 szt.d) starzec – 15.200 szt.e) aksamitka niska (rozkrzewiona):- żółta – 10.200 szt.,- pomarańczowa – 10.150 szt.f) pelargonia doniczkowa (rozkrzewiona, sadzona pojedynczo):- bluszczolistna (peltatum docora red) – 1.000 szt.,- bluszczolistna ( peltatum decora rose) – 1.000 szt.,- pelargonia caliope w odmianie różowej – 1.000 szt.,- bluszczolistna – 800 szt.,- zwykła – 2.220 szt.g) irezyna – 2.000 szt.,h) paciorecznik Canna:- czerwony – 500 szt.,- żółty – 800 szt.i) szałwia rozkrzewiona – 1.100 szt.j) plektarantus koleusowaty - rozkrzewiony – 2.000 szt.k) koleus blumego mix kolorów – rozkrzewiona – 500 szt.l) sandevilla (Mandevilla) – rozkrzewiona czerwona – 200 szt.m) begonia dragon wing red – 20 szt.n) ipomea – 500 szt.o) mezoo – 2.000 szt.p) scewola – 200 szt.r) surfinia w odmianach różu – 200 szt.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zawarte są w zał. nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 124840,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. - wykonali (lub wykonują) w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) dostawy sadzonek kwiatów przeznaczonych na tereny zieleni miejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie wymaga się

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie: 1. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania w przypadku, gdy: a) ze względu na prowadzone równolegle zadania przez Zamawiającego wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie nie jest możliwe lub nie leży w interesie Zamawiającego;b) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji umowy;c) konieczna będzie zmiana wymagań Zamawiającego określonych w SWZ;d) wystąpią warunki siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie – termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez wykonawcę, to jest uniemożliwiły wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy (w tym spowodowane stanem epidemii);e) wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające sadzenie;f) zmiany terminów dostaw częściowych;g) konieczności dostaw dodatkowych, wcześniej nieprzewidzianych.2) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu umowy polegająca na:a) zastąpieniu sadzonek innymi, pod warunkiem zachowania minimalnych wymaganych parametrów,b) zmianie liczby dostaw częściowych;c) braku dostępności na rynku odpowiedniej liczby sadzonek, co w istotny sposób wpływa na możliwość wykonania przez wykonawcę umowy, przede wszystkim dostawa sadzonek nie może zostać wykonana w umówionym terminie (w tym spowodowane stanem epidemii).3) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku dokonania przez strony zmian umowy na zasadach określonych w pkt 2, o ile ich wprowadzenie ma wpływ na koszty ponoszone przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że: wartość zmiany wynagrodzenia spowodowanej zwiększeniem liczby dostarczanych sadzonek zostanie obliczona jako iloczyn liczby oraz ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę w ofercie; zmiana, o której mowa, nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia wykonawcy o 10 % w stosunku do wynagrodzenia pierwotnego.4)Dopuszczalna jest zmiana warunków płatności, polegająca w szczególności na wprowadzeniu nieprzewidywanych pierwotnie płatności częściowych – w szczególności w przypadku zmiany liczby i terminów dostaw częściowych.Pozostałe informacje dotyczące zmian umowy określa SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie – obsada wiosenna do 16.04.2021 r. (termin dostawy ostatniej partii sadzonek), obsada letnia do 17.06.2021 r. (termin dostawy ostatniej partii sadzonek),Planowane terminy rozpoczęcia dostaw sadzonek: obsada wiosenna od 10.03.2021 r. , obsada letnia od 10.05.2021 r. Ww. terminy mogą ulec zmianie uzasadnione warunkami atmosferycznymi.Terminy dostaw poszczególnych partii sadzonek zostaną podane w określonym zleceniu przekazanym na adres e-mail.
2021-01-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie Syberian Husky - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie Syberian Husky. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI