Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż nowych opraw w instalacji oświetlenia iluminacyjnego tężni solankowej w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 48 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż nowych opraw w instalacji oświetlenia iluminacyjnego tężni solankowej w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-648f2a23-5bc9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż nowych opraw w instalacji oświetlenia iluminacyjnego tężni solankowej w Inowrocławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ - załącznik nr 1 instrukcja
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i montażu nowych opraw oświetleniowych w instalacji iluminacji tężni solankowej w Inowrocławiu.2. W zakres zamówienia wchodzi 1) demontaż opraw przeznaczonych do wymiany i ich utylizacja;2) dostawa nowych opraw oświetleniowych iluminacyjnych i ich zainstalowanie:a) 17 opraw górnych na koronie tężni; b) 6 opraw dolnych wewnątrz tężni; c) 5 opraw na gzymsie wieżyczek; d) 4 opraw podświetlających wieżyczki (zamontowanych w kostce); e) 4 opraw podświetlających drzwi wieżyczek (zamontowanych w kostce); f) 2 lamp naświetlaczy LED 100W do oświetlenia terenu tężni; g) 2 lamp naświetlaczy LED 30W do oświetlenia kopuły wieżyczek; 3) dostawa nowych 60 puszek rozgałęźnych przeznaczonych na górę tężni (ognioodpornych i hermetycznych ) i ich zainstalowanie;4) wymiana rurek od przewodów (ognioodpornych i odpornych na UV) Ø 22 i wciąganiem przewodu YKY 5x6 mm – 390 m;5) skonfigurowanie zainstalowanych nowych opraw w systemie sterowania i ułożenie scen;6) wykonanie prac konserwacyjno-zabezpieczających wszystkich opraw na koronie tężni oraz wielobarwnych u jej dołu (łącznie 98 szt.) polegających na umyciu szyb zabezpieczających oraz usunięciu starego i wykonaniu nowego zabezpieczenia opraw silikonem.Opis podstawowych parametrów zamawianych opraw określa załącznik nr 1a i 1 b do SIWZ.Uwaga! Wszystkie oprawy musza być fabrycznie nowe, spełniać wymagania pracy w środowisku o dużym zasoleniu. Zamawiający wymaga przed zamontowaniem opraw uzgodnienia oferowanych modeli. Nie można zamontować zamienników, ponieważ stanowią one integralną część całego systemu iluminacyjnego tężni solankowej. O rozpoczęciu prac należy poinformować Zamawiającego oraz zarządcę – Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową sp. z o.o. w Inowrocławiu ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33.3. Warunki gwarancji i rękojmi:1) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi.2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na okres 60 m-cy i gwarancji jakości na okres co najmniej 60 m-cy, licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad.3) Szczegółowe zasady wykonywania warunków gwarancji i rękojmi zawarto we wzorze umowy stanowiącej załącznik do wzoru umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do kierowania montażem opraw
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4